Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa hyttysten pistoihin ja paukamiin?

Vierailija
27.06.2013 |

Mikä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti voi käyttää mietoa kortisonia.

Vierailija
2/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina, sisäisesti nautittuna. Ei vaivaa pistot tai paukamat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. antihistamiini suun kautta, etonopuikko (sis. antihistamiini) tai kortisonivoide.

Vierailija
4/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etono

Vierailija
5/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etono sanon minäkin

Vierailija
6/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pantyson

Vierailija
7/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äityy oikein pahaksi, niin lääkärille ja sieltä sopivat voiteet/lääkkeet. Reseptittä saatavat miedot kortisonivoiteet ei riitä ainakaan mulle, vaan ainoastaan Elocon tai joku muu hiukan vahvempi kortisonivoide helpottaa.

Vierailija
8/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa pyyhittiin Illodinilla tai Vademecumilla, hyvin tehosi

Vierailija
9/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin kolmena päivänä antihistamiinia. Sen jälkeen kutina on hellittänyt ja olen saanut nukuttua taas ilman lääkettäkin.

Vierailija
10/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mikään.

Ainakaan ilman reseptiä saatavat eli ei auta voiteet, puikot eikä antihistamiinit.

Onneksi vasta yksi hyttynen pistänyt tänä kesänä...reiteen...ja heti tuli lautasen kokoinen patti joka vielä siitä keskeltä muuttui viininpunaiseksi ja tosi kipeäksi :(

Kesti melkein 2 viikkoa parantua!

Vierailija
11/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, kannattaa käydä lääkärillä jos noita tule enemmän! Olen siis 8, ja mulle tuli yhtenä kesänä useampi noita todella isoja, kämmenen kokoisia patteja. Ei todellakaan mennyt enää itsestään pois, vaan sain vahvan antihistamiinikuurin, kortisonikuurin ja antibioottikuurin ja kortisonikuurin jälkeen vielä jatkokäyttöön kortisonivoidetta. Tuo ei ole meinaan enää normaalia...

Vierailija
12/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennaltaehkäisynä voi pitää vaatteet päällä. Jos kuitenkin haluat ottaa aurinkoa tai vilvoitella vähissä vaatteissa, tulee käyttää järkeä. Kuten vaikka aurinkorasvan tai hyttysvoiteen iholle sively. Jos et näin tehnyt, tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Saatteko te tältä palstalta elämänohjeenne? Kuinka tulisitte toimeen ilman näitä vastauksia?

Vierailija
13/13 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 13, vastauksestasi oli varmasti paljon apua.

Mä en ota aurinkoa ja vaatteetkin pysyy kesällä enimmäkseen päällä, mutta jostain niitä hyttysen pistoja silti tulee. Pitäisi varmaan pysyä sisällä ja olla keskustelematta keskustelupalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi