Kertokaa KAIKKI Cheekistä!
Kertokaa kaikki tietämänne asiat, juorut, jutut Jare Tiihosesta! ;)
Kommentit (96)
Täällä aina ihmetellään, miksi naiset perustaa perheen itsekeskeisen (=jopa narsistisen) miehen kanssa ja valitsevat pettäjiä puolisoikseen.
Mutta jos 90% ei näe tämän paremmin ihmisistä päällepäin, mitä ne edustaa, niin ihmekös tuo sitten on.
Hyvä esiintyjä, tekee työnsä mainiosti, mutta on liian "kaunis" ja liian hyväkäytöksinen ollakseen totta ja musta on hassua, että sitä ei muka huomaa vaan uskotaan, että kyllä tuo minuun rakastuessaan ryhtyy yksiavioiseksi ja joustaa tiukoissa periaatteissaan
Avaan täällä aina kymmeniä keskusteluja etusivulta välilehteen, enkä tämän välilehden avatessani muistanut, mistä tässä keskustellaan. Luin ekana tuon viimeisimmän kommentin 97 ja ensimmäinen mielikuva oli, että täs puhutaan Martina Aitolehdestä tai muusta naispuoleisesta turhasta julkkiksesta. :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 22:40"]
se on yks idari Lahest. Ei osaa räpätä, mutta mitä väliä kun mammat 30+ tykkää sen naamasta.
Nauratti, kun kattelin Poski dokkaria kerran ja oli keikalla Vantaan Tulisuudelmassa. Siellä oli eturivissä 12 vuotiaan luokkakavereiden läskejä äitejä - NOLOA!
[/quote]
Miksi se oli noloa?
Se ei tykkää mennä käytettyyn makuupussiin, mutta oli tosi söpö tunnustaessaan tämän :) Ihana
Biisejä kuunnelleena mietin joskus että mitäköhän se oikeasti naisista ajattelee... Ihan ku ei arvostais, oottaa vaan sitä täydellistä oikeaa. Biisit on muutenkin tosi ristiriidassa sen kohteliaan ja hyvän käytöksen kanssa.
Mut joka tapaukses, neljäl keikal oon käynyt ihan vaan Cheekin takia :). Tykkään!
se on yks idari Lahest. Ei osaa räpätä, mutta mitä väliä kun mammat 30+ tykkää sen naamasta.
Nauratti, kun kattelin Poski dokkaria kerran ja oli keikalla Vantaan Tulisuudelmassa. Siellä oli eturivissä 12 vuotiaan luokkakavereiden läskejä äitejä - NOLOA!
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää, miksi noloa?
Olen itse nelikymppinen neljän lapsen äiti, enkä pidä nolona mennä keikalle mihin haluan.
Nolompaa on olla uskaltamatta ja vain haluta sinne hiljaa ja salaa, aikuinen ihminen..
Ehkä se hyvä käytös on vain julkisuuskuvaa. Ei niin "unelma vävy" kuin antaa luulla. Sehän on tuomittu pahoinpitelystäkin ihan lähi vuosina.
Vain elämää ohjelmas se sanoi sinnepäin että vaikka biisit ovat tosia, niin ihmisten pitää ymmärtää että samoja sanoja ku levyllä ei kuule sen suusta.
Kertoo äärimmäisen intiimisti elämästään, rohkea kun mikä siinä. Rakastan Cheekin biisejä ja tykkäisin varmaan Jaresta jos hänet tapaisin.
Ihana.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 00:03"]
[/quote]
Olen itse nelikymppinen neljän lapsen äiti, enkä pidä nolona mennä keikalle mihin haluan.
Nolompaa on olla uskaltamatta ja vain haluta sinne hiljaa ja salaa, aikuinen ihminen..
[/quote]
Varmaan Cheekin näkökulmasta nolao, kun keski-ikäiset tädit heiluu coolin räppärin keikalla.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 02:00"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan Cheekin näkökulmasta nolao, kun keski-ikäiset tädit heiluu coolin räppärin keikalla.
[/quote]
Ja tiedät, että Cheek haluaa kuulijakunnakseen juurikin vain nuoria ja nättejä tyttöjä?
Enpä ihan usko.
Koskakohan lassukat ottaa Cheekin kohteekseen. Hän taitaa edustaa aika lailla sitä, mitä joakinen lassukka haluaisi itse olla ja jollaisen perässä ne lassukan tavoittamattomat unelmanaiset juoksee.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 02:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja tiedät, että Cheek haluaa kuulijakunnakseen juurikin vain nuoria ja nättejä tyttöjä?
Enpä ihan usko.
[/quote]
Eiköhän se tuo vähän enmmän coolille rap-artistille uskottavuutta ja statusta(rahaa), kun eturivissä on nättejä nuoria naisia kuin keski-ikäisiä puumia...
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 02:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2013 klo 02:13"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Enpä ihan usko.
[/quote]
Eiköhän se tuo vähän enmmän coolille rap-artistille uskottavuutta ja statusta(rahaa), kun eturivissä on nättejä nuoria naisia kuin keski-ikäisiä puumia...
[/quote]
Tuskinpa menis silloin johonkin Tulisuudelmaan esiintymään.. Keikka on aina keikka.
niin kyllähän jokaisella on heikkouksia :D oon ite tavannu Jaren niin ei kyllä oo mitään pahaa sanottavaa hänestä. Hyväkäytöksinen, asiallinen ja kohtelias nuorimies, jakoi kaikille nimmareita ja jutteli faneille samalla oikein hyväntuulisesti :) Plussaa myös et sain halata sitä ja se hymyili koko ajan
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:13"]
Jare tykkää AV-mammoista ja haaveilee rajusta nussuttelusta heidän kanssaan. Haluaisi mennä naimisiin 159 senttisen 82 kiloisen Pirkon kanssa, joka pukeutuu tunikaan, leggareihin ja crocseihin ja jolla on mustaksi varjatty tukka jossa on punainen raita sekä kultasankaiset silmälasit. Lisäksi hän tykkää käytöshäiriöisistä lapsista ja siivoamisesta. Haluaisi oikeasti asua jossain Helsingin mäkilähiössä tai Porissa/Lahdessa. Jare haaveilee piikkilanka-hauistatskasta ja Tallinnan reissuista joilla haetaan lavoittain sidukkaa ja olutta. Lempiruoka on pakastepizza, ranut mikrossa ja nakit.
[/quote]
Nauran tälle vedet silmissä ja huomenna on sixpäkki :DDD
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 16:13"]
Jare tykkää AV-mammoista ja haaveilee rajusta nussuttelusta heidän kanssaan. Haluaisi mennä naimisiin 159 senttisen 82 kiloisen Pirkon kanssa, joka pukeutuu tunikaan, leggareihin ja crocseihin ja jolla on mustaksi varjatty tukka jossa on punainen raita sekä kultasankaiset silmälasit. Lisäksi hän tykkää käytöshäiriöisistä lapsista ja siivoamisesta. Haluaisi oikeasti asua jossain Helsingin mäkilähiössä tai Porissa/Lahdessa. Jare haaveilee piikkilanka-hauistatskasta ja Tallinnan reissuista joilla haetaan lavoittain sidukkaa ja olutta. Lempiruoka on pakastepizza, ranut mikrossa ja nakit.
[/quote]
Nauran tälle vedet silmissä ja huomenna on sixpäkki :DDD
[/quote]
Joo Jare tykkää just täntyylisistä kissoista:
[quote author="Vierailija" time="19.08.2013 klo 16:40"]
Kuitenkin KUULEMANI mukaan lähes joka keikan jälkeen tarttuu joku nuori ja kaunis misu mukaan hotellihuoneeseen. Kumma kun kukaan näistä tytsyistä ei ole Seiskaan hinkunut. "Kohuyö Cheekin kanssa" OON MIETTINY IHAN SAMAA, ET MITEN KUKAAN NOISTA SEN HOIDOISTA EI OO MENNY SEISKAAN MYYMÄÄN ITTEÄÄN? AIKA ENNÄTYS HYVÄ TUURI TÄYTYY OLLA JOS ON NOIN PALJON NAISIA!
[/quote]
Ja nuoret tytöthän ei koskaan keksi itse juttuja....