Vierailija

Kristittyinä on paljon niin erilaisia ihmisiä.

Mutta meidän pitää uskoa siihen mitä Raamattu sanoo ja kertoo ihmisistä.

Ollaan kaikkia kohtaan rakastavia ja pidetään heitä sisaruksina. Mä en osaa katsoa sitä että onko joku nainen vai mies, et tarvisko heitä mitenkään erotella sukupuolen mukaan?

Kaikkia pitää kunnioittaa ja kaikille olla rehellisiä ja luottaa ihmisiin sisarina ja veljinä, yhdessä Kristuksen ruumiissa ollaan.

Joissain suvussa on aina kumarrettu lääkäreitä ja tuomareita, ja tää on vähän kyseenalaista. Tärkeintä ei oo se titteli eikä meriitti.

Mut sillä on väliä mitä sä ajattelet. Sun ei tartte ajatella samoin kuin toiset. Jos sä oot sitä mieltä että pitäis tehdä näin, niin sä teet näin. Ja sitten katsot Millasta hedelmää se tuottaa. Ja jos se tuottaa huonoa hedelmää, niin vasta sit kannattaa kokeilla jotain muuta. Jos sun tapa ei oo vastaan sitä mitä Kristus opettaa, niin tee sen mukaan. Elämässä ei tulla valmiiksi. Ei oo mitään oikeeta kaavaa, on vaan erilaisia ajatusmalleja.

Mä olin taipuvainen et haluun toimia oikein, mutta opin ettei oo mitään yhtä oikeaa tapaa.

Se millainen sun parisuhde tulee olemaan, on sun ja sun puolison juttu.

Tärkeintä on joillekin se että kotityöt tehdään eikä sillä ole niinkään väliä kuka ne tekee.

Jossain perheessä nainen tekee ne ja joissain jopa mies tykkää imuroida.

Kun ihmiset on onnellisia ja hommat sujuu, niin miksi siitä pitäisi stressata et miten muut sen tekee?

Elämä on oppimista, kokemuksia ja kasvamista Kristuksessa.

Sillä on väliä millasina me täältä lähdetään.

Herra on antanut meille aika laajan toimivallan Hengessä vaellettaessa, koska Jeesus Kristus on täyttänyt lain.

Herra voi auttaa sua korjaamaan tai siirtämään ihmissuhteen sen mukaan mikä on sinulle tai toiselle ihmiselle parhaaksi ja sitä meidän tulee anoa ylhäältä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat