Mitäköhän tämä mies yrittää sanoa mulle?
Olen tässä viime päiivnä keskustellut netissä paljon erään miehen kanssa, juttu alkoi treffipalstalta.
Hän on jo monta kertaa tuonut esille, kuinka hän saa naisilta huomiota tyyliin: kertoo kunika joku nainen oli sukinut hiuksiaan jatkuvasti ollessaan samassa tilassa hänen kanssaan, kuinka kaupassa saa kauniilta naisilta huomiota, baarista saisi halutessaan kauniita naisia, muttei yhden illan jutut kiinnosta ja niin edelleen. En ole kommentoinut näihin oikein mitään. Siihen, kun ehdotin tapaamista, hän hieman empi ja sanoi, ettei ole kauniita naisia ikkunoista ja ovista häntä itselleen vaatinut.
.
Mitä hän mahtaa yrittää mulle viestiä?
Kommentit (27)
No, jos haluat hänet, kokeile ottaa ohjat ja jos tekee mitä sanotaan niin hyvä. Jos taas vetäytyy tai leikkii vaikeasti saatavaa tai muuta p:tä, niin anna mennä. Jos on hyvännäköinen ja epävarma niin ehkä olisi ihan mielenkiintoinen tuttavuus ainakin hetkeksi.
Kaikenlaisia limanuljaskoja naiset alentuu vonkaamaan, herraisä sentään. Itsekehuskelukin tulkitaan hyväksi itsetunnoksi...hah, in your dreams, baby.
Minun ulkonäköä (nähnyt kuvia) ei ole kommentoinut mitenkään.
t. ap
Kysy siltä, että mitä hän tarkoittaa? Ole kiinnostunut hänestä, mutta älä mene mukaan hämärähömpään,vaan kysele heti kun kummastuttaa.
Jos mies alkaa kirjoittamaan outoja, hänet kannattaa unohtaa. Jos taas kirjoittelee ihan ok, niin kannattaa tavata mahdollisimman pian. Näin tiedät nopeasti kannattaako piirrellä sydämiä.
Ystävättäreni oli myös netin kautta tutustunut ja jopa useinkin kirjoitukset oli kivoja, mutta kun hän tapasi miehet, tiesi 5min jälkeen ettei enää halua tavata uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 23:46"]
Mitä hän mahtaa yrittää mulle viestiä?
[/quote]
Että hän on epävarma omasta ulkonäöstään/viehätysvoimastaan. Tai sit sitä vaan jännittää.
Kuulostaa limaiselta. Tai siis ei se että saiskin oikeasti huomiota noin paljon, siis mikäs siinä, mutta että pitää alleviivata sitä sulle noin?! Yöks.
Vaikuttaa oudolta. Älä ainakaan tapaa muualla kuin julkisella paikalla.
Tulee mieleen mun ex-poikakaveri vuosien takaa (en tajua, miksi edes seurustelin hänen kanssaan..) Kertoili auliisti naisvalloituksistaan ja kuinka hänellä oli paljon kysyntää naismarkkinoilla. Sitten oli kuitenkin kauhean epävarma itsestään ja vertasi itseään kaveriinsa, joka kuulemma oli vielä kovempi häntäheikki. Ilmeisesti oli kysellyt kaveriltaan mielipidettä minusta, kaveri oli vähätellyt minua, jolloin poikakaverini alkoi yhtäkkiä puhua, kuinka minulla on liian lyhyet hiukset yms. ja oli tyytymätön minuun. Poikakaverin häntäheikki-kaveri taas yritti saada minut sänkyyn poikakaverini selän takana. Sairasta sakkia. Jätin jätkän.
Eli luulen, että treffisi on epävarma itsestään ja yrittää todistella sinulle, että hän on ihan hyvä "saalis" ja kelpaisi kyllä muillekin.
Minä karsisin tuollaisen pois ja siirtyisin seuraavaan. Tuollainen mies tietää TURHIA ongelmia myöhemmin.
Miksi ihmeessä haluaisit tavata hänet??
Minäkään en ymmärrä miksi joku haluaisi tavata tuollaisen tyypin.
Sori vaan, mutta tulee mieleen että mies ei todellisuudessa herätä vastakkaisessa sukupuolessa kuin korkeintaan vastenmielisyyttä ja parhaassa tapauksessa sääliä.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 00:14"]
[/quote]
Hän siis välillä ottaa esille noita. Ei koko ajan puhu niistä. Ja mitä hänen ulkonäköön tulee, hän on ainakin kuvissa mun silmiin hyvännäköinen ja epäilen muutenkin tuota epävarmuutta, kun kertoi huolehtivansa itsestä, koska haluaa näyttää mahdollisimman hyvältä tulevan naisen silmissä. Ei kai ittsestään epävarma noin sanoisi?
t. ap
Vai voisiko kuitenkin olla niin, että hän on epävarma pidänkö häntä komeana eli itse määrittelee itsensä minun tasoani alemmas ja yrittää saada noin minua kommentoimaan ulkonäköään?
t. ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 00:51"]
[/quote]
Hän siis välillä ottaa esille noita. Ei koko ajan puhu niistä. Ja mitä hänen ulkonäköön tulee, hän on ainakin kuvissa mun silmiin hyvännäköinen ja epäilen muutenkin tuota epävarmuutta, kun kertoi huolehtivansa itsestä, koska haluaa näyttää mahdollisimman hyvältä tulevan naisen silmissä. Ei kai ittsestään epävarma noin sanoisi?
t. ap
[/quote]Ei mutta kyllähän netissä miehiä riittää, miksi jäät kiinni noin outoon tyyppiin? Unohda.
Y-Ö-K
Millainen ihminen kertoo itsestään, miten naiset häneen reagoivat? Epävarma luuseri. En ikinä koskaan haluaisi tuhlata aikaani moiseen. Ei seksikumppaniainesta, ei seurustelukumppaniainesta, ei hauskanpitoainesta, ei aviomiesainesta, ei isäainesta.
Kiitos ei.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 00:51"]
[/quote]
t. ap
[/quote]
no nimenomaan on itsestään epävarma, ei oikeasti itsevarman tarvitse selitellä tuolllaista.
vihjailee et oot ruma ja siks ei oo innostunu tapaamaan. Sillä riittää kato kauniitaki naisia.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 01:04"]
Y-Ö-K
Millainen ihminen kertoo itsestään, miten naiset häneen reagoivat? Epävarma luuseri. En ikinä koskaan haluaisi tuhlata aikaani moiseen. Ei seksikumppaniainesta, ei seurustelukumppaniainesta, ei hauskanpitoainesta, ei aviomiesainesta, ei isäainesta.
Kiitos ei.
[/quote]Juuri näin, kiitos, juuri näin.