Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausoireita, ei kai?

Vierailija
30.07.2013 |

Ystävä huomauti turvonneesta vatsastani, kyseli että en kai ole raskaana. En...mähän syön pillereitä. cerazette-merkkisiä, koska imetän. Toisinaan olen kyllä huomannut että alaselkää pakottaa menkkamaisesti, olo on väsynyt, mut eikö kaikilla pienten lasten äideillä. Mileialatkin heittelee, ja tunteet hyppii isoissa mittakaavoissa, pienet asiat saa olon tosi itkuiseksi yms..mut kuuluu kai pillereiden sivuoireisiin. Tänään kiinnitin huomioni pitkiin vahvoihin kynsiini, jotka normaalisti ovat hauraat, liuskoittuvat ja ohuet, paitsi kaikkien aiempien raskauksieni aikana. Vaikuttaako keltarauhashormoni, jota pillerit sisältävät, myös kynsiin noin? Menkat on ollut 3kk sitten, kun aloitin pillerit. Mutta minipillerithän usein vievät menkat kokonaan pois. olenkohan vainoharhainen, kun kuitenkin päässä pieni entä jos olenkin raskaana..pitäisiköhän kuitenkin testata varalta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...pitäiskös siis testata...ei toki kun arvuuttelet vaan täällä kun on vain 2 vaihtoehtoa eli kyllä olet tai et ole raskaana.

Minä arvaan...et ole raskaana.

Vierailija
2/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, no kyllähän mä itsekin tiedän että täältä ei selviä olenko raskaana vai en..sitä en kai kysynytkään?mut kiitos vaivannäöstäsi että toit näkemyksesi esiin. Minäkin arvaan..en ole, siksi siis mietinkin hyövääkö edes testata, koska kaikkiin "oireisiin" löytyy järkevämpi selitys, ja raskaudentodennäisyys siis minimi. -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten mua askarruttaa nää kynnet..siis jos toi keltarauhashormoni vaikuttaa kynsiin vahventavasti, niin sit en ole raskaana :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi