Ostaako kukaan enää Lundiaa?
Minä olen Lundiafriikki. Meillä on valkoista, jalopuusävyä, puuvalmista...kaikkea. On vitriiniä, tv-tasoa ja vaikka mitä. Tykkään, mutta... uusi koti on aivan väärän mallinen Lundioille. Meillä on jyrkkä katto yläkerrassa, vähän seinätilaa matalien seinän vierustojen takia. Alakerrassa paljon avointa tilaa ja (aivan liian) vähän seinätilaa. Lundiat ei enää käy mihinkään. Meidän taloon käy vain matalat avohyllyt, lipastot ja laatikostot, kaappeja ja hyllyjä on vaikeaa sijoittaa.
Joudun luopumaan Lundioista! :(
Missä niitä kannattaisi myydä? En ole vailla edes kovaa hintaa, kunhan saisivat uuden hyvä kodin.
Kommentit (14)
ja tarttettas kirjahylly ja pienempi hylly, jos kohtuuhinnalla myyt
Täytyy vielä tehdä inventaari, mitä kaikkea löytyy.
Ja Lundia ei ole kökön näköinen. :)
huutonettiin sais kuvan
t.3 edelleen kiinnostunut
Sehän on ihan skandinaavinen klassikko ja mun sisustusmaku on skandinaavista, vaaleaa, koivua etenkin, ja toisaalta modernia mutta vähän sellaista saaristolaistyyliäkin
Varmasti saat kaupaksi!!! Ei kaikki halua kotiinsa sotkaa ja ikeaa, melamiinia ja trendikamaa
mä oisin niistä jalopuusävyisistä kiinnostunut, jos halvalla irtoo
Lundiat on karseita!!! ikinä en ole ymmärtänyt niiden suosiota! Paitsi taannoin, kun ei ollut muita sarjoja mistä sai " koottua omanlaisensa" yhdistelmän. Nykyään melkein mistä vaan saa omia variaatioita ja ostella osia erikseen, niin miksi ostaa jotain niin TÖRKEÄÄ, kuin lundia??? Ei voi ymmärtää!!!
Ei mitään melamiinipaskaa mitä suuri osa huonekaluvalmistajista nykyään tarjoaa
Just nämä mellulevyistä tehdyt vempeleet ei siedä kosteutta, ei elämää, ei lasten jälkiä
Ja ovat viiden vuoden päästä niin auttamattoman karsean näköisiä että... Vanhempieni 20v vanha Lundian jättikirjahylly on vieläkin ihan kuin sisustuslehden sivuilta nykyään
Koristehyllyjä saa Iskulta, Askolta ja mistä vaan, mutta Lundialta saa kirjahyllyjä. Siis hyllyjä, jotka kestää kirjoja.
Ja miksi pitäisi merkistä maksaa (tuskin ovat niiiin paljon kestävämpiä kuitenkaan, kuin halvemmat merkit...)?
että meillä on olkkarissa melamiinihyllystö ja ikää sillä on jo reippaasti yli 10 v ja kummasti on ihan hyväkuntoinen ja siistin näköinen vieläkin. Ja ihmetyttää, että miten painavia kirjoja teillä oikein on; meillä on hyllyt ihan kunnossa, vaikka ovat kirjoja täynnä.
Jaottele ilmoitukset järkevästi, ja laita mielummin niitä vaikka 10 kerralla kun että myyt kasassa. Meillä on yli 130 metriä lundiaa, joista 40 metriä kirjoilla, ja kymmenen lp levyillä, ja kaikki hyllyt suoria, painosta riippumatta. Paras hylly mitä löytyy, ja jos kauniisti hyllytetty, ja hyllyt hyvin jaoteltu, todella tyylikästä.
En nyt enää muista minkä nimistä se on. Edullisempaa kuin Lundia mutta todella kestävää ja hyvänlaatuista. Meillä on vanhimmat hyllynosat jo 14 vuotta vanhoja, ja ovat yhä kuin uusia. On siis ihan umpipuuta.
mun mielestä Lundiat on RUMIA; kökön ja HALVAN näköisiä. Miksi ostaisin niitä..?