On epäreilua, että aasialaiset naiset pysyvät kauan kauniina
Olin työmatkalla Singaporessa ja olen kyllä kateellinen kun 50-vuotiailla naisilla on kroppa kuin suomalaisella 20-vuotiaana. Iho on sileä, kroppa timmi, rinnatkin terhakat ja huulet usein turpeat. Tosi seksikkäitä ilmestyksiä vielä vanhoilla päivillä, itse kun katson itseäni pelistä niin masentaa tämä kaikki roikkuva olemus. Ei ihme, että aasialaiset naiset ovat miesten mielestä niitä parhaita.
Kommentit (33)
en menisi yleistämään... mutta ymmärrän miksi olet sitä mieltä. Transformer saagan 4 osassa näyttelee kiinalainen näyttelijätär nimeltä Li Bing Bing. Oletin näyttelijättären olevan joku kolmekymppinen. Kävikin ilmi, ettei hän ollut niin nuori - olikin 44v
http://www.comicbookmovie.com/fansites/notyetamovie/news/?a=88956
[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:40"]
Olin työmatkalla Singaporessa ja olen kyllä kateellinen kun 50-vuotiailla naisilla on kroppa kuin suomalaisella 20-vuotiaana. Iho on sileä, kroppa timmi, rinnatkin terhakat ja huulet usein turpeat. Tosi seksikkäitä ilmestyksiä vielä vanhoilla päivillä, itse kun katson itseäni pelistä niin masentaa tämä kaikki roikkuva olemus. Ei ihme, että aasialaiset naiset ovat miesten mielestä niitä parhaita.
[/quote]
Hyvin olet omaksunut miehisen ajattelutavan. Onneksi mun suhteessa ja suhteessani itseeni myös aivoilla on se keskeisin osa. Ja on aina ollut.
Kyllähän tuo vaan pitää paikkansa. Aasialaiset naiset on mystisiä: niiden ikää on mahdoton arvioida teini-ikäisestä johonkin kohtaan keski-ikäisyyttä, ja sitten ne muuttuu yhdessä yössä ryppyisiksi mummuiksi:) Minä kysyin työssäni viime kesänä henkkarit lähes nelikymppiseltä naiselta. Oli ihan mahdotonta tietää oliko hän täysi-ikäinen vai ei. Pienistä, minun makuuni liian laihoista vartaloista en ole kateellinen, mutta tuon iättömyysgeeninn voisin ottaa itselleni ;)
Singaporessahan suositaan pikaruokaa??
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 01:35"]
Kaunis kuva näyttelijättärestä. Monet etenkin varakkaat aasialaisnaiset näyttävät viehättäviltä, siroilta ja ikäänsä huomattavasti nuoremmilta. Ruokavaliolla ja elintavoilla on tietenkin merkitystä.
[/quote]
Jos puhutaan näyttelijöistä, moni on käynyt kirurgin veitsen alla...
Johtuu ruokavaliosta ja työnteosta. Jos sinäkin söisit pienen kupin riisiä ja kasviksia koko ikäsi ja tekisit ripellä tahdilla ilman taukoja töitä aamuvarhaisesta iltamyöhään, kroppasi olisi samanlaisessa kunnossa.
Hah, kyllähän sitä ystävällisiä ollaan kun englantia väännetään ja hymyillään ja kumarretaan, mutta kaverille vieressä nauretaan ääneen kuinka asiakas on niiin iso ja lihava ja vielä ottaa ruokaakin niiin paljon ja katso noita käsiä ihan kuin apinalla hihhihhii.
Aasialaisten säilyminen nuorena riippuu kyllä aika lailla siitä, millaisissa oloissa elävät. Vauraat aasialaiset ehkä säilyttävät hehkeytensä, mutta kovaa fyysistä työtä karuissa oloissa tekevät taas vanhenevat hyvin varhain. Maapallomme ihmisistä noin 4 miljardia asuu Aasiassa ja siihen joukkoon kyllä mahtuu monenlaista. Valtaosa heistä kuuluu siihen köyhempään väestönosaan, jotka näyttävät vanhuksilta jo keski-iässä.
Latino mlehet on komeita vanhanakin, japanistakin löytyy oikeasti pitkiä hyvännäköisiä miehiä. Pitkät paksut hiukset rypytön iho vaikka ikää päälle 50.
Aloitus on päivänselvästi miehen kirjoittama :D
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on päivänselvästi miehen kirjoittama :D
Varmaan saman r u n ka rin joka teki tämän ihan vastaavan: https://www.vauva.fi/keskustelu/6054037/miksi-lansimaalaiset-naiset-ova…
Eikä ole. Se on kiinni omista valinnoista. Ala elää kuten aasialaiset niin huomaat kyllä eron: lakkaa puputtamasta prosessoitua tehotuotantolihaa ja teollista paskaa, syö pääosin kasviksia, riisiä ja kalaa. Kasvata itse valtaosa ruoastasi ja syö vain sen verran, mitä tarvitset.