Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko estää jonkun tietyn henkilön julkaisut aikajanallani Facessa?

Vierailija
29.06.2013 |

Jos en halua estää häntä kokonaan? Tai estää kaikkia kavereitani julkaisemasta?

Tämä yksi henkilö siis julkaisee linkkejä kuvia ym jatkuvasti, mikä ärsyttää. Yleensä k.o julkaisut ovat niitä, joihin kukaan ei ole jaksanut kommentoida uutisvirrassa. Sitten kommentoi niitä itse ja jos vieläkään ei herätä kiinnostusta, julkaisee ne kaveriensa aikajanalla...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi noin. Ap ei halua piilottaa itseltään vaan muilta.

Vierailija
2/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaan kuva -> yksityisyysasetukset -> aikajana ja merkitseminen -> kuka voi julkaista aikajanallani (minä itse tai kaverit). Ja jos antaa kaverien julkaista kannattaa laittaa käyttöön se alempi kohta, että itse käyt vielä läpi ennen julkaisua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jo olemassa olevat kaverien laittamat postaukset aikajanallesi, voi piilottaa aikajanalta menemällä kyseisen postauksen kohdalle. Hiiren ollessa postauksen päällä tulee oikeaan yläkulmaan kynän kuva ja vaihtoehdot "muokkaa" ja "poista"

Vierailija
4/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää. 

Vierailija
5/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikkien kavereiden julkaisemisen voi estää. Mene asetuksiin ja siellä on se kohta "kuka voi julkaista aikajanallasi" ja samoin "kuka voi nähdä muiden julkaisut aikajanallasi". Olen laittanut että kaverit voi julkaista mutta vain minä voin nähdä ne. Olen tehnyt näin juuri siksi, kun kaveri tekee tätä. Saattaa laittaa kaikenmaailman kukkuu-viestejä sinne. Ei sentään muut näe niitä sitten.

Vierailija
6/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kerto miten, kun en itse tuollaista kohtaa ole löytänyt?

-ap-

Vierailija
7/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootappa, käyn katsomassa ja kerron kohta.

Vierailija
8/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, se löytyy aikajanan asetuksista eli siitä toiminnon vierestä ratasjutusta kun painat, tulee aikajanan asetukset esiin, mene sinne ja sillä on niitä mainitsemiani kysymyksiä. Sieltä laitat sitten asetukset. Yksittäisten kaverien kohdalle minäkään en ole osannut niitä laittaa, mutta se jo helpotti, kun vain minä näen ne muiden avaukset siellä aikajanallani.

Vierailija
9/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta.

Laitoin sen nyt noin, jotenkin vaan muistelen että ennen olis ollut mahdollista estää vain tietyn kaverin julkaisut. Ehkä sekin on muuttunut.

Mutta nyt ei sentään näy nuo hömppä- julkaisut ihan kaikille!

Vierailija
10/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joku taitavampi vastaa tähän ketjuun ja kertoo, niin laitan minäkin asetukset uudelleen. Mutta tämäkin jo auttaa, ettei sentään koko maailmalle avautumiset, jotka kuuluisi yv:n puolelle, näy.

Vierailija
11/11 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Facebookin etusivulla ja näet tämän henkilön tilapäivityksen. Oikeassa yläreunassa on pieni nuoli alaspäin, kun laitat siihen kohti hiiren. Klikkaa sieltä "piilota". Siitä voi valita, piilottaako kaikki postaukset tältä käyttäjältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme