suosittele hotellia Tampereelta!
Kommentit (25)
kaikenlaiset hotellit käy. onko kellään kokemusta keskustan cumuluksista?
Sokos hotel Villa tai tammer. Cumulus Pinja.
Ainakin se kosken lähellä oleva cumulus on tosi hyvä. Siis se mikä on suht lähellä Stockmannia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 19:51"]
kaikenlaiset hotellit käy. onko kellään kokemusta keskustan cumuluksista?
[/quote]
Kaikki Cumulukset ja muut ketjuhotellit on ihan samanlaisia. Tavallisia.
Koskikadun Cumulus on ihan paras (monta olen kokeillut), koskaan en ole pettynyt siellä mihinkään :)
Cumulus oli ihan kauhee! Kerran siellä oltiin, eikä toista kertaa mennä! Ei ollu parkkipaikkaa ja äänieristys käytävästä huoneeseen oli olematon. Meillä oli 2 huonetta eikä ne olleet vierekkäin.
tampereen kylpylä on paras
Olimme viimeksi Rosendahlissa, autoilijalle hyvä paikka, sillä autolle ilmainen paikka. Sitä edellisen yöpymisen olin Tammerissa, tykkäsin sijainnista kovasti. Myös Ilves oli aikanaan hyvä, en tosin ole vuosiin yöpynyt.
Voisin testata myös Homelandia ja Hotelli Villeä.
Hotelli Ville oli edullinen ja hyvä. Autopaikat löytyi pihalta.
Norlandia Care, TAYSin vieressä. Huoneet siistit ja nykyaikaiset. Sijanti sekä hotelli muutenkin oli rauhallinen. Toimii myös potilashotellina, mutta itse olin aivan tavallisena hotelliasiakkaana.
Scandic Tampere Station on ihana <3
http://www.scandichotels.fi/Hotels/Suomi/Tampere/Tampere-Station/#.UdnVE0DW79U
Ihan uusi upea design-hotelli keskustassa, hyvä palvelu, hienot huoneet ja mahtava aamiainen.
Riviera Maison on lämpimämpi ja kodikkaampi. Aamiaisesta hmmm.. parhaat voileivät oli kuulemma isäni luona:)) mitä kotona ei koskaan maistanut:))
Scandic siinä aseman takana. Haluttiin miesystävän kanssa ehdottomasti kylpyamme huoneeseen, tuolta löytyi! :D
Rautatieasemaa vastapäätä olevaa Scandicia suosittelen jo ihan aamiaisen vuoksi. Se on todellakin hyvä.
Lapinniemen kylpylä ja Rosendahl sijainniltaan kivoja.
Mitä sä loppujen lopuksi muistat eri hotelleista? Joko sen ihan surkean jossa kaikki meni pieleen tai sitten sen jossa oli ihana aamupala. Näköaloilla, huoneen ulkoasulla jne ei sitten loppupeleissä hirveästi merkitystä ole jos ne on siedettävät edes.
Vähän off topicina täytyy sanoa, että itselleni on jäänyt hotelleista mieleen seuraavat asiat:
- Aamiaisen taso
- Hotellihuoneen rauhallisuus (äänet ulkoa, käytävästä jne)
- Paikoituksen helppous ja kulkuyhteydet
- WC:n valaistus (tämä muuten yllättävän usein, osassa on kummalliset valot vessassa, joilla on vaikea meikata, toisissa taas aivan loistavat)
- Sängyn, oliko hyvä nukkua
- Yleinen siisteys
- Huoneen tilojen toimivuus, esim. kaappitilat. Olen muutaman kerran valinnut erään ei muuten niin hyvän hotellin ihan sen vuoksi, että siellä oli loistavat kaappi- ja pöytätilat ja huone oli poikkeuksellisen toimiva lapsiperheen tavaroiden kanssa. Helpotti huoneessa toimimista yllättävän paljon ja teki olemisesta miellyttävää.
No Ilves, nätit maisemat ja hyvä aamupala.
Ilveksessä ei kyllä ole mikään erikoinen aamiainen. Ihan tavissetti, ei nyt huonokaan, mutta aamiaisen vuoksi en sitä valitsisi.
Sama juttu myös Tammerissa, joka yleensä nostetaan myös parhaimpien joukoon. Siellä sviititkään ei mitään erityisen mainittavia. Sauna kyllä löytyi ja iso huone, mutta ei erityisen siisti esim.
Ilveksen huoneet oli ihan perussettiä myös. Näköalat ok, mutta en itse näköalan perusteella huonetta valitsisi. Niitä voi ihailla muillakin tavoin.
Mitä sä haluat? Edullista perushuonetta, ylellistä hemmottelua, kokkausmahdollisuutta lapsiperheelle, keskustasijaintia, Särkänniemen läheisyyttä? Ei tuollaiseen voi vastata, hotelleja on pilvin pimein.