Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja, eräillä sitä on vähän enemmän rahaa..

Vierailija
14.07.2013 |

Oletteko katsoneet tämän Kotia kohti -jakson? http://www.katsomo.fi/?progId=175327

Lähdin sitä katselemaan ihan viattomasti, kun aiemmat ohjelmat ovat olleet ihan tavallisia.. No, asunnon ostajana on teinityttö, joka muuttaa Hämeenlinnan seudulta pääkaupunkiseudulle opiskelemaan ja äiti kai on se asunnon lopullinen ostaja. Äiti toteaa, että voisi laittaa kolmasosan omaa rahaa ja loput sitten lainaa. Ja se budjetti: 450 000 - 500 000!!!! Ensiasunnoksi nuorelle tytölle!

Joo, olen kateellinen! Huhhuh.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä on sitten jo perheasunto samalla. Me ostetaan 300 000 euron asunnot kummallekin.

Vierailija
2/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:43"]

No siinä on sitten jo perheasunto samalla. Me ostetaan 300 000 euron asunnot kummallekin.

[/quote]

Ai kaksio on perheasunto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Jos olisin rikas, niin tekisin ihan samoin. Helsingin keskustan asunnot säilyttävät aina arvonsa.

Vierailija
4/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIllä saa pienen kolmion. Juuri ollaan tekemässä kauppoja. Tuollaisessa asunnossa voi asua vielä pariskuntana ja parin pienen lapsen kanssa. Ei tarvitse heti vaihtaa. 

Vierailija
5/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 22:47"]

SIllä saa pienen kolmion. Juuri ollaan tekemässä kauppoja. Tuollaisessa asunnossa voi asua vielä pariskuntana ja parin pienen lapsen kanssa. Ei tarvitse heti vaihtaa. 

[/quote]

Ohjelmassa sillä ostettiin kaksio, ja kaikki katsotut vaihtoehdot olivat kaksioita, ja kyse oli siis vain opiskeluaikaisesta asunnosta. Ei mistään perheasunnosta.

Vierailija
6/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on musta tyhmää. Meillä pannaan sitten sijoitusyksiöihin lisärahoja

Vierailija
7/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tyttö ihan itse maksoi, isänsä on kuollut ja perintörahoja sijoitti.Tämä puitiin palstalla aikaa sitten eli omalla rahallaan voi tehdä mitä vain, reissata Intiaan tai ostaa asunnon. Tietty voi ryypätä ja rellestää.

Tämä tyttö valitsi kodin ja siitäkös av-mammat on kateellisia. Se kun kuuluu miehen kustantaa, tai sossun.

Vierailija
8/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olet kateellinen toisen ihmisen hyvinvoinnista? miksi äiti ei saisi tukea omaa tytärtään?

Vierailija
9/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 23:33"]

Kyllä se tyttö ihan itse maksoi, isänsä on kuollut ja perintörahoja sijoitti.Tämä puitiin palstalla aikaa sitten eli omalla rahallaan voi tehdä mitä vain, reissata Intiaan tai ostaa asunnon. Tietty voi ryypätä ja rellestää.

Tämä tyttö valitsi kodin ja siitäkös av-mammat on kateellisia. Se kun kuuluu miehen kustantaa, tai sossun.

[/quote]

Ohjelmassa ei käynyt ilmi, että kuka asunnon maksoi, mutta eipä sillä nyt tässä ollutkaan väliä. Kateellinen olen kyllä, mutta en mitenkään pahansuovalla tavalla, kunhan muistelen omaa 9 neliön solukämppääni ja ihmettelen tuloeroja..

ap (joka on myöhemmin ihan itse ostanut itselleen asunnon, eli ei ole miehen tai sossun maksama, mutta asunto maksaa viidesosan siitä mitä ohjelman tytöllä maksoi)

Vierailija
10/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ap:lle yllätyksenä tuli, että jotkut on varakkaampia kuin toiset,eikä se aina liity ikään millään tavalla. Fiksumpaahan se on asuntoon sijoittaa jo nuorena jos mahdollisuus on, kuin tuhlata yleiseen humputteluun.

Vierailija
11/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 23:43"]

Tuskin se ap:lle yllätyksenä tuli, että jotkut on varakkaampia kuin toiset,eikä se aina liity ikään millään tavalla. Fiksumpaahan se on asuntoon sijoittaa jo nuorena jos mahdollisuus on, kuin tuhlata yleiseen humputteluun.

[/quote]

Tämä näin varakkaiden ihmisten maailma on mulle tosi vieras, en tunne ketään jolla olisi tuollaisia määriä rahaa ollut jo tuon ikäisenä, tai oikeastaan vieläkään nyt aikuisempana. Joo, tiedän että toiset on varakkaampia, mutta en vain silti osaa kuvitella elämää tilanteessa, jossa minulla olisi 20-vuotiaana ollut rahaa 500 000 euroa laittaa asuntoon.

ap

Vierailija
12/16 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tyttö opiskelee?

Vierailija
13/16 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe asuu vuokralla, n. 600 e / kk. Pankki ei anna lainaa köyhille.

Vierailija
14/16 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

KadehdIt sitä että tyttö on menettänyt isän aikaisin?

Vierailija
15/16 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 00:07"]

KadehdIt sitä että tyttö on menettänyt isän aikaisin?

[/quote]Ei ohjelmassa puhuttu mistään isänsä menettämisestä yhtään mitään. Ja sanoinko sitä kadehtivani? En. Puhuin rahasta ja elintasosta.

ap

Vierailija
16/16 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se raha tuli koska isä kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän