Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti kertoi etukäteen pitävänsä kauniista ja älykkäästä naisesta

Vierailija
12.07.2013 |

Eli etttä ulkonäkö on tärkeää, mutta pään sisältä pitää löytyä paljon. Noh, olimme treffeillä ja mies ei halunnut nähdä enää toiste.

Olin aika hiljainen ujoudesta johtuen treffeillä, pitiköhän se mua ihan idioottina vai olinko sitten niin epämiellyttävän näköinen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et voi tietää jos et häneltä suoraan kysy. Voi olla jompikumpi tai molemmat, tai sitten vaan ei "kemiat natsanneet". 

Vierailija
2/27 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes uskaltaisi tuollaisen kanssa treffeille. Kuulostaa siltä, että mikään ei riitä - paitsi ehkä Miss Suomi, joka on sattumoisin myös miljardöörin tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku lähtee treffeille miehen kanssa joka sanoo noin jo etukäteen. Tosi limainen tyyppi minun mielestä. Luuleeko joku kaunis nainen, että no nyt löytyi hyvä tyyppi kun pitää kauniista ja älykkäästä..?? Hei herätkää naiset ja kietäkää tuollaiset kaukaa.

Vierailija
4/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertäkää

Vierailija
5/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkikö hän sinusta kuvan ennen tapaamista? Jos ei, syy ehkä tuo ulkonäkö. Jos näki, todennäköisesti vaikutit mielestään tyhmältä.

Vierailija
6/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa nyt ei nätistä ja älykkäästä tykkäisi. Sit kun se on vielä hyvä sängyssä. Ai niin, mun listalle kuuluu myös se, että on sinut itsensä kanssa ja osaa myötäelää sopivassa määrin.

Noista nettideiteistä niin kannata mieltänsä pahoittaa. Jos ei nappaa, niin ei nappaa. Sieltä löytyy myös joku, jonka kanssa kemiat käy yhteen. Joskus se vaatii etsimistä.

Lopeta miettiminen, miksi sinä et muka kelvannut! Ihan oikeasti! Tää meni tässä ja uutta matoa koukkuun!

Vierailija
7/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ongelmaan: tapasit todella typerän miehen.

Vierailija
8/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kertomuksen perusteella sun vikoja ei voi päätellä. Mutta miehestä löytyi jo noin vähillä vihjeillä selkeä vika: Se ei kyennyt luomaan sellaista ilmapiiriä, että sinä olisit voinut rentoutua. Ei sellaisella miehellä tee yhtään mikään, joka saa sinut niin jännittyneeksi, ettet voi olla oma itsesi. Miehen on osattava tuoda tilanteeseen mukava tunnelma, joka saa naisen viihtymään.

Kyvytön mies oli. Unohda.

Vierailija
9/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettimiehellä siis se ongelma, että ne hänen mielestään riittävän kauniit ja älykkäät naiset eivät piittaa hänestä pätkääkään. Jatkakoon siis etsintää, siksi onkin vielä sinkku.

Vierailija
10/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverille kävi niin, että mies kävi kattoon hänet tapaamispaikassa (kaveri näki hänet kuikulemassa) ja sitten soitti ettei pääsekään. Ääliö. kaveri nätti ja mukava, tapailee vain ääliöitä eli noita "etsin kaunista ja älykästä" Kriteerit taivaissa. Anna olla ja uutta matoa koukkuun.

Vierailija
11/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä hauskaa seurattavaa. Kun mies halua tavata uudestaan, hän on sika, vaatimukset pilvissä, limainen, ei ymmärrä hyvän päälle ja vaikka mitä. Kun nainen ei halua tavata uudestaan, on mies ollut sika, vaatimukset pilvissä, limainen, ei ymmärrä hyvän päälle ja vaikka mitä.

Mitä tahansa tapahtuu, on se aina miehen vika. Olikos tämä se rationalisointihamsteri?

