Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eroa on kreikkalaisella ja turkkilaisella miehellä?

Vierailija
05.07.2013 |

Noin pääpiirteissään.

Komeitahan ne ovat molemmat, mutta onko luonteessa tai muussa eroa?

Kummat parempia seksissä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen olis mun valinta, mutta ärsyttää se, kun he ei halua edes opiskella yhtään suomen kieltä, edes perusasioita.

ihan hoidettavissa kaikissa virallisissa asioissa.

Mutta parasta seksiä olen saanut turkkilaisilta, sitä riitti ja riitti.

Vierailija
2/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen samaa tavaraahan se on samanlaisessa paketissa, mutta tärkein ero on se, että turkkilaiset ovat yleensä (melko maallistuneita) muslimeja ja kreikkalaiset ovat kreikkalaisortodokseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus turkkilaisista ja ehdottomasti suosittelen turkkilaista, rehellisempiä kuin kreikkalaiset, ahkeria ja yritteliäitä.

Vierailija
4/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset miehet ovat toooodella laiskoja ja saamattomia töissä, kotona, siisteysasioissa jne. Kun taas Turkkilaisille miehille on kunnia asia hankkia itse omalla työllään elantonsa ja ovat todella ahkeria ja aikaansaavia sekä siistejä! Olen ollut ravintola-alalla yli 20-v ja meillä ollut kymmeniä molemman kansallisuuden kokkeja esim töissä sekä ystäväpiirissä on molempia.

Vierailija
5/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset miehet ovat toooodella laiskoja ja saamattomia töissä, kotona, siisteysasioissa jne. Kun taas Turkkilaisille miehille on kunnia asia hankkia itse omalla työllään elantonsa ja ovat todella ahkeria ja aikaansaavia sekä siistejä! Olen ollut ravintola-alalla yli 20-v ja meillä ollut kymmeniä molemman kansallisuuden kokkeja esim töissä sekä ystäväpiirissä on molempia.

Vierailija
6/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurdit eivät välttämättä ole muslimeja.

Vierailija
8/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa muslimeissa on?

Vierailija
9/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan se tuli vahingossa moneen kertaan :D

Sängyssä myös Turkkilaiset paljon parempia :)

Vierailija
10/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:27"]

No johan se tuli vahingossa moneen kertaan :D

Sängyssä myös Turkkilaiset paljon parempia :)

[/quote]

Olet tainut olla auliin antavainen:)

Vierailija
11/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset eivät ole uskonnollisia. Yksikään Turkkilaisista ystävistäni ei käy Moskeijassa koskaan, ei noudata Koraania, ei pidä ramadania jne.. Samoin kuin moni suomalainen ei ole kovin uskonnollinen ja käy joka viikko kirkossa jne.

Vierailija
12/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukset rajoittuvat nuoruudessa koettuun lihalliseen rakkauteen Kreikan saaristossa, kreikkalainen poika oli innokas, mutta ehkä vähän nuori hallitsemaan asiaa ihan kunnolla loppuun asti :(

Sen sijaan nyt olen käynyt useasti Turkissa Alanyassa ja Marmariksessa enkä koskaan ole joutunut pettymään.

Vierailija
13/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikkalaiset nipottaja-tarkkoja omissa asioissa ja hemmetin pihejä kaikessa, mutta sitten tosi laiskoja töissä ja eivät huolehdi puhtaudesta kotona eivätkä töissä, tosi ärsyttävä piirre. Kylmiä ja etäisiä, laskelmoivia, yrittävät hyötyä aina toisista ihmisistä jotenkin, valehetelevat kirkkain silmin ja selittävät asiat aina itselleen parhain päin.

Vierailija
14/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen myötä, kun olen tutustunut Kreikkalaisiin Suomessa, niin ymmärrän varsin mainiosti, että miksi heidän maansa on nyt tuossa jamassa... Se suunnaton laiskuus!

Vierailija
15/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaiset 99% ympärileikattuja, paljon kestävämpiä seksissä.

Vierailija
16/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teillä antaa mitään vertailua gambialaisiin?

Vierailija
17/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2013 klo 14:29"]

Turkkilaiset eivät ole uskonnollisia. Yksikään Turkkilaisista ystävistäni ei käy Moskeijassa koskaan, ei noudata Koraania, ei pidä ramadania jne.. Samoin kuin moni suomalainen ei ole kovin uskonnollinen ja käy joka viikko kirkossa jne.

[/quote]Saksan turkkilaisista lähes puolet toivoo, että Saksasta tulisi islamistinen. Huomattavan iso osa (ainakin maaseudulla) tukee myös raakoja rangaistuksia haureutta tekeville naisille. 

Turkki ei ole Eurooppaa ja turkkilaiset ovat suurimmaksi osaksi rasisteja eurooppalaisia kohtaan, sekä huomattavan islamistisia. 

Kreikka on ihan eri asia. Tosin kreikkalaisten geneettinen aines on muuttunut ajan kanssa ja kreikkalaiset eivät ole ihan yhtä valkoisia kuin täällä on totuttu. Siellä on paljon etnisesti epäselvää "mystery meat" väkeä.

Rotujen ja etnisyyksien luonteen suhteen kulkee eräänlainen jatkumo saksalaisista italialaisiin, italialaisista kreikkalaisiin, kreikkalaisista Lähi-Itään ja Latino Amerikkaan, Lähi-Idästä mustaan Afrikkaan. 

Mitä kauemmaksi mennään tuosta saksalaisuudesta (vain yhtenä esimerkkinä) niin sitä mukaa lisääntyvät miesten seksihalut, hökellys, rentous, laumahenkisyys, välinpitämättömyys sääntöjä kohtaan yms. käytös. 

Olen itse tuntenut muutamia kreikkalaisia, ja he olivat jo lapsena kiinnostuneita tytöistä, kun taas itse olin kiinnostunut videopeleistä. Jatkuva hössöttäminen ja renttumaisuus luovat myös jännitteitä. 

Vierailija
18/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambialaiset ovat seurusteluvaihessa ja lomaromanssina upeita ja huomaavaisia, mutta mielestäni ainoana tavoitteena heillä on päästä Suomeen, rakkaus ei ole aitoa.

Hyviä rakastelijoita.

Kovia ovat pettämään ja valehtelemaan :(

Vierailija
19/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osa Turkkilaisista ei todellakaan ole islamistisia, ovat enemmänkin eurooppalaisen tyyppisiä ja todella moderneja eikä lainkaan uskovaisia. Koko maa on hyvin Eurooppalainen ja moderni!

Verrattuna sitten taas Irakiin, Iraniin, Egyptiin, Saudi-Arabiaan jne. oikeasti islamilaisiin maihin.

Vierailija
20/28 |
05.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin minäkin pitkään luulin, (kuten nro 18), mutta kyllä näköjään loppupeleissä kuitenkin voiton vie islam ja vanhakansaisuus useimpien turkkilaisten kohdalla. Nuorempana voidaan olla moderneja ja viis veisata uskonnosta, mutta keski-ikää lähestyessä alkaa kummasti moskeija vetää puoleensa. Eikä siis millään pahalla, hyvä asiahan se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä