Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa KAIKKI Cheekistä!

Vierailija
11.07.2013 |

Kertokaa kaikki tietämänne asiat, juorut, jutut Jare Tiihosesta! ;)

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, me pidetään sitä just sellaisena millaisen julkisuuskuvan sen antaa. Eihän me Jarea tunneta vaan Cheek.

Vierailija
22/96 |
07.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2013 klo 23:05"]

ärsyttää se et jengi pitää Jarea kauheen pinnallisena ja ihmettelee eikö sille kelpaa muut kuin kauniit naiset.

[/quote]

"pitää Jarea kauheen pinnallisena", joopa joo. Lue HS Kuukausiliitteen juttu ja tule kertomaan sen jälkeen oletko vielä sitä mieltä, että vain pitävät....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
12.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jare on symppis

Vierailija
24/96 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen takii ei oo seiskas juttui (ellei oo joku parviainen/kalinainen/tuksu kysees) koska jare videoi keikan jälkeiset sessiot hotellihuonees ja jos muija menee juoruumaan lehdill nii jare pistää videoo jakoon, varmaan tietty eka editoi itsensä pois siit ... iha viisasta

Vierailija
25/96 |
22.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tän Cheekin voi yleensä bongata jotta pääsisi sen hotellihuoneeseen?

Vierailija
26/96 |
23.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no menee baarikeikalle (mieluiten eturiviin tai mahd. lähelle lavaa) että se huomaa sut :) kaikki sanoo et Cheek pokaa kaikki parhaimman näköiset naiset jatkoille keikan jälkeen

Vierailija
27/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että vielä jossain vaiheessa tulee se raja, jolloin maine "panomiehenä" kääntyy häntä vastaan. Sen jälkeen on varmaan turha haaveilla fiksusta, tasokkaasta vaimosta. Tosin tuo voi omanikäistensä naisten suhteen olla jo nyt näin.

Vierailija
28/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden Tauski....

Vierailija
29/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnanjuhlissa meikkivoide näkyi oksettavasti. Muutenkin jotenkin epämiellyttävän oloinen tyyppi. Veli taas on tosi maskuliinisen ja seksikkään, ja myös fiksumman oloinen.

Vierailija
30/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nää jutut näistä sänkyseikkailuista on melkonen turn off... pikkutyttöreppanat menee halpaan jos pomppaa sänkyyn tuosta vaan moisen kanssa.

Vierailija
31/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2013 klo 02:47"]

Tulevaisuuden Tauski....

[/quote]

Tauski ja Cheek on kuin isä ja poika :D

Vierailija
32/96 |
24.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilskottava tyyppi hyi olkoon

Vierailija
33/96 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksyin tänne keskusteluun sattumalta ja en halua olla todellakaan itsestään liikaa luuleva kusipää, mut lukekaas tämä! Oon siis pian 19.v nuori nainen ja oon käyny Jaren monesti keikoilla. Hän on aina ollu kohtelias ja huomaavainen pyytäessäni yhteiskuvaa tai nimmaria. En itse viihdy oikein huomion keskipisteenä ujouteni vuoksi ja siksi häkellyttää suorastaan Jaren harrastama suora flirttailu lavalta ja kasvokkain :D Hän tekee sen niin suoraan ettei siitä voi erehtyä. En ole varma että tajuaako Jare että hän on minua reippaasti yli 10.v vanhempi! Onko se hänelle aivan samantekevää jos hän hakee vain yhden illan seuraa???

Vierailija
34/96 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tunnu joku 10v hetkauttavan, eikä edes alaikäisyyskään.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3853596/ketju/jahas_nyt_on_sitten_seiskalle_avauduttu_cheekin_naisista

Vierailija
35/96 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen seksuaalista suuntautumista en tiedä, mutta sen tiedän että on harrastanut seksiä yhden miehen kanssa. Voihan niitä enemmänkin olla, mutta tämän tiedän itse. Eipä siinä.

Vierailija
36/96 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Cheek luulee, että iki-ihana Puhelinlangat laulaa-kappale paranee, jos hän puhuu väliin itse keksimänsä säkeistön?

Muutenhan poika vetää ihan hyvin. Se tarpeeton välipuhe vain pilaa kokonaisuuden. Rekkamiehet ja misut eivät istu tunnelmaan.

Vierailija
37/96 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä on 19vuotias tyttöystävä

Vierailija
38/96 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset tuttavani väittävät, että Cheek on homo tai ainakin näyttää siltä. ei mun mielestä?

Vierailija
39/96 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 22:23"]

Olen hänen faninsa ja pidän Jaresta persoonana myös. Oon vaan kuullu jostain et joka keikan jälkeen sil on eri nainen :D en tosiaan silti voi sanoa tietäväni totuutta, mutta läheinen ystäväni (johon luotan ja olen tuntenut pitkään) oli ollu juhlimassa keikkaa niin Jare oli pyytäny hänen kaveriaan jatkoille ja sanonut et sitä panettaa ja jos tyttö haluaa jäädä niin ottaa vaatteet pois.

[/quote]

:DD olikohan joku missi...

Vierailija
40/96 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut missi vaan ihan tavallisen näköinen tyttö, nuori kylläkin n. 20.v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi