Käyttäytyykö miehesi erilaille nättien nuorten naisten seurassa?
Jos niin miten? Alkaako heittää tyhmää läppää, hermostuuko, rupeaako keulimaan taidoillaan tms?
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:35"]
Kuka mies nyt nuoria tyttöjä haluaisi, kunnon vanha läski se olla pitää. Vaiko sittenkään ;)
[/quote]
Mahtavaa päästiinhän TÄSSÄKIN ketjussa tähän kaikkien niin rakastamaan aiheeseen: läskien haukkumiseen.
[/quote]
Ja vanhojen.
Mun mies yrittää jutella ylirennosti ja hauskoja ja pisteeksi i:n päälle silleen puolittain iskee silmää. Eli tekee sen niin, ettei kohde voi olla ihan varma iskikö se silmää vai ei vai oliko joku roska jota siristeli. Tiedän "iskun", koska olen toki romanttisempina hetkinä itsekin kohteena.
Nää tilanteet on niin noloja. Olen itsekin vielä kuitenkin kaukana ikälopusta ja ihan hyvännäköinenkin olen :) Tyttöset menee ihan vaikeiksi - eivät tunnu olevan varmoja, onko se joku meidän yhteinen tapa kiusata ja vittuilla niille. Mies ei tajua naurettavuuttaan.. en kehtaa pudottaa maan pinnalle.
Tästä sen taas huomaa, että romanttinen rakkaus on amerikkalaisten elokuvien hömpötystä, miehet vain haluaa panna kaikkia vastaantulevia nuoria naisia.
Onnex oma mies ei tuollainen. Päinvastoin on ojentanut kaveriaan, kun on "kuolannut" nuorten tyttöjen perään. Oli ollut tilanne jossatyökaveri oli tuijotellut näiden 17-18 v. perään, niin mieheni oli sanonut tälle työkaverilleen tästä, että lopettaisi tuijottmisen. Mulle kertoi asiasta. Ällötti kuulemma katsoa vierestä,kun voisiat tosiasn olla ikänsä puolesta vaikka oma tytär!
Just eilen tuli todistettua, kun yksi kaverini pojan 2v synttäreillä tiputti vahingossa lusikan. Mies oli heti kärppänä sitä nostelemassa, ja samalla katsoi kaveriani hymyillen silmiin. Katsoin toimintaa hieman huvittuneena, että miten ihmeessä toi tepsi aikoinaan muhun, kun mies on todelliselta luonteeltaan kaikkea muuta kuin auttavainen :'D Vielä huvittuneempi olin, kun huomasin flirtin menneen perille (varatulle ja raskaana olevalle) kaverilleni, hahha :D No, ehkä nämä typerät tytöt voivat sitten omaa miestä katsellessa miettiä, minkä kultakimpaleen mä olen saanut (on muuten useampikin tämän mulle sanonut). Parhaimmat ystäväni tietävät homman jujun, ja niille Se ei enää mene perille :)
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:18"]
nättinä tarjoilijana voin sanoa että on ollut useampi erittäin epämukava tilanne kun vanhemman pariskunnan mies on selkeästi lirkutellut vaimonsa edessä minulle. Siitä menee punaiseksi minun naama että vaimon naama ja siitäkös on ollut edessä hyvin epämiellyttävä illallinen varmaan kaikille osapuolille. Miettisivät miehet miltä vaimosta tuntuu, ja ei se ole kivaa kun vihainen vaimo heittää tappavia katseita tai muuttaa itse käytöstään minua kohtaan, ei se minunkaan syyni ole! Miehet olkaa ylpeitä vaimoistanne ja kohdelkaa heitä sen mukaisesti! :)
[/quote]
En ole tarjoilija, mutta palveluammatissa ja on muuten todella ahdistava tilanne, kun se mies alkaa siinä flirttaamaan ja vaimo seisoo vieressä ja mulkoilee vihaisesti. Enkä edes ole kovin kaunis, mutta nuori toki.
[/quote]Näissä tilanteissa alan flirtata vaimon kanssa ;) Flirttihän siis ei aina ole mitenkään seksuaalista...
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:35"]
Kuka mies nyt nuoria tyttöjä haluaisi, kunnon vanha läski se olla pitää. Vaiko sittenkään ;)
[/quote]
joo, mutta voisi ihan itsensä takia vähän sitä flirttiä rajoittaa, se on niin läpinäkyvää ja noloa.