Nettideitti kertoi etukäteen pitävänsä kauniista ja älykkäästä naisesta
Eli etttä ulkonäkö on tärkeää, mutta pään sisältä pitää löytyä paljon. Noh, olimme treffeillä ja mies ei halunnut nähdä enää toiste.
Olin aika hiljainen ujoudesta johtuen treffeillä, pitiköhän se mua ihan idioottina vai olinko sitten niin epämiellyttävän näköinen?
Kommentit (27)
Hmm... Eiks toi ole aika itsestään selvää? Kyllä moni nainenkin ottaa mielellään komean ja älykkään miehen ja pitää sellaisista. Vai miltä kuulostaisi, että pidän rumista ja tyhmistä miehistä? Tosin älykäs ihminen ei tällaista julista etukäteen, tulee paikalle ja katsoo miten sujuu. Joten ehkä tämä urho ei ollut itse suuren suurilla älynlahjoilla siunattu?
Onko sillä oikeastaan mitään väliä, mihin puutteeseen juttunne kariutui? Kyse on kuitenkin vain tuon yhden ainoan miehen mieltymyksistä. Vaikka kyseinen mies pitäisikin sinua liian rumana, vaikka ison leuan takia, joku toinen taas voi olla sitä mieltä, että olet nimenomaan luonteikkaan, päättäväisen leukasi takia tosi hyvännäköinen.
Minulla on monta suhdetta loppunut alkumetreillä sellaisten juttujen takia, jotka jollekin toiselle naiselle eivät ollenkaan olisi ongelmia. Yhden miehen kanssa huumorintajut ei kerta kaikkiaan natsanneet ollenkaan. Toinen taas oli liian uskonnollinen minulle ateistille. Kolmannella oli liian erilaiset kiinnostuksenkohteet ja elämäntavoitteet. Neljäs mies sitten natsasi täydellisesti :) Kaikki nämä kolme sinänsä oikein mukavaa eksääni ovat sittemmin löytäneet naisen, jonka kanssa ovat päätyneet naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 17:42"]
Hmm... Eiks toi ole aika itsestään selvää? Kyllä moni nainenkin ottaa mielellään komean ja älykkään miehen ja pitää sellaisista. Vai miltä kuulostaisi, että pidän rumista ja tyhmistä miehistä? Tosin älykäs ihminen ei tällaista julista etukäteen, tulee paikalle ja katsoo miten sujuu. Joten ehkä tämä urho ei ollut itse suuren suurilla älynlahjoilla siunattu?
[/quote]
Äläpäss sinä siellä kuule yleistä!
Minä pidän hintelistä, kumararyhtisistä, kalvakoista hiirulaismiehistä, jotka juuri ja juuri saavat pihauksen suustaa. Ei yhteiselo minulla suju suulaampien kanssa ja ulkoisesti tasapainotamme toisiamme!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 13:05"]
No siksi juuri. Kaunis ja älykäs ovat tyhjiä termejä, sillä jokainen ymmärtää ne omalla tavallaan. Minua ei ainakaan kiinnostaisi heppu, joka ei osaa tuo paremmin kiinnostustaan määritellä.
[/quote]
Eli kun kirjoittaisin treffi-ilmoitukseen, että ÄO yli 175 mies etsii vähintään ÄO 150 normaalin näköistä tai miksei kaunistakin naista, kriteerit tulevat sinulle riittävän selkeästi ja ymmärrät että pitää olla nokkela älykkyystesteissä ja humanistin vakiohokema "sosiaalisesta älykkyydestä" ei välttämättä riitä?
Kaunis on tosiaan monitahoisempi asia kuin älykkyys jota toki on useampaakin laatua, mutta itse käsitän sillä yleensä "raakaa vääntöä" tai kuten täällä av:lla joku kirjoitti "prossutehoa". Katson monta sellaista erittäin kauniiksi persoonallisella tavalla joita muut pitävät rumina tai keskinkertaisina, siksi kauneus kriteerinä pudottaa helposti pois sellaiset joita pitäisin kauniina. Sen sijaan en kyllä ikinä laittaisi tarkkaa kriteeriä älykkyydestä kuten esitit, sillä se karkottaisi varmemmin kuin maininta että pitää älykkäistä. Älykkäät tietävät yleensä olevansa älykkäitä, kauniit eivät aina tiedä olevansa kauniita.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 01:15"]
[/quote]
Minä pidän hintelistä, kumararyhtisistä, kalvakoista hiirulaismiehistä, jotka juuri ja juuri saavat pihauksen suustaa. Ei yhteiselo minulla suju suulaampien kanssa ja ulkoisesti tasapainotamme toisiamme!
[/quote]
Uskon sua ihan täysin ton suhteen, että tuut toimeen vain miehen kanssa, joka saa suusta pihauksen jo tän tekstinpätkän perusteella. Ja useimmiten ei sitä pihaustakaan, eiks niin? :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 02:42"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 01:15"]
[/quote]
[/quote]
Uskon sua ihan täysin ton suhteen, että tuut toimeen vain miehen kanssa, joka saa suusta pihauksen jo tän tekstinpätkän perusteella. Ja useimmiten ei sitä pihaustakaan, eiks niin? :D
[/quote]
Äläs nyt, minäkin "valitsin" juuri sen hiljaisimman miehen, jolta hädin tuskin saa yhtä kokonaista lausetta ulos suusta. Ihan sen takia, että vihaan höpötystä, oli kyseessä sitten turhanpäiväinen jorina tai sivistynyt keskustelu. Hiljaisuus on parhainta mitä tiedän. Myönnettäkööt kuitenkin, että jos pienessä hiprakassa intoudumme miehen kanssa keskustelemaan.
Noh, miehen ulkonäkö on kyllä tuon ylläolevan vastakohta. Vatsakas (hieman ylipainoinen) ja sellainen nallekarhumainen =)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 17:40"]
Itse en edes kirjoittaisi miehelle, jolla lukisi profiilissa, että pidän kauniista ja älykkäistä naisista.
[/quote] Lähti liian nopeasti.....Ja olen mielestäni kaunis, älykkyydestä en tiedä, mutta tuollainen ei vain minua kiinnosta.