Kertokaa KAIKKI Cheekistä!
Kertokaa kaikki tietämänne asiat, juorut, jutut Jare Tiihosesta! ;)
Kommentit (96)
Tykkään hänen musiikista ja ulkoisesta olemuksesta kovastikkin.
Kesällä kuulin kun muutamat tosi nuoret tytöt puhui keskenään miten heitä oli pyydetty Cheekin hotellihuoneeseen keikan jälkeen yms. ja nämä tytöt oli n. 18- 20 vuotiaita. Jare on kuitenkin jo päälle 30v...
Mietin vaan miten kukaan sitten uskaltaa alkaa vakavaan parisuhteeseen tuollaisen naistenmiehen maineen omaavan miehen kanssa. Monet Cheekin sanoitukset on tyyliin "musiikin alttarille uhrannu ihmissuhteet" tai "Mut mitä helvettii mä yritän?
Oon koukus vauhtiin, on kohtaloo et tyrin tän.
Bensaa suonissa, maantie kutsuu mun nimee
ja nää hutsut täällä haluais muksun mun nimeen."
Onkohan parisuhteet urattu työn vuoksi vai siksi ettei muna pysy housuissa...
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:04"]
Onkohan parisuhteet urattu työn vuoksi vai siksi ettei muna pysy housuissa...
[/quote]
Ehkä vähän molempia. Nimittäin onhan näitä pitkänlinjan ykkösartisteja, jotka ovat parisuhteessa ja perhettäkin on. Miksi ei onnistuisi Cheekiltäkin? Ellei...
Olen ollut sekä kiusaaja että kiusattu, ja voin sanoa että näin vanhempana kyllä hävettää älyttömästi että on mennyt kiusaamaan mutta onneksi virheistä oppii kun aikuistuu ja uskon että Jareakin on voinut hävettää tekonsa nyt aikuisena. Mulle kävi niin että se jota kiusasin ala-asteella, on nykyään mun bestis ja vaikka olen saanut häneltä tekoni anteeksi niin ei sitä voi vaan unohtaa ikinä että aiheuttanut toiselle ihmisille tahallaan pahaa oloa! Pitää vielä lisätä että kyllä pistää vihaksi Cheekin vihaajat jotka kirjoittavat "Jos mä oisin sä niin mä tappaisin itseni" viestejä sunnattuna Jarelle täällä netissä, he syyllistyvät puolestaan Jaren kiusaamiseen!
olen kuullut täsmälleen samaa ;) ja tiedän useita Cheekin kanssa sängyssä olleita..kaikki jotain 18-22.v kauniita naisia XD
Joo, turha musta on jotain 15-20v vanhoja koulukiusausjuttuja kovin kaivella. Ihminen muuttuu ihan tosi paljon tuossa ajassa. Yläaste on sellainen ikävaihe, että moni tekee hölmöyksiä.
Oon tavannut muutaman kerran media-alan duuniympyröissä. Käyttää meikkivoidetta, ja yllättävän lyhyt.
mitä??? Siis meikkivoidetta, miks? Ei kyllä oo käyttäny kun ite oon nähny...tai ainakin näytti ihan normaalilta kasvoista :D
No kuvauksissa käytettään usein meikkivoidetta. Miehetkin...
Mun mielestä sen naama näyttää valokuvissa ja musavideoilla tunkkaselta, siis tarkotan meikkivoiteisen oloselta... mut niihä nykyään kaikki julkkismiehet meikkaa.
66 vastaa: kyse ei ollut kuvaustilanteesta, vaan palaveri tavallisena arkiaamuna.
aa mä luulin et tarkotit että käyttää aina..no Linnan Juhlissa se näkyi kyllä (ei häiritsevästi) mut ei muuten onneks XD
Cheek on hyvin tarkka yksityiselämästään, ei kommentoi seurustelujuttuja yms.
Kuitenkin KUULEMANI mukaan lähes joka keikan jälkeen tarttuu joku nuori ja kaunis misu mukaan hotellihuoneeseen. Kumma kun kukaan näistä tytsyistä ei ole Seiskaan hinkunut. "Kohuyö Cheekin kanssa"
Vai onko tässäkin niin, että näistä ei kirjoitella vaikka vinkkejä tulisikin.
Luulisi, että joukossa aina joku onnenonkija on, joka haluaa julkkikseksi hinnalla millä hyvänsä.
frendi sai keikalla kerran Cheekin pyyhkeen kun se heitti sen yleisöön lopuksi niin ei siinä mitään meikkiä ollu ainakaan XD
Kuitenkin KUULEMANI mukaan lähes joka keikan jälkeen tarttuu joku nuori ja kaunis misu mukaan hotellihuoneeseen. Kumma kun kukaan näistä tytsyistä ei ole Seiskaan hinkunut. "Kohuyö Cheekin kanssa" OON MIETTINY IHAN SAMAA, ET MITEN KUKAAN NOISTA SEN HOIDOISTA EI OO MENNY SEISKAAN MYYMÄÄN ITTEÄÄN? AIKA ENNÄTYS HYVÄ TUURI TÄYTYY OLLA JOS ON NOIN PALJON NAISIA!
Mut täällä perähikiöiden perähikiällä ei koskaan näe ketään, eli Cheekiä.