Onko täällä ADD-aikuisia? Minusta tuntuu, että olen sellainen tai
että olen "tulossa hulluksi".
Saan viikoittaisia raivokohtauksia kotona, useimmiten kohdistuvat puolisooni.
Mielialani vaihtelevat äärionnellisesta masentuneeseen ja kiihdyn nollasta sataseen toisinaan.
Märehdin asioita, joskus viikkotolkulla.
Tunnen itseni nollaksi, luuseriksi, jolla jää aina projektit kesken.
Joskus taas puhkun tarmoa ja energiaa ja olen tasapainossa.
Sanon asioita läheisilleni, joita kadun myöhemmin. En ymmärrä, mikä minulla "naksahtaa päässä".
Minun on vaikea keskittyä asioihin ja teen usein monta asiaa vähän sinne päin samaan aikaan...
Lista on pitkä ja itseinho valtava. Olen tuhoamassa tätä menoa koko parisuhteeni ja tunnen itseni ällöttäväksi, huonoksi ja luuseriksi.
Mikä avuksi? Miten ADD-dg voi saada?
Kommentit (2)
Hei,
minullakin on tuollaista arkea toisinaan, että tuntuu kuin minä olisin 2 eri ihmistä?! Joskus äärimmäisen jalat maassa ja rauhallinen ja toisinaan yhtä kohellusta, aivosumua, impulsiivisuutta sekä kontrollin menetystä.
T.ap
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:38"]
Mulla epäillään ad/hd;ta,vaikka alkuperäinen diagoosi oli kaksisuuntainen mielialahäiriö.Eniten mun elämää haittaa impulsiivisuus,ja haluaisin saada jotain apua tähän elämään,joka on aina ollut kaaosta.
[/quote]
Mulla epäillään ad/hd;ta,vaikka alkuperäinen diagoosi oli kaksisuuntainen mielialahäiriö.Eniten mun elämää haittaa impulsiivisuus,ja haluaisin saada jotain apua tähän elämään,joka on aina ollut kaaosta.