Vierailija

Yhteismökillä miehen sisko ollu asialla...en kehtaa mainita. Hyi hemmetti mitä verisiä jättilötköjä eikä ees paperiin kääritty

Mies tietysti hoitaa aina tyhjennyksen. Ei ne kyllä mielestäni niin nopeasti maadu,että ne sinne laitettaisi. Miten tästäkin korrektisti mainitsisi...

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Laitan. Itse tyhjennän.

Mutta nyt, kun kysyit niin ei kyllä taida olla ehkä ekologinen tapa. pitääkin miettiä tämä homma uudellen.

Vierailija

Sanoisin suoraan että nuo kuuluvat roskikseen.

On se kumma miten elämä helpottuu kun kehtaa sanoa mitä tahansa kenelle tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

On se kumma miten elämä helpottuu kun kehtaa sanoa mitä tahansa kenelle tahansa.

Olen huomautellut jo sen verran monta kertaa asioista, että olen saanut kuulla, että tämä ei ole minun mökkini.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen huomautellut jo sen verran monta kertaa asioista, että olen saanut kuulla, että tämä ei ole minun mökkini.

Ap

No, jos ei ole teidän mökki, miehesi ei tarvitse tyhjentää huussia. Ilmoita siskollesi, että koska tamponit eivät maadu järjellisessä ajassa, huussin tyhjentää jatkossa se joka niitä sinne viskelee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vessaan roskis, jonka kanteen teksti; kuukautissuojat ja kosteuspyyhkeet tänne :)

Vessaan....? Kyse on ulkohuussista jota käytetään satunnaisesti...Ei täällä mitään SOLin siivoojaa käy päivittäin kromattua saniteettipolkinroskista tyhjentämässä haisevista lötköistä.

Tuommoset viedään sekajätteeseen nätisti käärittynä.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Et ole tarpeeksi vakuuttava/vittumainen.

Isot propsit kyllä siitä että olet yrittänyt -siihen ei moni pysty.

Itse ottaisin asian puheeksi joulupöydässä tms, muu ei tuollaiselle mene perille.

Vierailija

Omalla mökillä kierrän paperiin ja vien saunan pesään. Siteet, jossa on muovia, laitan käärittynä roskikseen.

Mökkivierailulla käärin paperiin ja laitoin Minigrip-pussiin. Vein kotiin roskiin.

En keksinyt muutakaan fiksumpaa ja en huussiin olisi missään nimessä heittänyt

eikä sisätilojen sähkövessaan, jotta en tuki sitä millään ylimääräisellä.

Vierailija

Entås spontaani kohtaus. Ikäänkuin huomaisin ne yllättäen tyyliin - " hyi saaaatana täällä on jonkun verisiä tamponeja" - niin kuuluvasti, että kantautuu järvenkin yli.

Miehen sisko on täällä nyt ystävänsä kanssa paikalla.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myyn ne pervoille miehille huutonetissä.

No aika pervo saa olla, että haluaa miehen ripulikakassa dipattuja tamponilötköjä. No kuka sitä tietää.

Ap

Vierailija

Laita huussiin roskis ja lappu jossa lukee mitä sinne laitetaan. Ei kai kukaan ala tunkemaan siteiden/paxien kääreitäkään taskuun, käytetyistä tulpista puhumattamaan.
Tamponi on kyllä puuvillaa eli maatuu kyllä. Siteet taas ei.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat