Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä pyörivät pääsääntöisesti maan yksinkertaisimmat ja

Vierailija
30.07.2013 |

tyhmimmät naiset. On toki poikkeuksiakin, mutta suurin osa on niin -tanan yksinkertaisia että mistään järkevästä ei voi keskustella.

Suurimmat huolenaiheet on karvojen ajelu ja miten saa rahan riittämään kun tulikin nyt ostettua taulu-tv. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, sellaisia tyyppejä on ihan oikeassa elämässäkin aika paljon, ei pelkästään täällä. Ehkä liikutte eri piireissä?

Vierailija
2/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kiroileminen keskusteluissa kyllä antaa ihmisistä tosi yksinkertaisen kuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan kaksplussalla vielä tyhmempää porukkaa.

Vierailija
4/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän me täällä ollaan. Kiva, että aloittaja olet löytänyt vertaisesi!

Vierailija
5/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:24"]

tyhmimmät naiset. On toki poikkeuksiakin, mutta suurin osa on niin -tanan yksinkertaisia että mistään järkevästä ei voi keskustella.

Suurimmat huolenaiheet on karvojen ajelu ja miten saa rahan riittämään kun tulikin nyt ostettua taulu-tv. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

[/quote]

no hyvin mahdut porukkaan =)

Vierailija
6/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pölijiä ollaan kaikki..

Vierailija
7/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:27"]

Niin, kiroileminen keskusteluissa kyllä antaa ihmisistä tosi yksinkertaisen kuvan.

[/quote]

TANA ei ymmärtääkseni ole kirosana. Mutta av-nainen paheksuu siis sitäkin. Suo anteeksi että järkytin maailmankuvaasi.

Vierailija
8/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:40"]

[/quote]

TANA ei ymmärtääkseni ole kirosana. Mutta av-nainen paheksuu siis sitäkin. Suo anteeksi että järkytin maailmankuvaasi.

[/quote]

No anteeksi jos ymmärsin sen saatanan lyhennelmänä. Enkä ole nainen mutta kiroilua paheksun.

Vierailija
9/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaja on itse kerran niin fiksu, luulisi, että ei tarvitsisi klikata auki niitä typerimpiä ketjuja. Vai oikeastiko odotat syvällisiä keskusteluita niistä pillukarvakeskusteluista tai "mieheni pieraisi"-avauksista?:)

Mikset muuten avaa itse niitä fiksuja keskusteluketjuja?:)

Vierailija
10/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:26"]

Kuule, sellaisia tyyppejä on ihan oikeassa elämässäkin aika paljon, ei pelkästään täällä. Ehkä liikutte eri piireissä?

[/quote]

Itse käyn täällä juuri siksi, että täällä "tapaa" porukkaa ihan toisesta maailmasta kuin tosielämässä tapaan. Ehkä ap:n kannattaa vaihtaa forumia, jos seura ei miellytä.

Vierailija
11/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:46"]

[/quote]

Itse käyn täällä juuri siksi, että täällä "tapaa" porukkaa ihan toisesta maailmasta kuin tosielämässä tapaan. Ehkä ap:n kannattaa vaihtaa forumia, jos seura ei miellytä.

[/quote]

Omassa tuttavapiirissä on ainakin niin monelaisesta maailmasta ihmisiä, joiden tiedän täällä käyvän, että tahtoisin nyt tietää mikä se "maailmasi" on, josta ketään ei tänne eksy.

Vierailija
12/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mullekkin tämä on vähän semmonen paikka haistella kaikenlaisia pohjavirtauksia, mitkä ei normaalissa elämässä tule koskaan ilmi. Mitä paheksutaan, mistä tykätään, mitä kadehditaan, mitä vihataan ja kerrottuna niin että kaikki estot pois. Normaalissa elämässä ei saa tätä samaa tietoa tai ainakaan omassa tuttavapiirissäni, jossa käyttäydytään kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Onhan tästä tosin suuri osa vähän sellaista, että en olisi ehkä halunnut tietääkkään. :D

Vierailija
13/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:50"]

[/quote]

[/quote]

Mullekkin tämä on vähän semmonen paikka haistella kaikenlaisia pohjavirtauksia, mitkä ei normaalissa elämässä tule koskaan ilmi. Mitä paheksutaan, mistä tykätään, mitä kadehditaan, mitä vihataan ja kerrottuna niin että kaikki estot pois. Normaalissa elämässä ei saa tätä samaa tietoa tai ainakaan omassa tuttavapiirissäni, jossa käyttäydytään kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Onhan tästä tosin suuri osa vähän sellaista, että en olisi ehkä halunnut tietääkkään. :D

[/quote]

Niin totta, ehkä 11 tarkoitti tätä, kun ihmettelin:)

Vierailija
14/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä, enpä huomannutkaan että -tana oli lyhennys siitä kirosanasta. Huoh... Onneksi sinä kerroit sen minulle.

ap

Vierailija
15/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin taukki. Täällä on mukava kirjoitella ja neuvoa muita. Hyvä palsta.

Vierailija
16/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:52"]

No älä, enpä huomannutkaan että -tana oli lyhennys siitä kirosanasta. Huoh... Onneksi sinä kerroit sen minulle.

ap

[/quote]

No mistä se on?

kyselee yksi maan yksinkertaisimmista, joka ei tajua.

Vierailija
17/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:40"]

[/quote]

[/quote]

Juu, tuollainen kiroileminen on ihan VI**N tyhmää. Mä en kiroile koskaan!

Vierailija
18/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:42"]

No anteeksi jos ymmärsin sen saatanan lyhennelmänä. Enkä ole nainen mutta kiroilua paheksun.

[/quote]

Onks sun pakko kirjoitella jotain kirosanoja? Vähän voisit ajatella muitakin ihmisiä täällä. Mua loukkaa tosi paljon tuollainen.

Vierailija
19/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus mikä tyhjäpää aloitus...Mutta siitähän tässä olikin kyse! Kyllä sitä omanlaisensa tuntee :)

Vierailija
20/27 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 15:52"]

ap

[/quote]

Tosi hyvä, että tämä nyt selvisi sulle, kun aika monet tän tosiaan tietää. Tuolla aiemmin et ymmärtänyt, että tana voisi jotenkin liittyä kirosanaan. Mutta nyt oot sivistynyt, hyvä hyvä!