Lue keskustelun säännöt.
Nettitreffailu nykyään
18.07.2013 |
En ole harrastanut treffailua 12 vuoteen. Millaista on nettitreffailu nykyään miehen näkökulmasta? Ilmeisesti suomi24 on nykyään ykkösvalinta?
Kommentit (4)
Ihan turhaa. Läskejä, yh-äitejä ja lähihoitajia. Laatutapauksia siellä ei ole.
t. KTM-mies
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viimeksi naiset teki aloitteita joksekin sujuvasti. Ne oli tosin usein onnenonkijoita tai copy-paste-menetelmällä tehty. Itse en paljoa joutunut niitä tekemään.
Se on totta, minä itse huolehdin kunnostani ja olrn koulutettu ja lapseton joten hoitajia, yksinhuoltajia ja lihavia en ole ajatellut huomioida.
Onko ne naiset tuolla ihan suohirviöitä?
Älä suotta odota naisilta aloitteita.
Oma tarinani: kirjauduin flirtfairiin (miehille maksullinen, sorry) ihan vilpittömästi seksiseuraa hakemaan. Olin eronnut ja ajattelin että jostain se sinkkuelämä pitää aloittaa. Siellä oli ihan vilpittömän hyvää keskusteluseuraa!
Ja mitä profiiliin tulee, niin kai se kuva on plussaa, mutta siltä sivustolta minut sai pois mies, joka osasi kirjoittaa (ei ihan niin lennokkaasti kuin muutama toinen) mutta jolle tapaaminen järjestyi suhtellisen pian. Hänen profiilinsa oli hyvin minimaalinen, kuvaton. Että kyllä se ensimmäinen viesti oli se, mistä homma lähti rullaamaan.
Olin muutaman yrittäjän tavannut jo aiemmin, joten tunnistin kyllä, kun kolahti. Ja suhde on muutakin kuin seksiä. Paljon enemmän.
Ai niin, tämä löytöni (tai siis hän löysi minut) kertoi lähettäneensä kahdelle yhteydenottopyynnön, joista toiseen sai vastauksen... Ei kai hänellä lie syytä valehdellakaan.