Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vili vinkui että hänen virkkaama pala laitettiin mekkoon ja uhittelu että seuraavana päivänä klo 12 oltava pala valmiina. Ja että hän pitää itse housut. Timo oikein ojensi ettei viikkotehtävän pointti ole Vilin housujen hyysäys.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole kutomista vaan neulomista!!!! Ottakaa selvää ensin asioista. Mattoja kudotaan, puikoilla neulotaan ja virkkuukoukulla virkataan!!!
Murrekohtaista tuokin.
Olen tiennyt Maanantaista lähtien että Arttu lähtee. Mistäkö? Vehviläinen lipsautti.
Vierailija kirjoitti:
Vilille ääniä niin Arttu saadan vihdoinkin ulos.
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
KERJÄÄMINEN KIELLETTY
Vili ulos. Ei tuo mitään sisältöä taloon lukuunottamatta jotain paria pientä kiukuttelua viikossa.
Kauhuskenaario: Arttu jää ja mölisee Mitä V****a Naaiiss!! Vetää päälleen kylpytakin ja ulvoo kalijaa koko ensi viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi että joku iso raha venäjältä äänestää tota kristiinaa. alan uskoa, koska ei tuota muulla voi selittää että sen palkki aina isoin joka äänestyksessa, aivan käsittämätöntä.
minä en vähiä rahojani tuhlaa äänestykseen koska se on tuirhaa. Jos olisi edes niinpäin äänestys että saisi äänestää inhokkia, sitten voisin tohon huulirasvatiinaan tuhlata jopa 5e.Nyt mun pitäis äänestää monta ihmistä, että sen pisteet laskisi, eikä noista yksikään ole suosikkini.
persssseestä.
Etkö ole huomannut, että tällä palstalla kirjoittajat vähentyneet radikaalisti? Ilmeisesti et seuraa muita aihetta käsitteleviä medioita, monissa Kristiinasta pidetään edelleen.
En ole huomannut. Hänellä on se pieni hullu fanilauma, ei se noita palkkeja selitä, enemmän häntä inhotaan mitä tykätään.
Mistä sä sen tiedät 😂
Ihaaana mölysi Paula. Ärsyttävä, luiskaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi muuten aloitti tuon Vilin ja Timon välisen eripuran?
Vili alkoi rähistä kun Marko oli ommellut mekkoon housupalansa. Ja alkoi uhitella ja Timo keskeytti Vilin uhittelun.
Tuo äänestys on taas ihan lottoarvonta. Kohta ne on kaikki melkein samoissa 20% lukemissa. Lähtijä voi ollla kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi muuten aloitti tuon Vilin ja Timon välisen eripuran?
Vili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku sanoi että joku iso raha venäjältä äänestää tota kristiinaa. alan uskoa, koska ei tuota muulla voi selittää että sen palkki aina isoin joka äänestyksessa, aivan käsittämätöntä.
minä en vähiä rahojani tuhlaa äänestykseen koska se on tuirhaa. Jos olisi edes niinpäin äänestys että saisi äänestää inhokkia, sitten voisin tohon huulirasvatiinaan tuhlata jopa 5e.Nyt mun pitäis äänestää monta ihmistä, että sen pisteet laskisi, eikä noista yksikään ole suosikkini.
persssseestä.
Etkö ole huomannut, että tällä palstalla kirjoittajat vähentyneet radikaalisti? Ilmeisesti et seuraa muita aihetta käsitteleviä medioita, monissa Kristiinasta pidetään edelleen.
En ole huomannut. Hänellä on se pieni hullu fanilauma, ei se noita palkkeja selitä, enemmän häntä inhotaan mitä tykätään.
Krissellä on iso hiljainen fanilauma ja pieni äänekäs dissaajajoukkio.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on selkeästi huomannut, että hän voi vain ärsyttää, joten on sitten valinnut tuon tien. Mä ja mun huulirasva, mitä sitten? Ihan kelpo asenne.
Kenenkään muun valinnasta ei noussut kohua, vaikka olivat Timon sohvaa ja Joelin aika randomia, joskin hyödyllistä kattilaa lukuun ottamatta ihan yhtä omia tarpeita palvelevia.
Olisi pitänyt näköjään ottaa joka kerran olutta niin olisi katsojat tyytyväisiä!
Kiva ku täällä joku yrittää Arttua buustata muka Nivalan murtteella joka ei osu lähellekkää oikiaa nivalan murretta. Nivalan murre on oikiasti sekotus usiampaa erilaista murretta, tullee vaikutteita savosta ja sitte tuolta Oulun suunnalta. Arttu puhhuu enimmäkseen nivalan murretta vaikka on sieltä oulustaki varmmaan jonkuverran tullu puhheesseen vaikutteita. Mutta ei Artun öehu ihan puhdasta nivallaakaan oo. Harva täälläkkää ennää puhhuu nii leviästi nivallaa, mitä aikasemmin.
Tyypillistä nivalan murtteelle on tuo konsonantin kahdennus sanan keskellä.
T. Alakuperänen nivalalainen, mutta ei Artun tuttuja, enkä etes fani
Vierailija kirjoitti:
Kauhuskenaario: Arttu jää ja mölisee Mitä V****a Naaiiss!! Vetää päälleen kylpytakin ja ulvoo kalijaa koko ensi viikon.
Hyi, voitteko pliis äänestää sen pois ettei tuota tarvitse katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
persssseestä.
Krissellä on iso hiljainen fanilauma ja pieni äänekäs dissaajajoukkio.
Juuri toisinpäin.
Krissefanitko hiljaisia, heh.
VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS VILI VEKS
Vierailija kirjoitti:
Tuo äänestys on taas ihan lottoarvonta. Kohta ne on kaikki melkein samoissa 20% lukemissa. Lähtijä voi ollla kuka tahansa.
Typerää oikeesti luulla, että katsojat päättävät. Tuotanto päättää. Mutta laittakaa rahaa äänestykseen, niin saavat voittorahat kokoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Mutta voisin ulostaa myös Vilin ja Timon yhtä hyvin, kumpikin yhtå tylsiä.
Miten Paulan murre eroaa Artun murteesta? Aivan kuin olisivat naapureita.
Toivottavasti Vili ei putoa. Ei jaksa mitään jees jees meininkiä.