Vierailija
12/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 11:17"]

On tämä hauskaa seurattavaa. Kun mies halua tavata uudestaan, hän on sika, vaatimukset pilvissä, limainen, ei ymmärrä hyvän päälle ja vaikka mitä. Kun nainen ei halua tavata uudestaan, on mies ollut sika, vaatimukset pilvissä, limainen, ei ymmärrä hyvän päälle ja vaikka mitä.

Mitä tahansa tapahtuu, on se aina miehen vika. Olikos tämä se rationalisointihamsteri?

[/quote]

Holy overreaction, Batman!

Luit vissiin vaan ne kommentit joissa mainittiin, että miehellä on ehkä turhan kovat vaatimukset. Ensimmäisessä vastauksessa pohdittiin, että ehkei kemiat natsanneet, ja aloittaja epäili miehen pitäneen häntä idioottina. Mutta juu-u, yhyy, naiset on kamalia!

Vierailija
13/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on siinä, että mies (tai nainen) sanoo rehellisesti pitävänsä hyvännäköisestä ja älykkäästä ihmisestä? Ilmeisesti ap ei jompaa kumpaa preferaatiota treffikumppaninsa mielestä täyttänyt ja sillä selvä. Eteenpäin. 

Jollain toisella voi olla terminologisesti samat kriteerit, mutta ap voi kelvata vallan mainiosti. Ihmiset pitävät eri asioita ja piirteitä kauniina ja älykkyyttäkin on monenlaista.

Vierailija
14/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 12:57"]

Mitä vikaa on siinä, että mies (tai nainen) sanoo rehellisesti pitävänsä hyvännäköisestä ja älykkäästä ihmisestä? Ilmeisesti ap ei jompaa kumpaa preferaatiota treffikumppaninsa mielestä täyttänyt ja sillä selvä. Eteenpäin. 

Jollain toisella voi olla terminologisesti samat kriteerit, mutta ap voi kelvata vallan mainiosti. Ihmiset pitävät eri asioita ja piirteitä kauniina ja älykkyyttäkin on monenlaista.

[/quote]

No siksi juuri. Kaunis ja älykäs ovat tyhjiä termejä, sillä jokainen ymmärtää ne omalla tavallaan. Minua ei ainakaan kiinnostaisi heppu, joka ei osaa tuo paremmin kiinnostustaan määritellä. 

Vierailija
15/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

S e vika siinä on, että KAIKKI pitävät kauniista ja älykkäistä, mutta että jonkun pitää sitä vielä puhua erikseen. Mistä nainen kuitenkaan tietää, että millaisen kauniista se mies pitää, eihän mieskään voi tietää millainen komea mies naisen mieleen on. Siksi tuota on turhaa sanoa. Tavataan ja katsotaan että kihelmöikö. Jos ei, siirrytään seuraavaan.

Vierailija
16/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2013 klo 07:51"]

Ratkaisu ongelmaan: tapasit todella typerän miehen.

[/quote]

Missä ap sanoo, että on ton miehen ees tavannu?!

Mä en kyl lähtis ees tapaamaan....

Vierailija
17/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan nyt on vaan semmonen ilmaisutapa, kuinkahan moni edes haluais tavata miehen, joka etsis "rumaa ja tyhmää"

Jos ei kemiat natsaa, niin ne ei natsaa, vaikka profiilissa lukis mitä.

Vierailija
18/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies halusi kuitenkin tavata sut, joten täytit sitten kuitenkin netissä kriteerit "kaunis ja älykäs"? Kai hän näki kuvasi ja kirjoitteli kanssasi... En tiedä, miksi sitten livenä ei enää ollutkaan kiinnostunut.

Vierailija
19/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sitä pitää niin kamalasti miettiä, miksi toinen ei halua enää tavata. Olisit kysynyt siltä jos se niin vaivaa!! Ja voithan vieläkin laittaa viestin ja kysyä, että eikö mun jutut napanneet =) Yleisempää se on ettei kemiat kohtaa kuin että ne kohtaisivat. KOHTI UUSIA TUULIA! Unohda jo se mies.

Vierailija
20/27 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes kirjoittaisi miehelle, jolla lukisi profiilissa, että pidän kauniista ja älykkäistä naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan