Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiloklubi vai kalorilaskuri?

Vierailija
10.07.2013 |

Onko noissa eroa? Kiloklubia oon käyttänyt aina välillä, mutta musta sieltä.löytyy aika huonosti eri valmistajien tuotteita. Koska olen laiska, en jaksa etsiä vastaavia kovinkaan innokkaasti. Olisiko Kalorilaskurissa parempi tuotevalikoima? 

No, Kalorilaskuri maksaa parisen euroa/pari viikkoa, joten eiköhän tuota olisi varaa kokeilla :) Mut ajattelin nyt kuitenkin kysyä kokemuksia...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto, kiinnostaisi minuakin. joko ap tilasit kokeilujakson?

Vierailija
2/6 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskurissa ainakin aikaisemmin ollut enemmän dataa kuin Kiloklubissa. Finelistä löytää ilmaiseksi yksittäisiä ravintoarvotietoja. Olen käyttänyt myös maksullista Nutrista ja tykännyt tästä kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyttäny Kalorilaskuria jo jonkin aikaa ja kilot on sulanu pois hyvää vauhtia! Siellä on kiva chattailla muitten laihduttajien kanssa. :)

Vierailija
4/6 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorilaskuri ei ole yhtä hyvännäköinen, mutta minulle se sopii paljon paremmin. Kalorilaskurin painokäyrän katseleminen motivoi ja tuotteita on todella paljon, koska käyttäjät voivat lisätä niitä itse. Erona on myös se, että Kalorilaskurissa voi valita alle 1500 kcal/päivä laihdutusohjelmia. Itselläni noin 1400 kcal/vrk on tehokkain, kun lisäksi liikun vähintään tunnin päivässä. Kiloklubilla en vaan laihdu yhtään.

Vierailija
5/6 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan lisää kokemuksia. Olisi pakko täälläkin suunnassa alkaa laihduttaa, 90 kg häämöttää jo!

Vierailija
6/6 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop!

ajankohtaisia kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan