Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko jolekin vai onko viisasta olla hiljaa?

Vierailija
11.07.2013 |

Kyse on seksuaalisesta suhteesta.

Satuin vahingossa paikalle, kun tuttavaperheen 16-vuotias tytär ja toinen tuttu mies, viiskymppinen olivat harrastamassa seksiä.Poistuin paikalta vähin äänin ja mua ei huomattu.

Meitä on sellainen iso harrastusporukka, useita pariskuntia, eri ikäisiä naisia ja miehiä. Sitten on lapsia, muutaman vuoden ikäisestä teini-ikäisin ja ylikin. Kaikki tuntevat toisensa ja kyläillään myös puolin ja toisin. Kaks perhettä on erityisen läheisissä väleissä, eli mainitsemani tytön perhe ja tämän miehen perhe. Mies on naimisissa ja heillä kummallakin on lapsia edellisistä liitoista.

Nyt siis minä menin näkemään jotain hurjaa.. Mun tekis niin mieli kertoa jollekin kaverille, mutta toistaiseksi olen ollut hiljaa. Emmä tiiä.. Jos kerron, niin se on ystävyyden loppu ja porukka hajoaa väistämättä. Tytön vanhemmat pitää tyttöä niin prinsessana ja täydellisenä. Mies puolestaan on niin kauan kuin minä olen tuntenut hänet ollut "munansa" vietävissä. Suhteita on ollut useita. En tiedä tietääkö vaimo.. Luultavasti ei.

Luultavasti tulevat jossain vaiheessa jäämään kiinni, koska aika rohkea se oli tuokin kerta. Feisbuukkia tarkkaan tutkailemalla selviää, että peli on jatkunut jonkin aikaa..

Olenko hiljaa edelleen vai päästänkö juoruakan irti? Mun niin tekis mieli, vaivoin saan itseni hillittyä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:33"]

Mä antaisin asian muilta osin olla paitsi että tytölle kertoisin että olen nähnyt hänet tuon miehen kanssa täydessä touhussa. Tytön vanhemmat ei sua tule kiittämään vaikka asiasta haluavat varmasti tietää

[/quote]

Juuri näin. Juttele tytölle ja kerro faktat. Sano, että jollei touhu lopu, myös tytön vanhemmat saavat tietää asiasta. Sen luulisi jo olevan niin iso pelote, että sen pelossa tyttö kyllä lopettaa tuon epänormaalin, perverssin suhteen. Jos 16-vuotiaan nyt ylipäätään kuuluu aloittaa seksielämä, hänen kannattaa tehdä se suurinpiirtein omaan ikäluokkaansa kuuluvan henkilön kanssa, ei suinkaan miehen, joka ikänsä puolesta lähestyy isoisä-sarjaa. Yöks!!!

Vierailija
62/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa provo, niin ei tarvitsis päätään vaivata.

Tää on niin tätä. Vaikka tälle palstalle kirjoittaisi mitä niin aina se on provoa. Olkoon sitten niin, sun mielikses.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitä itse toivoisin että tehtäisiin, jos oma tyttäreni käyttäytyisi noin, ja kyllä tietenkin toivon että minulle kerrottaisiin asiasta. Etenkin jos tämä äijä on oikeasti joku ällötys. Tai onhan hän kun on naimisissa ja panee kaverinsa tyttöä. Oliko peräti vaimokin paikalla kun säkin noin pääsit yllättämään?

Vierailija
64/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikeen harrastatte? :D

Ps. Hirvee juttu...

Vierailija
65/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli joo. Kaikki paikalla, koko kööri. Vaimo, perhen lapset, tytön vanhemmat, meidän perhe ja lisäks muut porukkaan kuuluvat.

En ollut edes huomannut heidän puuttuvan, vaan lähdin viemään kassia pukkariin. Huono, valtavan huono idea. Mutta mistäpä voin tietää?

Vierailija
66/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla typykkä vain anto päällä kuten aloittja sanoi et on vietävissä..älkää aina ukkoja syytelkö. 16-v. pitäs tajuta mitä tekee!

Vierailija
67/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kerrot jollekin! Tytön koko loppuelämä voi mennä pilalle. Itse 17-vuotiaana paneskelin 35 vuotta vanhemman miehen kanssa ja kuvittelin olevani niin rakastunut. Isot ja hitaasti paranevat arvet jäi. Seksuaalisuus on herkkä asia.

Vierailija
68/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:08"]

Minä, kympin tyttö, olisin aivan hyvin voinut panna 50-vuotiasta äijää teininä, ja täysin vapaasta tahdostani. No, panin vaan 40-vuotiasta, mutta ihan sama...

Jos joku olisi mennyt laulamaan tästä mun vanhemmille, olisi se muuttanut mun elämäni täysin. Olisin luultavasti häipynyt himasta enkä olisi enää koskaan tullut takaisin. Sen verran olisi hävettänyt, olinhan sentään täydellinen. Tai ehkä olisin vetässyt suoraan ranteet auki.

[/quote]

Täällä vielä toinenkin samanlainen. Kympin tyttö ja ylisuojelevat vanhemmat. Aikuistuin paljon ikätovereitani aikaisemmin. Ensimmäiseksi seksikumppanikseni valitsin aivan tarkoituksella huomattavasti itseäni vanhemman miehen, kylläkin (toisin kuin tässä tarinassa) luotettavan sellaisen. Olen edelleen nyt yli kolmekymppisenä tyytyväinen valintaani. Oman ikäisten poikien kanssa olisin vain polttanut näppini ja tullut hyväksikäytetyksi, ainakin jos olisi pitänyt valita joku niistä, joiden seurassa silloin hengasin. He olisivat takuulla keskittyneet vain omaan nautintoonsa ja ongelmien tultua nolanneet minut tavalla tai toisella. Aikuinen mies antoi minulle täyden vapauden edetä omaan tahtiini ja toteutti jokaisen toiveeni. Myös niinä kertoina kun minun ei tehnytkään seksiä mieli. Sain häneltä paljon paremman ja turvallisemman seksielämän aloituksen verrattuna niihin kavereihini, jotka aloittivat oman ikäistensä kanssa muutamaa vuotta myöhemmin. Hirmuisesti sydänsurua ja hyväksikäytetyksi tulemisen kokemuksia, ja monelle olen toiminut tukena ja olkapäänä.

Mutta vanhempani eivät olisi missään tapauksessa ymmärtäneet tai hyväksyneet tätä valintaani, ja perhesuhteemme olisivat varmasti edelleen pilalla jos joku onneton vanhempieni tuttava olisi asiasta kannellut.

(Aina kun kirjoitan tästä aiheesta, joku ryntää paikalle väittämään minun olevan mies. No enpä ole, se tiedoksi jo etukäteen. Olen ihan todellinen, elämässä hyvin pärjännyt naisihminen, ja kaikki tässä kertomani on totta.)

Vierailija
69/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joko juttelisin tytön kanssa tai olisin hiljaa. Tytön vanhemmille en menisi missään nimessä kertomaan, sillä siinä vasta meneekin herkässä iässä olevann tytön olo sekaisin. Luulisi, että tuollainen riskinotto kertoo että tyttö on mukana vapaaehtoisesti.

Mutta jos päättäisin puhua tytölle, sanoisin vain että näin jotain ja että jos kyseessä on jotain mitä hän ei oikeasti halua, auttaisin häntä parhaani mukaan ja lupaisin kuunnella häntä ja kunnioittaa hänen toiveitaan asiassa etenemisen suhteen. 

Juoruamaan en alkaisi, enkä puhuisi miehelle joka luultavasti saisi puhuttua muut ympäri ja minä olisin sitten syypää kaikkeen.

Vierailija
70/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 22:08"]

Minä, kympin tyttö, olisin aivan hyvin voinut panna 50-vuotiasta äijää teininä, ja täysin vapaasta tahdostani. No, panin vaan 40-vuotiasta, mutta ihan sama...

Jos joku olisi mennyt laulamaan tästä mun vanhemmille, olisi se muuttanut mun elämäni täysin. Olisin luultavasti häipynyt himasta enkä olisi enää koskaan tullut takaisin. Sen verran olisi hävettänyt, olinhan sentään täydellinen. Tai ehkä olisin vetässyt suoraan ranteet auki.

[/quote]

Täällä vielä toinenkin samanlainen. Kympin tyttö ja ylisuojelevat vanhemmat. Aikuistuin paljon ikätovereitani aikaisemmin. Ensimmäiseksi seksikumppanikseni valitsin aivan tarkoituksella huomattavasti itseäni vanhemman miehen, kylläkin (toisin kuin tässä tarinassa) luotettavan sellaisen. Olen edelleen nyt yli kolmekymppisenä tyytyväinen valintaani. Oman ikäisten poikien kanssa olisin vain polttanut näppini ja tullut hyväksikäytetyksi, ainakin jos olisi pitänyt valita joku niistä, joiden seurassa silloin hengasin. He olisivat takuulla keskittyneet vain omaan nautintoonsa ja ongelmien tultua nolanneet minut tavalla tai toisella. Aikuinen mies antoi minulle täyden vapauden edetä omaan tahtiini ja toteutti jokaisen toiveeni. Myös niinä kertoina kun minun ei tehnytkään seksiä mieli. Sain häneltä paljon paremman ja turvallisemman seksielämän aloituksen verrattuna niihin kavereihini, jotka aloittivat oman ikäistensä kanssa muutamaa vuotta myöhemmin. Hirmuisesti sydänsurua ja hyväksikäytetyksi tulemisen kokemuksia, ja monelle olen toiminut tukena ja olkapäänä.

Mutta vanhempani eivät olisi missään tapauksessa ymmärtäneet tai hyväksyneet tätä valintaani, ja perhesuhteemme olisivat varmasti edelleen pilalla jos joku onneton vanhempieni tuttava olisi asiasta kannellut.

(Aina kun kirjoitan tästä aiheesta, joku ryntää paikalle väittämään minun olevan mies. No enpä ole, se tiedoksi jo etukäteen. Olen ihan todellinen, elämässä hyvin pärjännyt naisihminen, ja kaikki tässä kertomani on totta.)

[/quote]

Sama juttu, myös minulla ensimmäiset kokemukset vanhemman miehen kanssa ja ei kaduta pätkääkään. Päinvastoin olen erittäin tyytyväinen, johtuen suunnilleen samoista syistä kuin ylempänä.

Meidän perhe-elämä olisi ollut täysin pilalla, jos vanhempani olisivat saaneet tietää. He eivät olisi hyväksyneet sellaista suhdetta (tai varmaan vielä koko seksiä siinä iässä).

Minä myös olin/olen niitä "täydellisiä kympin tyttöjä" ja ihan normaali ihminen minustakin on aikuisena tullut.

Vierailija
71/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 15:47"]

No ei musta oo kiristäjäksi.

Toisaalta, jos olisi kyse omasta lapsesta (tai herra paratkoon, miehestä) niin haluaisin ehdottomasti tietää. Ja tehdä sen tiedon perusteella tarvittavat toimenpiteet.

Jotenkin olen ihan sokeutunut koko asialle, kun en ole voinut kellekään puhua. Mä olen jopa pelännyt, että muhun suhtaudutaan vihamielisesti, jos sekaannun muitten asioihin.

[/quote]

Ok, eli ei kiristystä. Tosin kehotan vielä miettimään. Me puhutaan kuitenkin vähintään talosta+uudesta autosta. Eikä mistään halivimmista sellasista.

Sitten sun täytyy vaan kertoa asiasta muille. Senhän sä haluat tehdä. Et sä muuten tätä täällä vatvoisi. Sulla ei ole vaan munaa kyrväyttää niitä, mutta se sun täytyy tehdä. Vähän niin kun se laastarin repäsy, sun tarttee vaan tehdä se. Ja kyllä, paskaa tulee ton jälkeen niskaan joka puolelta. Eniten niiltä yllättäviltä osapuolilta eli esim ukon vaimo ei välttämättä usko tuota ja haukkuu sut pystyyn. Sama sen tytön vanhemmat. Mutta tää asia ei aikailulla parane. 

Jos pelkäät ettei kukaan usko sua, niin suosittelen hieman eri tapaa hoitaa asia. Eli ota mukaasi pikkunen nauhuri ja juttele molempien osapuolten kanssa kahden rauhallisessa paikassa. Alotat keskustelun tyyliin, mä tiedän teistä. Näin itse teidän paneskelevan sillon ja sillon. Juttelin myös toisen osapuolen kanssa ja se myönsi jo koko homman. Ja sen jälkeen annat vaan toisen hoitaa puhumisen. Etenkin tytöllä saattaa tulla pieni hiljainen hetki alussa, kun läppäsen ton päin naamaa, mutta älä ala itse puhumaan liikoja. Sanot vaan jotain onko sulla jotain sanottavaa tähän? Tunnustus toiselta riittää ja sitten voitkin vaan lyödä nauhan muille käteen tai mailata, jos se on mukavampi vaihtoehto.

[/quote]

Sähän nyt vasta sekoboltsi olet. Ihme kriminaali.

Tuleeko mieleen, että tuollainen evidenssin kerääminen on täysin tarpeetonta? Sen kun ap vaan sanoo nähneensä mitä näki, aika paha sitä on kenenkään kirkkain silmin kiistääkään. Eikä kyse edes ole mistään helsketin oikeusjutusta, jossa pitäisi voittaa case, riittää kun tekee moraalisen velvollisuutensa teinitytön puolesta.

PS: en todellakaan kannusta sinua jatkamaan tuollaista kiristämisjuonittelua. Ihmiset voivat reagoida hyvinkin yllättävästi kiristysyrityksiin...

Vierailija
72/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2013 klo 09:34"]

No oli joo. Kaikki paikalla, koko kööri. Vaimo, perhen lapset, tytön vanhemmat, meidän perhe ja lisäks muut porukkaan kuuluvat.

En ollut edes huomannut heidän puuttuvan, vaan lähdin viemään kassia pukkariin. Huono, valtavan huono idea. Mutta mistäpä voin tietää?

[/quote]

Viimeistään nyt tämä paljastui provoksi.

Kukaan pariskunta, oli virallisesti yhdessä tai ei, EI mene pukkariin harrastamaan seksiä, jos kaikki omaiset ovat paikalla ja oven voi avata kuka tahansa koska tahansa.

Eli hukkaan meni nämäkin neuvot. Sitäpaitsi uskon, että ap kuin moni muukin tässä ketjussa on juuri pedofiiliukko, joka haluaa nähdä kauhistuneet kommentit. Nuo, jotka väittävät oikein olevansa naisia, eivät sitä takuulla ole. Ja noita omakohtaisia kokemuksia vanhan ukon kanssa myös vähän epäilen, taitavat olla ukkojen kirjoituksia nekin.

Vierailija
73/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

68, en mene ottamaan kantaa ap:n viestin provouteen, mutta olet vähän hassu jos luulet, että ihmiset eivät harrastaisi seksiä tuollaisissa paikoissa. Monen mielestä juurikin se kiinnijäämisen riski on kiihottavaa!

Vierailija
74/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

68, sun logiikkasi ontuu. Se, että sinä tai siskosi tai paras ystäväsi ette tee asiaa X ei tarkoita ettei kukaan tekisi niin. Tämän kun oppii, on elämä aika tavalla helpompaa.

Kukaan ei ole homo, kukaan ei ole uskovainen, kukaan ei ole rattijuoppo, kun mäkään en ole. Eiku...

Vierailija
75/75 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:30"]

Kirjoita nimetön kirje tytön vanhemmille ja sen vanhuksen vaimolle, jos ei ole pokkaa muuten kertoa. Jos mun tyttäret ois olleet 16 kesäisinä jonkun vanhan patun kanssa niin olisin varmaan ampunut sen äijän ja jos mun ukko vehtais noin nuoren kanssa, niin sais vaikka muuttaa asumaan keskenään- siinähän sitten haukkuisivat lukion tai amiksen maikkoja porukassa-heko,heko-Että olisi se reilua sille vaimollekin kertoa, pitää kyytä povellaan.

[/quote]

oletko itse 16 v. Nimetön kirje, oikeesti ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi