Totas noinii... Vastatkaa rehellisesti:
Mulla on yksi ongelma johon kaipaisin mielipiteitä.
Mieheni on saanut tämän ongelman aikaseks pilkkaamalla ja nauramalla kun näin tapahtuu. Eli luonnollisesti kun naiselle tulee kylmä, niin hänen nännit kovettuvat ja kun näin käy, " näkyvät" nännit paidan läpi.
En ole oikein ennen välittänyt asiasta paljoakaan, koska eihän sille mitään voi ja luonnollistahan tuo on. Mutta nyt mieheni on saanut minut häpeämään kyseistä asiaa. Hän pilkkaa ja ivaa muita naisia joilla nännit " näkyvät" paidan läpi. Ei hän koskaan ole mulle suoranaisesti nauranut, mutta nykyään todella häpeilen tuota asiaa.
Eli onko se nyt sitten niin kamala asia jos naiselle tulee kylmä ja nännit " paistavat" paidan läpi? Tiedän, tämä on naurettava juttu, mutta vaivaa mua tossissaan.....
Kommentit (4)
Jos ei, niin miehesi pilkka kohdistuu naiseuteen, rintoihin, seksuaaliseen olemukseen. Jospa nännit näkyessään herättävät hänessä rivoja ajatuksia, jotka tuntuvat pahoilta ja siksi pilkkaa?
Kysy häneltä, miksi luonnollinen asia on hänestä niin vaikea? Mitä mielikuvia näpöttävät nännit hänessä tuottavat, kun asia on niin vaikea.
Ja muista, että ongelma on hänessä, ei sinussa tai nänneissä :-) Ja koska kyseessä on mielestäni naisvihamielinen asennoituminen, käske pitää suunsa tukossa asiasta, koska kommentit ovat sovinistisia ja ärsyttäviä.
Ei tuossa mitään kummallista ole. Kiusallisinta on jos jää kiinni kun niitä tuijottelee
Naurapa joskus hänelle takaisin kun hän nauraa sinulle.