Kertokaa KAIKKI Cheekistä!
Kertokaa kaikki tietämänne asiat, juorut, jutut Jare Tiihosesta! ;)
Kommentit (96)
Toisin kuin nimestä voisi päätellä, hänellä on normaalit kaksi poskea.
Ja sama määrä myös persposkia.
No nythän se maatilan tähtönen Kelly avautui seiskalle :)
Olen oppinut tuntemaan tätä Poski-henkilöä, koska radio tuuttaa pakkosoitolla hänen biisejään.
Sanoisin, että Poski on aika alkeellisia riimirunoja tuuttaava nuori mies, joka ajattelee toisinaan olevansa timantti. Hän näkee itsessään samankaltaisuutta James Bondiin, joka on puolestaan fiktiivinen hahmo 1950-luvulta.
Luulen, että Poski on kasvanut työväenluokkaisessa perheessä, koska hänen makunsa on hieman mauttomallakin tavalla alleviivatusti kallis ja tuotemerkkejä korostava.
Itse en pidä Posken musiikista enkä tyylistä, mutta jollain tasolla avostan hänen pokkaansa. Kyllä niiden riimien ja väliähinöiden lausuminen vaatii ihan hirvittävästi rohkeutta! ÄH!
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:27"]
Oon tavannut muutaman kerran media-alan duuniympyröissä. Käyttää meikkivoidetta, ja yllättävän lyhyt.
[/quote]
Meikki pisti omaankin silmään. Oli jossain haastatelussa naturellina ja oli ihan perus-punakka. Lyhyt myös, mutta positiivisen oloinen :)
se cheekin versiohan on ihan mahtava
Ja mun frendi on ollut sen kaa ja toistakin mun ystävää se yritti.
Paremman näköisiä ovat kumpikin kuin jotkut missit :D
olenko outo vai miks mua oksettaa mies joka on pannut varmaan tuhansien missien kanssa!?
Jare on oikeesti yllättävän hyväkäytöksinen ja nöyrä. Sen heikkous on kauniit naiset, mut kenenpä miehen ei olis! :)
Jos heikkous kauniisiin naisiin on sitä, että hyppää jokaisen, tai joka toisen, kauniin naisen kans sänkyyn, niin ei. Se ei ole jokaisen miehen heikkous.
millä perusteella hän oli koulukiusaaja? Tunnetko Jaren?
Kaveri oli sen kanssa samalla yläasteella ja Cheek ja sen veli kiusas pienempiä tai heikompia.
huoh, kun mä asun täällä perähikiällä.
Se on ympärileikattu. Pysyy siistimpänä.
mun bestis oli viime viikonloppuna Summer Heatissa niin Jare oli myös siellä. Jare oli tosi mukava ja symppis tyyppi livenäkin mut ne sano et aikamoisessa kännissä oli :D Ja oli flirttaillu tosi paljon!