Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyykö miehesi erilaille nättien nuorten naisten seurassa?

Vierailija
15.07.2013 |

Jos niin miten? Alkaako heittää tyhmää läppää, hermostuuko, rupeaako keulimaan taidoillaan tms?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

upppup

Vierailija
2/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästelee enemmän näitä "sutkautuksiaan" jos on esim hyvännäköinen nuori tarjoilijamimmi tarjoilemassa. Mieheni on kyllä komea, eikä kovin vanhakaan vielä. Huomaan että toiset innostuvat flirtistä, mutta eivät kaikki todellakaan, varsinkaan kun vaimo ja lapset tuijottavat vieressä... Olen myös itse tehnyt kouluaikoina tarjoiluhommia ja kuullut vaikka mitä törkeyksiä kännisiltä vanhoilta miehiltä vaikka vaimo vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen äänestä kuulin jo näkemättä, puhuuko hän nuoren tai nätin naisen vai jonkun muun kanssa. Flirttaili avoimesti minun ollessa läsnä ja oli tavattoman kohtelias ja huomaavainen. Samoin nättien naisten lähellä alkoi lasten hoitaminen kiinnostaa, piti kai päästä näyttämään, kuinka hyvä isä onkaan. Monien mielestä oikea kultakimpale ja harvinaisen ihana ja huomaavainen mies.

Oli sen verran hyvä, että meni läpi aika monelle. Kotioloissa olikin sitten aika erilainen. Kohteliaisuudesta ja huomaavaisuudesta ei tietoakaan. Eron jälkeen myös , että petti ja valehteli minulle aivan surutta.

Vierailija
4/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelee minut "naisena, joka vaan asuu meillä" ja pyytää tyttöjä sen jälkeen kokeilemaan hauistaan.

Vierailija
5/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen huomannut saman ja varsinkin nyt kun ikää on jo lähemmäs 60 v. Ärsyttää ja nolottaa seurata vierestä!

Vierailija
6/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joskus olen huomannut, että hänellä on tarve heittää läppää ym. Kerran jopa istui kauempana minusta kuin normaalisti :D Minua tämä lähinnä huvittaa..

Vierailija
7/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain esim kaupassa olen huomannut, että mies punastelee ja vilkuilee.

Vierailija
8/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät seisovat päässä ja kuola valuu avonaisesta suusta. Kurkusta kuuluu outo korahtelu.

Vierailija
9/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi uskonut, mutta jokin aika sitten mieheni alkoi selvästi "esiintyä" kun lähistössä oli kaksi parikymppistä nättiä tyttöä/naista. Vaikea selittää, mutta käyttäytyminen muuttui. Vähän hävetti ja huvitti sen puolesta :)

Vierailija
10/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen semmoinen nätti ja nuori nainen. Eli mieheni käyttäytyy normaalisti ikäistemme seurassa. Töissä tapaan paljon ihmisiä ja huomaan, että 40+ miehet koittavat "rentoilla" kun asioivat kanssani. Koomista ja tulee myötähäpeä jos lapset/nainen on mukana.

Vierailija
11/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hollantilaisten ja brittiläisten tutkijoiden yhteistyössä tekemä tutkimus pyrki selvittämään, vaikuttaako vastakkaisen sukupuolen edustajan läsnäolo ihmisten käyttäytymiseen. Tutkimuksessa saatiin selville, että miehet pyrkivät käyttäytymään hyvin herrasmiesmäisesti ja miellyttävästi kun paikalla on nainen.

Tutkimus tehtiin hyväntekeväisyyden keinoin. Tutkijat saivat selville, että miehet lahjoittivat järjestelmällisesti enemmän rahaa silloin, kun heidän toimiaan seurasi kaunis nainen. Toisen miehen läsnäolo samassa tilanteessa ei saanut aikaan samanlaista reaktiota.

Miehet myös olivat innokkaimpia ilmoittautumaan vapaaehtoistyöhön viehättävän naisen ollessa paikalla siitä kuulemassa. Erityisen ahkerasti tarjouduttiin luovuttamaan verta ja työskentelemään lasten kanssa. Tutkimuksen mukaan naisten käytös pysyi samanlaisena huolimatta siitä, oliko paikalla vastakkaisen sukupuolen edustajia vai ei"

http://www.dailymail.co.uk/health/article-2095721/Why-pretty-woman-stops-men-behaving-badly--fairer-sex-different-story.html

Biologiaa se vaan on

Vierailija
12/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:01"]

Silmät seisovat päässä ja kuola valuu avonaisesta suusta. Kurkusta kuuluu outo korahtelu.

[/quote]

Kiitos näistä nauruista :D

Vierailija
13/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nättinä tarjoilijana voin sanoa että on ollut useampi erittäin epämukava tilanne kun vanhemman pariskunnan mies on selkeästi lirkutellut vaimonsa edessä minulle. Siitä menee punaiseksi minun naama että vaimon naama ja siitäkös on ollut edessä hyvin epämiellyttävä illallinen varmaan kaikille osapuolille. Miettisivät miehet miltä vaimosta tuntuu, ja ei se ole kivaa kun vihainen vaimo heittää tappavia katseita tai muuttaa itse käytöstään minua kohtaan, ei se minunkaan syyni ole! Miehet olkaa ylpeitä vaimoistanne ja kohdelkaa heitä sen mukaisesti! :) 

Vierailija
14/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mä oon aina tiennyt että jos mun ukko ottais jä lähtis toisen naisen mukana niin se ottaisi jonkun viisaamman. Ei tuolle ole tärkeää ulkonäkö, enkä jaksa olla tuollaisesta mustasukkainen. Itse katselen ihan yhtäpaljon jotain timmiä, hyvin pukeutunutta miestä.

Mutta päänvälissä olevat jutut on ne oleellinen.

Vierailija
15/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:18"]

nättinä tarjoilijana voin sanoa että on ollut useampi erittäin epämukava tilanne kun vanhemman pariskunnan mies on selkeästi lirkutellut vaimonsa edessä minulle. Siitä menee punaiseksi minun naama että vaimon naama ja siitäkös on ollut edessä hyvin epämiellyttävä illallinen varmaan kaikille osapuolille. Miettisivät miehet miltä vaimosta tuntuu, ja ei se ole kivaa kun vihainen vaimo heittää tappavia katseita tai muuttaa itse käytöstään minua kohtaan, ei se minunkaan syyni ole! Miehet olkaa ylpeitä vaimoistanne ja kohdelkaa heitä sen mukaisesti! :) 

[/quote]

Vähän samoja kokemuksia (en tosin ole tarjoilija), oon ajatellut, että sittenpähän sen saa itsekin ikääntyessä kokea että miltä tuntuu kun oma mies flirttailee jollekin nuorelle naiselle, en siis osaa olla tämmöisestä kovin otettu kun se johtuu ominaisuudesta joka ei ole pysyvä (nuorehko ikä siis), jossain vaiheessa olen ulkokuoren vuoksi miehille täysin näkymätön vaikka sisältä olenkin edelleen sama ihminen.

Vierailija
16/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein törmään nuorena nättinä naisena tähän vanhempien miesten "esiintymiseen" vaikka olisi vaimo vieressä, ollaan niin sutjakkaita ja hauskoja ja aina kärppänä kaatamassa lisää viiniä lasiin. Usein ihan hävettää, tuntuu etteivät tajua miten läpinäkyvää se käytös on :D

Vierailija
17/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:18"]

[/quote]

En ole tarjoilija, mutta palveluammatissa ja on muuten todella ahdistava tilanne, kun se mies alkaa siinä flirttaamaan ja vaimo seisoo vieressä ja mulkoilee vihaisesti. Enkä edes ole kovin kaunis, mutta nuori toki.

Vierailija
18/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies nyt nuoria tyttöjä haluaisi, kunnon vanha läski se olla pitää. Vaiko sittenkään ;)

Vierailija
19/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:35"]

Kuka mies nyt nuoria tyttöjä haluaisi, kunnon vanha läski se olla pitää. Vaiko sittenkään ;)

[/quote]

Mahtavaa päästiinhän TÄSSÄKIN ketjussa tähän kaikkien niin rakastamaan aiheeseen: läskien haukkumiseen.

Vierailija
20/28 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 15:35"]

[/quote]

Mahtavaa päästiinhän TÄSSÄKIN ketjussa tähän kaikkien niin rakastamaan aiheeseen: läskien haukkumiseen.

[/quote]Se on katos sitä, kun on lusikalla annettu, niin ei oikein voi kauhalla ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän