Millä herkuttelette tänään?
Minä nautin erilaisia juustoja ja siemailen viiniä :)
Kommentit (11)
Herkuttelin eilen, Kantolan Suklaakaurakekseillä (loput söin tänään) ja Taffelin juustonaksuilla. (Niitäkin on vielä muutama tälle illalle).
Mies hakee meille ehkä subit kun esikoinen on mennyt nukkumaan.
Puoliksi jäähtyneillä uusillaperunoilla, suolalla ja valkosipulilla.
Me syötiin naudan ulkofilettä Mustapekkakastikkeella, lohkoperunoita ja uunijuureksia. Oli hyvää! Juomana kylmää olutta. Jälkkäriä ei jaksettu heti, se on mansikoita vaniljarahkalla.
Uudet perunat, vihersalaatti ja jälkkäriks mansikoita vaniljavaahdon kanssa
Uudet perunat, vihersalaatti ja jälkkäriks mansikoita vaniljavaahdon kanssa
Itse tehdyllä smoothiella, jossa mukana tuoreita kotimaisia mansikoita. Niin ikään itse tehdyllä guacamolella nacho-sipsien kera. Miehen tekemällä kasvishampurilaisella. Näillä herkuteltiin jo! Illan mittaan kenties vielä jäätelöt.
Söin kirsikoita. Muuten en herkuttele kuin vasta ehkä ensi viikonloppuna, koska juhannuksena tuli harrastettua liikaakin sitä lajia.
Meillä oli sähkösavustimella savustettua lohta, ruohosipuli-kermaviilikastiketta, varhaisperunoita, salaattia ja vasta paahdettuja salaattisiemeniä, juomana rasvaiseen kalaan sopivaa valkoviiniä. Jälkkärinä paahtovanukasta ja oman maan mansikoita. Oli hyvää.
Grillasin kanaa, lisänä vihersalaattia ja uusiapetunoita. Kohta syön itse maustamatont rahkaa johon laitan mansikoita
Itse tehdyillä jauhelihapihveillä ja mansikkakakulla tuli tänään kohtuudella herkuteltua. Laihdutan, niin pitää pysyä kaloreissa.