Mitä ajattelet, jos 21v tyttö seurustelee 35v miehen kanssa?
Kommentit (20)
Mies on kehdonryötäjä ja tyttö kaipaa isää.
että aika epäsuhtainen pari
ja joko todella harvinainen rakkaustarina tai sitten (jommankumman tai molempien osalta) kokeilu, joka päättyy aika nopeasti.
Suhde ei ole tasavertainen tai tasa-arvoinen.
Olen itse 35 v., enkä voisi kuvitella seurustelevani 21 v. pojan kanssa. Lapsihan olisi melkein omani ikäinen!
Molemmilla on jotain häikkää itsensä kanssa.
Hälytyskellot soi lujaa!
Iso ikäero ei tietysti ole aina pahasta, mutta kyllä molempien osapuolien pitäisi olla psyykkisesti aikuisia ja kypsiä. Ei pelkkä täysi-ikäisyys vielä riitä.
Miehellä ei kaikki kotona. Ihan oikeasti, ei tuonikäisellä miehellä ole mitään yhteistä noin nuoren kanssa. Kehittymätön mies joka haluaa nuorta naista.
Mies ei ainakaan ole tasaveroisen kumppanin haussa, taitaa katsoa enemmän pintaa kuin sisintä.
Uskon. Olin itse nuorempi kun aloin seurustella 34-vuotiaan kanssa ja meillä on ollut oikein hyvä yli 10 vuotta jo kestänyt avioliitto. Kolmas lapsi tulossa parhaillaan.
Suurin osa ikiksen omia vastauksia. Sä oot ihan pimee. Ei se exäs takas tuu, move on.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 22:57"]
Suurin osa ikiksen omia vastauksia. Sä oot ihan pimee. Ei se exäs takas tuu, move on.
[/quote]Pimeä tässä on se 35 -vuotias mies, joka seurustelee lähes lapsen kanssa.
Kun nuorempi pääsee eläkkeelle niin voikin alkaa vaihtamaan vanhemman vaippoja
Totta, ikis on pimeä, vastaa noin paljon itselleen yhteen ketjuun... Voi kun Ikis sais apua tuohon ahdistukseensa. Kutsua nyt 21 vuotiasta naista tytöksi :( Mun tulee oikeasti aina ihan paha olo Ikiksen puolesta, voi kun sekin vois vielä joskus olla onnellinen! Ikis, hae apua ahdistukseesi! Pyydän!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 23:11"]
Kun nuorempi pääsee eläkkeelle niin voikin alkaa vaihtamaan vanhemman vaippoja
[/quote]
Ikis, ihan oikeasti, lopeta jo!
Kaikki eivät ole olleet yhtä lapsellisia, kuin sinä olet ollut parikymppisenä. Voitko jopa uskoa, suurin osa ovat jopa kasvaneet aikuiseksikin, vaikka sinä olet selvästikin vielä lapsen tasolla. Sinä, jos joku, kuuluisit hoitoon, koska olet selvästi päästäsi vialla. Exäsi ei ole jälkeenjäänyt, koska vaihtoi sinut nuorempaan. Selvästikin hänellä on järki päässä, kun tajusi jättää sinut. Usko pois, minäkin olisin vaihtanut sinut nuorempaan, heillä on usein järkeäkin päässä.
Siis eikö tämä sama aloitus ollut täällä jokunen viikko sitten..?