Vinkkaa parhaat pesu- ja huuhteluaineet
Olen pessyt hajusteettomalla ja minusta pyykki haisee välillä ummehtuneelta tämän jälkeen. Pesukone ei haise, se pestään säännöllisesti ja pyykin kuivaan ulkona. Muutamaa pyykkietikkaa olen kokeillut, niissä on jokin väkevä haju, eli sieltäkään ei löytynyt lempparia. Vinkit kehiin, mitä kannattaa kokeilla?
Kommentit (10)
Pelkkä etikka. Tai tee itse seos pyykkietikkaa.
Uskoisin että vika on koneessa tai liikaa pyykkiä tms. Joidenkin ihmisten pyykit haisee aina ummehtuneelle.
Käytän itse ecoverin zeroa, se on tehokas tahroihinkin.
Minä en ymmärrä tuota etikan käyttöä. Sehän haisee aivan hirveältä, ihan kuin hieltä. Miten hikisankossa uittaminen tekee pyykeistä raikkaampia?
Se Lidlin Formil Sensitive hajusteeton. Tulee puhdasta eikä haise
Sininen surf on ihanaa. Käytin vuosia sertoa, lummetta ja Bio luvilia. Pyykkini haisi aina pahalta.
Ap lisää, että pesukonekin on vaihtunut välillä. Pyykkiä yritän olla tunkematta liikaa kerralla. Kiitoksia vinkeistä
Methodin peony bush. Todella riittoisa ja ihana tuoksu
https://www.allergiakauppa.fi/tuote/method-pyykinpesuaine-peony-blush-m…
Minä käytin ennen aina pyykkietikkaa, kuivuessa tuoksun piti lähteä kokonaan, mutta jossain vaiheessa huomasin, että vaatteisiin alkoi pinttyä etikkamainen vieno haju. En käytä enää, yök. Enkä käyttänyt liikaa, vaan normaalia vähemmän.
Ecoverin hajustamaton ja väkiviinaetiikka. etikkaa käytän noin 0,5-1dl verran, riippuen mitä pesen.
Jokin väkevä haju on se etikan haju, joka haihtuu kuivasta pyykistä. Jos hajusteet tökkivät, tavan väkiviinaetikka käy ja on paljon halvempaa.