Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on huono äiti?

Vierailija
15.07.2006 |

Kertokaa, millainen?

Olenko minä huono äiti, kun välillä huudan lapsille, olen väsynyt, heitän mikroon valmisruokaa, joskus vaan makaan koko aamupäivän sängyssä ja lapset katsoo dvd:tä.. On syyllinen olo...

On tietty niitä hyviäkin päiviä! Onko hyvä äiti aina " virkeä ym?"

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän selittää itselleni, että olen ihan oikeasti loman tarpeessa töistä ja koska noi laiskat aamupäivät on sitten sitä ainoota lomaani, eivät lapset tästä voi rikki mennä. Kun näin laiskaa elämä ei kuitenkaan ole usein.

Vierailija
2/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miltä itsestäsi tuntuisi olla lapsesi? Käännä siis roolit hetkeksi toisin päin ja mieti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan yksin kahta pientä lasta. Mies ei paljoa auta. Pakko joskus löysätä. Sitten taas jaksaa vähän aikaa. Mutta olen varmaan sit huono äiti.

ap

Vierailija
4/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonon äidin lapset ovat pinttyneen likaisia, syövät mitä itse kaapista löytävät. Huono äiti ei hanki lapsille hoitajaa kun lähtee rilluttelemaan vaan 6v ja 2v jäävät kaksin jne.

Vierailija
5/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen, joka jatkuvasti laittaa itsensä tärkeysjärjestyksessä lastensa edelle. Näitäkin kun on, valitettavasti.

Vierailija
6/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on kuitenkin parempi ratkaisu. Joskus otamme siis rennosti (onhan se tavallaan lapsillekin rentouttavaa katsoa piirrettyjä yms. rauhassa makoillen), jotta saamme toisinaan touhuttua täysillä.

Vierailija
7/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Narkkaa odotusaikana *

- Juo alkoholia odotusaikana

- Tupakoi odotusaikana

- Ei imetä vauvaansa itsekkäistä syistä (esim. " on nyt vaan vääränlainen paita päällä" )

- Ei välitä lapsestaan *

- Ei pode huonoa omatuntoa siitä ettei välitä *

- Narkkaa lapsen läsnäollessa *

- Jättää lapsen oman onnensa nojaan ja lähtee narkkaamaan tai muuta tekemään *

- Juo kännit / tupakoi lapsen läsnäollessa *

- Nolaa ja nöyryttää lasta *

- Ei huolehdi ja auta läksyissa *

- Ei huolehdi lapselle lämmintä ateriaa *

- Ei huolehdi lapsen riittävästä ulkoilusta *

- Ei pidä huolta lapsen hygieniasta ja puhtaista vaatteita *

- Ei näytä rakkauttaan lapselle *

- Ei lue lapselleen koskaan kirjoja / kerro satuja *

ym...

*:llä merkityt koskevat myös huonoa isää.

Minusta sinä, ap, et ole huono äiti!

Vierailija
8/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Puoli tuntia sitten palasin kaupasta, jossa liikkui nuorehko, pahasti plösähtänyt ja epäsiistin oloinen noin 20-23 -vuotias äiti pikkuisen taaperon (alle 2v.) kanssa. Koko kauppa kuuli, kun karjui: " saatana pidä turpas kiinni" . Ja hetken päästä " vitun rääkyvä kakara" . Tätä samaa miellyttävää kielenkäyttöä seurasin vielä kauppajonossa, tosin volyyminappula hieman pienemmällä. Mun on vaikea kuvitella, että tuo äiti olisi mitenkään hyvä äiti koskaan. Kyllä munkin menee taperon kanssa hermot, mutta raja sentään, mitä lapselle voi sanoa ja ei. Ei tarvi ihmetellä, mistä ne mummojen potkijat sikiää...

Vierailija
9/9 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Puoli tuntia sitten palasin kaupasta, jossa liikkui nuorehko, pahasti plösähtänyt ja epäsiistin oloinen noin 20-23 -vuotias äiti pikkuisen taaperon (alle 2v.) kanssa. Koko kauppa kuuli, kun karjui: " saatana pidä turpas kiinni" . Ja hetken päästä " vitun rääkyvä kakara" . Tätä samaa miellyttävää kielenkäyttöä seurasin vielä kauppajonossa, tosin volyyminappula hieman pienemmällä. Mun on vaikea kuvitella, että tuo äiti olisi mitenkään hyvä äiti koskaan. Kyllä munkin menee taperon kanssa hermot, mutta raja sentään, mitä lapselle voi sanoa ja ei. Ei tarvi ihmetellä, mistä ne mummojen potkijat sikiää...