Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, joiden kanssa olet suudellut, kuinka hyviä

Vierailija
03.08.2013 |

ovat olleet siinä? Onko kaikilla kielisuudelma luonnistunut? Onko ulkonäkösidonnaista ollut eli komea=hyvä suutelija jne.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä voi ulkonäöstä päätellä - ei kun kokeilemaan!

Vierailija
2/19 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa siskot nyt kokemuksia pinoon! Kiinnostaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suutelemistani miehistä on ollut aika... huonoja, valitettavasti. Kielisuudelmakin tarkoittaa näemmä monille sitä, että limainen kieli työnnetään toisen suuhun kuin kuollut kala ja huljutellaan sillä suu läpi ruuantähteitä myöten. Tai sitten kuolataan kuin bernhardinkoira.

Yksi loistava suutelija on osunut kohdalle, hän opetti minutkin paremmaksi. Siis siinä suudellessa oma tyyli mukautui häneen eikä suinkaan niin että hän kädestä pitäen käski :D hän oli kyllä (omasta mielestäni) myös todella komea.

Ai kamala kun tuli ikävä tuon miehen kanssa suutelointia! Seksikin oli loistavaa ;D

Vierailija
4/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä joka osaisi suudella erittäin hyvin ei ole kohdalleni osunut, myöskään ma mieheni ei osaa suudella, mikä on harmi, koska itse tykkään kovasti suutelemisesta. Sen sijaan olen suudellut naista, joka osasi suudella todella hyvin ja taisi opettaa minuakin.

Vierailija
5/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kyllä järjestäen parempia suutelijoita. :) 

Vierailija
6/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile yksityiskohtaisesti millainen hyvä suudelma on.

Vierailija
7/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:05"]

Miestä joka osaisi suudella erittäin hyvin ei ole kohdalleni osunut, myöskään ma mieheni ei osaa suudella, mikä on harmi, koska itse tykkään kovasti suutelemisesta. Sen sijaan olen suudellut naista, joka osasi suudella todella hyvin ja taisi opettaa minuakin.

[/quote]

Kuinka suuri otanta sulla on?

Vierailija
8/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut yhden aivan jumalaisen suutelijan, siis sellaisen joka sai maailman pysähtymään. Hän ei kyllä ollut kovin hyvä sängyssä eikä kauhean komea ja lisäksi vannoutunut poikamies. Oma nykyinen mieheni ei osaa suudella eikä jaksa sängyssäkään kovin kauan, silloin harvoin kun sänkypuuhiin suostuu. Eksäni sen sijaan oli tosi komea ja upea sängyssä mutta ei osannut kauhean taitavasti suudella. Joten ulkonäöstä ei voi päätellä mitään.

Vierailija
9/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:05"]

[/quote]

Kuinka suuri otanta sulla on?

[/quote]

Sen mitä ehdin suutelua harrastaa ennen kuin törmäsin nykyiseen 20 vuotiaana. 

Vierailija
10/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies oli loistava suutelija, sellainen kiusoitteleva ja hellästi näykkivä ja etenkin itsevarma, ettei jäänyt yhtään epäselvää kumpi vei. Nyt enää vain muistelen niitä suudelmia,  nyt 15 vuoden päästä, mies enää harvoin vaivautuu niihin. Seksi on sentään edelleen uskomatonta :).

Niin ja mies ei ole erityisen komea, mutta suuri ego hänellä on.

Vierailija
11/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on iso otanta ja mielestäni menee fifty-fifty. Pahimpia on ne jotka työntää kielen suuhun ja ei tiedetä että miksi se sinne työnnettiin.

Vierailija
12/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kaikki naiset eivät pidä samanlaisista suutelijoista. Esim. tuo jolla mies suutelee hellästi näykkimällä, saisi minulta miinuksen.

Vierailija
13/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut vain kerran niin etten tiennyt enää missä olen, miten päin olen ja seisonko omilla jaloillani. Mies oli minua 20 vuotta vanhempi, ikäisekseen ihan komea mutta ei komein näkemäni. Myös seksi miehen kanssa oli parasta koskaan.

Minulla on ollut kehden miehen kanssa parisuhde eikä heistä kumpikaan ole kovin kummoisia. Nykyisen miehen kanssa yleensä vain pussaillaan. Joskus sanon miehelle että suutele mua. Suutelee jotenkin väkinäisesti ja jäykästi. Sängyssä hän on kyllä täydellinen ja tekee kielellään paljon muuta taivaallista. Tämä nykyinen mies on todella komea. Ex oli myös komea mutta ei aivan täydellinen. Ex suuteli myös jotenkin jäykin huulin. :)

En varmasti itse ole mikään taitava suutelija. Tosin tämä tapaamani mestarisuutelija väitti toista. Uskonkin että hyvä suutelija saa huonommankin suutelemaan hyvin. Muita en osaa opettaa. Olen suudellut elämäni aikana ehkä 20 miestä. Kaikki enemmän tai vähemmän komeita. Vain tämä yksi mieleen jäänyt.

Vierailija
14/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN ONNETTOMIA suurin osa! Noin kymmenen miehen kanssa olen suudellut. Näistä vain yksi(!) oli oikeasti hyvä suutelemaan. Mikä hitto siinä on miehille niin vaikeaa??!!! Ei ole ollut ulkonäkösidonnaistakaan. Sitten olen kännipäissäni suudellut KERRAN naisenkin kanssa. Ja heti oli todella hyvä suutelija. Suoraan sanottuna sapettaa. Muutamaa miestä olen yrittänyt jopa opettaa, mutta ei...

Vierailija
15/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2013 klo 16:23"]

Itselläni on iso otanta ja mielestäni menee fifty-fifty. Pahimpia on ne jotka työntää kielen suuhun ja ei tiedetä että miksi se sinne työnnettiin.

[/quote]

Niin miksi?

Vierailija
16/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko paras,ihme kyllä

Vierailija
17/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2013 klo 14:30"]

Suurin osa suutelemistani miehistä on ollut aika... huonoja, valitettavasti. Kielisuudelmakin tarkoittaa näemmä monille sitä, että limainen kieli työnnetään toisen suuhun kuin kuollut kala ja huljutellaan sillä suu läpi ruuantähteitä myöten. Tai sitten kuolataan kuin bernhardinkoira.

[/quote]

Tää kuvaa tosi hyvin minunkin kokemuksia niistä muutamista, joita olen suudellut. Ja heti ensimmäisenä ollaan tosiaan työntämässä sitä löllöä kieltä suuhun, mikään pusuttelulla aloittelu ei sitten ilmeisesti tuu kysymykseenkään.

Parin miehen sänkytaitoja en ole edes halunnut testata onnettoman suuteloinnin takia.

Vierailija
18/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, tuo kiusoittelu-näykkimissuudelma on kyllä sellanen, että senkin voi tehdä niiiiin väärin. Siinä ei pelkkä huulityöskentely (heh, onpa hassu sana) tunnu missään, jos mies ei ole siinä ihan kokonaan mukana. Siihen pitää mun mielestä ehdottomasti sisältyä myös flirttiä, ilkikurista mutta tiukkaa pilkettä silmään, hymynkaretta ja tiukkaa otetta naisesta. 

Vierailija
19/19 |
04.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä ehkä tullut testattua ja todella hyviä niistä vain kaksi. Toisen niistä hyvistä sain narrattua vihille. Ikävä tilasto mutta täyttä faktaa, miehet ovat noin pääosin aika huonoja suutelijoita, mikä ehkä johtuu siitä, että olisi jo kiire tehdä jotain muuta. Minulle tosin suuteleminen on niin tärkeää, että jos suukot eivät sytytä, niin sen pidemmälle se sankari ei sitten pääsekään.