Epäilen, että eräs nainen yrittää miestäni
Eli epäilen että eräs minulle vieras, mutta mieheni tuttu nainen yrittää ystäviensä avustuksella iskeä miestäni. Tilanne on todella ahdistava tällä hetkellä. Voihan olla että vain kuvittelen, mutta tiettyjä "parittamisen" merkkejä on ilmassa. Miten saisin asiasta varmuuden?
Kommentit (17)
Olen kysynyt ja mies on vakuuttanut (ja uskon häntä), ettei hän ole kyseisestä naisesta kiinnostunut. Hänellä on tähän erittäin hyvät syytkin, joita en tässä viitsi avata. Itsestä vaan tuntuu pahalta, jos aavistukseni on oikeassa ja eräs näistä tämän naisen ystävistä kuitenkin yrittää kaveerata kanssani ja epäilen nyt hänen motiiveitaan. Ehkä olen vaan hullu :( ap
Laitat poikki tuollaisen ystävyyssuhteen ja suojelet omaa reviiriäsi. Naisia on moneen lähtöön, ja joillekin on päätyönä lyödä kiilaa muiden parisuhteisiin.
Yritä olla parempi kuin kilpasisaresi, niin saat pitää miehesi. Esim. kauniimpi, ei nalkutusta jne jne...
No olen yrittänyt (ja toivottavasti onnistunutkin) olemaan parempi kuin tämä kilpasisko. Sehän siinä on, että naisia on moneen lähtöön ja voisin myös kuvitella että tällä miestäni havittelevalla naisella voisi olla jopa kostonomaista halua lyödä kiilaa meidän suhteeseen, menneiden vuoksi siis. Olenkin yrittänyt etäännyttää tätä yhteistä kaveria itsestäni, mutta mieheni on hyvä ystävä hänen miehensä kanssa, joten tilanne on hankala kannaltani. Tämä yhteinen kaveri on myös facebookissa kaverinani ja tykkää aina joka ainoaa statuspäivitystäni ja kuvaa minkä lisään facebookiin ja epäilen hänen tykkäävän niistä, jotta tämä ystävänsä näkisi ne.. Kuulostaa vainoharhaiselta, tiedän.
Inhoan sitä, ettei ihmiset kunnioita toisten parisuhteita, vaan haluavat tunkea lusikkaansa soppaan, joka ei heille kuulu missään mielessä :( ap
Hei. Viestini oli vitsi. Olen siis kirjoittaja numero 5. Täällä vauvapalstalla on vaan hauska trollailla, kun täällä on niin paljon miesvihaa. Onnea miehen pitämiseen.
Sitä se helposti on, kun Pieni piiri pyörii...
Kivahan se on toisten kustannuksella pilailla. Minä kuitenkin joudun ihan oikeasti tämän ahdistuksen kanssa elämään.
Mietin, olisiko ihan törkeää poistaa tuo yhteinen kaveri facebookista. En haluaisi turhaan mitään draamaa, mutta ahdistaa tuo face-kaveruuskin niin paljon. Toki voisin jokaisen päivityksen ym häneltä piilottaa, mutta mitäs järkeä siinä olisi..
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 09:57"]
Kivahan se on toisten kustannuksella pilailla. Minä kuitenkin joudun ihan oikeasti tämän ahdistuksen kanssa elämään.
Mietin, olisiko ihan törkeää poistaa tuo yhteinen kaveri facebookista. En haluaisi turhaan mitään draamaa, mutta ahdistaa tuo face-kaveruuskin niin paljon. Toki voisin jokaisen päivityksen ym häneltä piilottaa, mutta mitäs järkeä siinä olisi..
[/quote]
Voi että, onpa ahdistava tilanne!
Kyllä päivitysten piilottamisesta tältä wannabe-kaverilta voisi olla järkeä. Epäilyksesi, että hän tykkää stautspäivityksistäsi, jotta tämä kolmas osapuoli näkisi ne, ei ole mitenkään tuuelsta temmattu. Jotain outoahan on ihmisessä, joka tykkää "sokeasti" jokaisesta FB-päivityksestä...
Tsemppiä, onneksi miehesi vaikuttaa rehdiltä!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 09:26"]
Hei. Viestini oli vitsi. Olen siis kirjoittaja numero 5. Täällä vauvapalstalla on vaan hauska trollailla, kun täällä on niin paljon miesvihaa. Onnea miehen pitämiseen.
[/quote]
Fakta kuitenkin on, että mies on tyytyväisempi sellaisen vaimon kanssa, joka panostaa parisuhteeseen ja yrittää pitää hänet tyytyväisenä. SAMOIN KUIN VAIMO ON TYYTYVÄINEN MIEHEEN, JOKA TEKEE SAMOIN. Kyllä multa siis saa kannatuksen se, että kannattaa pitää itsestään huolta ja olla kiva ja mukava ihminen. Myös sille miehelleen.
Tuli vaan mieleen kun monella on se asenne, että mies on likasanko, johon voi kaataa kaiken paskan, nalkuttamisen, vittuilun, jne jnejne, ja miehen oletetaan pysyvän tyytyväisenä parisuhteeseen tasan sillä perusteella, että se on vihkivalassa lupautunut olemaan uskollinen.
Tämä ei siis ap:hen liity mitenkään, en tarkoita että hän olisi tällainen nainen, vaan tämä nyt oli vaan tällainen yleinen huomio.
Ap:lle: tuo on hyvin tuttua käytöstä. Meillä yksi yhteinen naiskaveri vikitteli miestäni ihan hulluna. Mies ei meinannut millään uskoa ja sanoi mua hulluksi. Lopulta ymmärsi itsekin, ja nainen jäi pois meidän tuttavapiiristä. Mulla niin keittää tuollainen käytös. Kyllä parisuhdetta pitäis ulkopuolisten kunnioittaa!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 09:18"]
. Tämä yhteinen kaveri on myös facebookissa kaverinani ja tykkää aina joka ainoaa statuspäivitystäni ja kuvaa minkä lisään facebookiin ja epäilen hänen tykkäävän niistä, jotta tämä ystävänsä näkisi ne.. Kuulostaa vainoharhaiselta, tiedän.
[/quote]
No onhan tuo vainoharhaista, eihän se kaverin kaveri niitä näe jos laitat asetukset oikein...
Kiitos kovasti tuesta ihmiset. En siis välttämättä ole tulossa hulluksi. Ehkä nyt alkuun rupean sensuroimaan facebookiani eli en laita tämän erään silmille päivityksiäni. Jos poistaisin kavereista kokonaan, siitä voisi syntyä joku hirveä soppa ja draama, enkä sitä nyt juuri kaipaa tähän hetkeen. ap
Mistä päin olet ap? Voisin olla tuo nainen joka yrittää miestäsi. Paitsi etten yritä. Mutta eräs nainen varmaan luulee niin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2013 klo 12:26"]
Mistä päin olet ap? Voisin olla tuo nainen joka yrittää miestäsi. Paitsi etten yritä. Mutta eräs nainen varmaan luulee niin.
[/quote]
Eteläisestä Suomesta. ap
Nyt on tullut taas lisää merkkejä tästä miehen metsästyksestä. Ärsyttää ja ahdistaa! Enkai sitten itse voi sille mitään, luotan kuitenkin mieheeni, mutta ärsyttää, ettei eräs ymmärrä kunnioittaa meidän suhdetta. ap
Kysyt mieheltäsi, että mitä peliä pitää naisen kanssa! Nostat asian pöydälle ja pian!