Täällä pyörivät pääsääntöisesti maan yksinkertaisimmat ja
tyhmimmät naiset. On toki poikkeuksiakin, mutta suurin osa on niin -tanan yksinkertaisia että mistään järkevästä ei voi keskustella.
Suurimmat huolenaiheet on karvojen ajelu ja miten saa rahan riittämään kun tulikin nyt ostettua taulu-tv. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kommentit (27)
Niin ja täällähän sinäkin ap pyörit eli olet löytänyt juuri sinulle sopivaan seuraan.
Kunhan nyt vain löysäät pipoa...
Itse asiassa kukaan ei kehtaa laatia tänne tuollaisia aloituksia. Jossa siis kokisi karvojen ajelun olevan elämän ja kuoleman kysymys.
Toisin sanoen pakko sanoa, että ap:n OMA aloitus on liioiteltu ja typerä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:52"]
No älä, enpä huomannutkaan että -tana oli lyhennys siitä kirosanasta. Huoh... Onneksi sinä kerroit sen minulle.
ap
[/quote]
Tosi hyvä, että tämä nyt selvisi sulle, kun aika monet tän tosiaan tietää. Tuolla aiemmin et ymmärtänyt, että tana voisi jotenkin liittyä kirosanaan. Mutta nyt oot sivistynyt, hyvä hyvä!
[/quote]
Niin mitä se tarkoittaa? Sivistä minua, kiitos. Keksi jotain:)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:42"]
No anteeksi jos ymmärsin sen saatanan lyhennelmänä. Enkä ole nainen mutta kiroilua paheksun.
[/quote]
Onks sun pakko kirjoitella jotain kirosanoja? Vähän voisit ajatella muitakin ihmisiä täällä. Mua loukkaa tosi paljon tuollainen.
[/quote]
On, kato, kun minä olen niitä maan yksinkertaisimipia, ja -tanan tyhmä.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:24"]
tyhmimmät naiset. On toki poikkeuksiakin, mutta suurin osa on niin -tanan yksinkertaisia että mistään järkevästä ei voi keskustella.
Suurimmat huolenaiheet on karvojen ajelu ja miten saa rahan riittämään kun tulikin nyt ostettua taulu-tv. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
[/quote]
Saanko huomauttaa, että taidat itse olla hieman yksinkertainen, jos oletat että kunkin kirjoittajan elämän suurin huolenaihe selviää vauva-palstaa lukemalla.
Ajatella, ap:n suurin huolenaihe on av-laisten tyhmyys. Minä sen sijaan ajattelen yleensä vain yleviä ajatuksia, kuten maailmanrauhan saavuttamista.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:24"]
[/quote]
Mistä järkevästä sä haluaisit keskustella? Ehkä Lähi-Idän tilanteesta, sehän on nyt kovin ajankohtainen? Ehdota jotain, katsotaan kuinka moni lähtee mukaan!