Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän tämä mies yrittää sanoa mulle?

Vierailija
12.07.2013 |

Olen tässä viime päiivnä keskustellut netissä paljon erään miehen kanssa, juttu alkoi treffipalstalta.

Hän on jo monta kertaa tuonut esille, kuinka hän saa naisilta huomiota tyyliin: kertoo kunika joku nainen oli sukinut hiuksiaan jatkuvasti ollessaan samassa tilassa hänen kanssaan, kuinka kaupassa saa kauniilta naisilta huomiota, baarista saisi halutessaan kauniita naisia, muttei yhden illan jutut kiinnosta ja niin edelleen. En ole kommentoinut näihin oikein mitään. Siihen, kun ehdotin tapaamista, hän hieman empi ja sanoi, ettei ole kauniita naisia ikkunoista ja ovista häntä itselleen vaatinut.

.

Mitä hän mahtaa yrittää mulle viestiä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jota pitää arvailla, ei ole koskaan sen arvoinen.

Kai haluat ap miehen, joka ymmärtää sinua ja jota sinä ymmärrät. Tämä mies ei selvästikään ole sellainen.

Vierailija
22/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentoi kuviasi, koska pitää sinua kauniina eikä haluat että ylpistyt. Luulee, että kehumalla ulkonäköäsi sinä saatat keksiä, että saisit paremmankin kuin hänet. Kehuu saavansa kauniita naisia jotta voisi mahdollisessa suhteessa vetää tarpeen tullen esiin kortin "saisin kauniimmankin kuin sinä, olisit tyytyväinen että alennun olemaan knssasi". En tapaisi tätä miestä, tulee varmana ongelmia. Jos ei suuria, niin ainakin pieniä, koska hänen puheensa/kirjoituksensa ovat todella epäkorrekteja, jolloin pitäisi yrittää kouluttaa käyttäytymistä tai hyväksyä typerät jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te vielä oo päässeet tätä pitemmälle?

Muistan, kun kyselit viimeisen lauseen merkitystä täällä jo kuukausia sitten!

Vierailija
24/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 23:54"]

Ystävättäreni oli myös netin kautta tutustunut ja jopa useinkin kirjoitukset oli kivoja, mutta kun hän tapasi miehet, tiesi 5min jälkeen ettei enää halua tavata uudestaan.

[/quote]

Toisin sanoen hyvin pinnallista menoa, jos kerran viisi minuuttia riittää hylkäämiseen.

Vierailija
25/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 07:26"]

Ei kommentoi kuviasi, koska pitää sinua kauniina eikä haluat että ylpistyt. Luulee, että kehumalla ulkonäköäsi sinä saatat keksiä, että saisit paremmankin kuin hänet. Kehuu saavansa kauniita naisia jotta voisi mahdollisessa suhteessa vetää tarpeen tullen esiin kortin "saisin kauniimmankin kuin sinä, olisit tyytyväinen että alennun olemaan knssasi".

[/quote]

Hyvin ristiriitaiselta mies vaikuttaa jos ensin antaa ymmärtää saavansa huomiota kauniilta naisilta ja sitten kuitenkaan ei ole liiaksi asti. Pysyisin kaukana ei kukaan aikuinen normaali mies edes ota tuollaisia puheeksi vaikka oltaisiin tutumpiakin.

Vierailija
26/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi niin vahvasti miestä vastaan, jos kyseessä on vielä varsin nuori. Hän todellakin kuulostaa epävarmalta ja haluaisi antaa itsestään hyvän kuvan, mutta ei tietenkään oikein siinä onnistu. Ehkä hän on kuullut isoilta pojilta, että naiset tykkäävät miehistä, joista muutkin naiset pitävät. Niin ja vähän vastaavaa olen itsekin kokenut. Hän ei myöskään koskaan kommentoinut ulkonäköäni, vaikka kuulinkin myöhemmin, että yrittäessään iskeä tätä tuttavaani (onnistuikin siinä kuulemma) hän oli kyllä kehunut häntä. Erona tässä oli se, että epäilen kyllä hänen pitäneen minua hyvännäköisenä heti alusta asti, vaikutti ihailevan oikein, mutta en ole varma, pitikö tätä toista. Ainakin nainen itse sanoi, ettei ollut uskonut.

Eli jos uskot, että kyseessä on vain nuoruuden puheet, niin sitten voisin ehkä antaa vielä mahdollisuuden. Mutta jos kyseessä on päälle kolmikymppinen, niin ei ehkä enää.

Vierailija
27/27 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 23:46"]

Olen tässä viime päiivnä keskustellut netissä paljon erään miehen kanssa, juttu alkoi treffipalstalta.

Hän on jo monta kertaa tuonut esille, kuinka hän saa naisilta huomiota tyyliin: kertoo kunika joku nainen oli sukinut hiuksiaan jatkuvasti ollessaan samassa tilassa hänen kanssaan, kuinka kaupassa saa kauniilta naisilta huomiota, baarista saisi halutessaan kauniita naisia, muttei yhden illan jutut kiinnosta ja niin edelleen. En ole kommentoinut näihin oikein mitään. Siihen, kun ehdotin tapaamista, hän hieman empi ja sanoi, ettei ole kauniita naisia ikkunoista ja ovista häntä itselleen vaatinut.

.

Mitä hän mahtaa yrittää mulle viestiä?

[/quote]

Kuulostaa siltä, että se noudattaa jotain Pelimies-oppeja. Voihan se pohjimmiltaan olla ihan kiva tyyppi, mutta joko on aivopesty noilla playerijutuilla tai ainakin on tarpeeksi epävarma/saamaton kokeillakseen niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän