Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OMG! Tämän ok- talon haluan!

Vierailija
10.08.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa lukee, että on kerrostalo, eli osake se on ei omakotitalo.

Vierailija
2/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ostaisin tuolla rahalla samasta sijainnista ylimmän kerroksen asunnon vanhasta jykevästä talosta, jossa ei kuulu kaikki äänet seinien läpi. 

En haluaisi asua kaupungissa katutasolla kun kuka tahansa laitapuolen kulkija/ hullu voi tulla ikkunan taakse tai läpi ikkunasta. Tuo terassi on surkea siten, että siinä ei ole mitään näkösuojaa vaan kymmenistä ylempänä olevista ikkunoista ja parvekkeilta on suora näkymä parvekkeelle. Terassille tuskin hirveästi aurinko paistaa kun korkeat talot ympäröivät niin lähellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan mun makuun toi talo ulkopuolelta, eikä varsinkaan maisema ikkkunasta. 

Vierailija
4/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vannoutunut kerrostaloasuja, mutta tuon ok-talon minäkin voisin ottaa! Vähän korkeampi pensasaita tosin tarvittaisiin pihan ympärille.

Vierailija
5/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liian pieni taloksi ja ei mitään omaa rauhaa kunnon pihasta puhuttamaan.

Vierailija
6/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen - omakotitalo kerrostalossa! Sijainti ei parempi vois olla. Voisin hankkia meille kakkosasunnoksi kaupunkiin. Siellä voisi sitten yöpyä kun käy Helsingissä kulttuuririennoissa tai ostoksilla.

No joo, ensin täytyisi voittaa lotossa...

Vierailija
7/7 |
10.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikös tämäki ollu jossaki sisustusohjelmassa joskus??? Tai ainaki samantylinen. Sekin oli ihan keskustassa kerrostalossa.