Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkkupäivän menu??

Vierailija
14.07.2013 |

Mitähän kaikkea namia sitä vois syödä tai leipoa herkkupäivälle? Syön vain yhtenä päivänä ehkä kaloreita kuitenkin laskematta, mutta jotain vähän erilaista kuin se perinteinen helppo ratkaisu.. eli vähän jotain leipomista ja erilaista välillä kuin vain pussi auki ja herkuttelemaan.. Haluaisin jollain lailla panostaa ja nauttia sitten herkut huolettomasti... Saa olla kevyitäkin herkkuja muttei haittaa vaikka olisi oikein kaloripitoistakin, koska syön sitten vähän vähemmän.

Omat suosikkinne?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi croissanteja voilla, hillolla ja hunajalla. Lounaaksi sushia ja tempuraa. Päivälliseksi grillattu pihvi ja paljon salaattia. Pullakahvit iltapäivällä. Siinä täydellinen herkkupäivä mulle.

Vierailija
2/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainon hurmaavaa maitosuklaata illalla iso kulhollinen leffan kanssa nautittuna - aah, mikään ei maistu paremmalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää ideoita ja vinkkejä! Voi olla, että huomaankin, etten ole esim. maistanutkaan jotain herkullista uutuutta tms..

Mutta leipomisvinkkejä ottaisin edelleen mielelläni vastaan..

Vierailija
4/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun herkkupäivä, jonka aion joskus vapaapäivänä toteuttaa: Meen kiinalaiseen ravintolaan ja syön lounasbuffetista sitten niin paljon kuin napa vetää. Ahh.

Sitten voinkin vyöryä kotiin sohvalle makoilemaan ja sulattelemaan ruokia. Muuhun en kykene enää tuon jälkeen, koska siitä noutopöydästä aioin syödä niin paljon että olen lähellä poksahtamispistettä. Ruoka. <3

Ap: leivo vaikka mansikkakakku tai brownieita, jonka taikinaan jätät runsaasti isoja suklaapaloja. Nauti vaniljajäätelön kanssa.

Vierailija
5/8 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutakakkua kermavaahdon kanssa! 

Vierailija
6/8 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään suolaisista herkuista, joten mulle suurta herkkua olisi joku suolainen piirakka (esim. tonnikala, sieni, kasvis yms.).

Eli mun herkkupäivään voisi kuulua esim. hyvä aamupala (sis. sämpylöitä, joita voi itse tehdä, hedelmiä tai tähän aikaan vuodesta mansikoita ja smoothien), lounaaksi vaikka sushia (tätäkin voi itse tehdä, ravintola-annokset on usein aika pieniä...) ja illalla sitten suolaista piirakkaa, jos haluaa jotain makeaakin niin voisi tehdä rahkaa tai hedelmäsalaattia tai sitten ihan vain mässyttää jotain karkkia.  

Vierailija
8/8 |
15.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa, näin kesällä herkkupäivään kuuluu ehdottomasti myös joku hyvä juoma, mitä ei talvella tule niin nautittua. Esim. sangria, mansikkamargarita tai joku muu hyvä drinksu, ja nämäkin tietty täytyy ehdottomasti tehdä itse, ei mistään alkon valmissekoituksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä