Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen lastenhoitajan 2 tunniksi tampereella heinäkuussa

Vierailija
18.07.2013 |

eli mitä ideoita olisi muilla tampereella asuvilla, np ultraan en voi mukaan ottaa sääntöjen takia ja mies tahtoo mukaan luonnollisesti, yhtään sukulaista tai ystävää ei saatavilla,..joten mitä se maksaisi , ja mistä kysellä. onko kellään kokemusta? lapsiparkit taitaa olla kiinni heinäkuussa ?, lapsi 4 vuotias ja ois ihana jos voisi hoitaja olla hänen kansaan vaikka leikkipuistossa sen ajan, säästä riippuen, vai tietääkö joku sisätila paikkoja missä olla ?. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:n kurssitettu?

Vierailija
2/5 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät miehen kotiin isomman kanssa.

Hyvää harjoitusta sille, että vauvan synnyttyä ette todellakaan pääse pitkään aikaan kahdestaan yhtään mihinkään, semminkin jos noita tukiverkkoja ei ole. MLL:n lastenhoitajia ehkä saattaa saada. Sori, mutta elämä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmoselle sanoisin, että juuri tuon takia kun "vauvan synnyttyä ette todellakaan pääse", olisi varmasti mukava jos hoitaja löytyisi. :) Kyllä sitä käytännön harjoitusta sitten tulee..

Mä suosittelisin myös soittamaan MLL:lle. Olen itse käynyt tuon lastenhoitokurssin vuonna 2004 ja lukioaikana kaikki lisätienestit tuli noista hommista. Nyt olen oikeissa töissä, vaikka aina silloin tällöin vahdin sukulaisten/tuttujen lapsia. Olisin tarjoutunut avuksi, mutta olen töissä kahteen asti ma-la, noi ultrat taitaa olla päiväsaikaan?

Vierailija
4/5 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapa pyytää ILMAISTA lapsenvahtia av:eelta

Vierailija
5/5 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pvä se on? mä voisin tarjoutua puistoon, en tuntemattomaan kotiin. koulutusta ei ole, mutta oma 2,5v lapsi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan