Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi, Honey Boo Boo löllykät

Vierailija
29.06.2013 |

Mua sitten niin inhottaa tuo sarja jota TV5:llä esitetään! "Täältä tulee Honey Boo Boo". Se lihava turvonnut äiti on kamala, ja itse "Honey Boo Boo" se vasta ällötys onkin! Ärsyttävä lihava pikku nutiainen :( Kamala!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin vahingossa puolet ohjelmasta... sanokaa nyt suoraan, että tykkäätte tirkistellä.

mikä hlvtt on honeybooboo, luulin sitä joksikin vaatemerkiksi.

Vierailija
22/54 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, olen missannut tän! Mua kiinnostaa kaikki tirkistely, rumat ja lihavat ja tyhmät ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulen sitä vähemmän jaksan halveksia muita, erilaisia esim. juntteja ihmisiä. Mutta hyvä kun te jaksatte.

Vierailija
24/54 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparka.

Vierailija
25/54 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps mikä perhe! Pitäisi varmaan joskus katsoa, tossa varmaan oma elämäntyyli alkaisi tuntua lähes kuninkaallisten tasoiselta :D

Se on varmaan syy, miksi tällaisia ohjelmia katsotaan. Joissa on kauheita ihmisiä, paskaisia koteja ja ihan uskomattomia tilanteita.

Oma elämä tuntuu sen jälkeen taas ihan mahtavalta ja itseään arvostaa kauniina ja viisaana, ainaskin hetken ;)

Vierailija
26/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolen nauruun :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
27/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on niiiiiiiiin tyypillinen redneck perhe ettei mitään rajaa :D :D Ja jotenkin se Sugar Bear on jotenkin niin symppis äijä :D Mutta nehän erosi tänä vuonna..

Vierailija
28/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
29/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
30/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2013 klo 06:47"]Mun mielestä ovat loppujen lopuksi ihan mukava perhe: touhuavat yhdessä, eivät ryyppää, eivät kiroile jatkuvalla syötöllä, pitävät huolta toisistaan, ilmeisesti miettivät rahankäyttöään (tai ainakin äiti). Alana on mun mielestäni hauska tyttö, toivottavasti hänestä tulee esim. koomikko myöhemmin elämässään. Ruokavalio heillä on nyt ihan sieltä jostain, mutta kukaan ei ole kuitenkaan ihan sairaalloisen iso, vaikka äiti on sillä rajalla. Heillä myös se lapsimisseily vaikuttaa olevan kohtuuden rajoissa, se vaikuttaa olevan Alanalle harrastus ei koko elämä.
[/quote]
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288755433707.html

Vierailija
31/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Alanalla on karismaa. Vaikka hieman ylipainoinen jotenkin erittäin hauskannäköinen lapsi!

Vierailija
32/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mama June on ihan edesvastuuton. Sen entinen heila käytti hyväkseen tätä vanhinta tytärtä Annaa, kun tämä oli vain 8-vuotias. Tänä keväänä Mama June alkoi styylata uudelleen tän pedofiilin kanssa ja jätti Sugarbearin. Toisaalta Jenkkilässä huhutaan, että ehkäpä sokerikarhu ja wt-june palaavat yhteen...

Ihan järkkyjä ihmisiä, ei koulutusta, ei tapoja, ei mitään. Piereskellään, röyhtäillään, leikitään ruualla ja syödään voita, ketsuppia ja spagettia.

Vierailija
34/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerikarhu on noista se kaikkein täysjärkisin ihminen. Ja ei se hirveämmin sikaile :D

Tuo "yliajettujen" syönti on muuten ihan normaali redneck tapa, ihan puhtaita ne on, kun ne nylkee.

Vierailija
35/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
37/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Honey Fuu Fuu :D

Vierailija
38/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kohu ympäri amerikkaa ku äiti-june on palannut yhteen vankilasta päässeen exänsä kanssa. ja tämä ex-sikamies käytti perheen vanhinta tytärtä Annaa ala-asteikäisenä hyväksi. Että sellainen äiti sitten.

Vierailija
40/54 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja jouduttiin nyt lopettamaan Usassa kun äiti-June palasi yhteen vankilasta päässeen exänsä kanssa, joka oli käyttänyt perheen vanhinta tytärtä Annaa ala-asteikäisenä hyväkseen. Että semmoinen äiti. Tämän vankilatyypin epäillään myös olevan Pumpkinin isä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme