Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkistä apua akneen?

Vierailija
11.07.2013 |

Kuulin ystävältäni, että sinkin syöminen voisi auttaa lievään akneeni. Kuinka paljon sitä pitäisi syödä ja kuinka kauan? Onko kellään kokemuksia ja auttaakohan pysyvästi akneen? Entä voisiko sinkkivoide myös auttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkin syömisestä en tiedä, mutta sinkkivoide on vanha apu ihon tulehduksiin, siis miksipä se ei toimisi mös akneen.

Vierailija
2/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkiä sisältävät mineraalimeikkipohjat ovat auttaneet vähentämään ja käytännössä poistamaan omat finnini. Ne aidot ja oikeat, eivät marketin feikkipuuterit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho parani huomattavasti kun jätin maitotuotteet kokonaan pois.

Vierailija
4/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mineraalimeikit käytössä ja ihon kunto onkin jo hieman parantunut niillä, mutta ei tarpeeksi. Seuraavaksi voisin kokeilla sinkkiä ja maitotuotteiden pois jättämistä.

ap

Vierailija
5/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pii voi myös auttaa. Paransi äitini aikuisiällä (uudelleen) puhjenneen aknen.

Vierailija
6/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja tyttärelläni parani akne jättämällä valkoinen sokeri ja vehnä kokonaan pois ruokavaliosta.

Vierailija
7/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 16:37"]

Minulla ja tyttärelläni parani akne jättämällä valkoinen sokeri ja vehnä kokonaan pois ruokavaliosta.

[/quote]

Valkoisella sokerilla tarkoitan nyt sitä tavallista kaupan sokeria, mutta me käytämme jonkin verran ruokosokeria luomukaupasta, siis ei raffinoitua. Mutta varsinkin vehnä on myrkkyä ihollemme. Olemme korvanneet sen luomuspeltillä.

Vierailija
8/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerin voisin kyllä jättää kokonaan pois niin kuin vehnänkin. Minulle tuskin tulisi niitä kovin ikävä, jos vain saisin hyvän ihon.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä