Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On epäreilua, että aasialaiset naiset pysyvät kauan kauniina

Vierailija
27.06.2013 |

Olin työmatkalla Singaporessa ja olen kyllä kateellinen kun 50-vuotiailla naisilla on kroppa kuin suomalaisella 20-vuotiaana. Iho on sileä, kroppa timmi, rinnatkin terhakat ja huulet usein turpeat. Tosi seksikkäitä ilmestyksiä vielä vanhoilla päivillä, itse kun katson itseäni pelistä niin masentaa tämä kaikki roikkuva olemus. Ei ihme, että aasialaiset naiset ovat miesten mielestä niitä parhaita.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhan yleistävää, puhut aasialaisia ja tarkoitatkin singaporelaisia. Koska suurinosa aasialaisista ei enää viisikymppisissään ole kauniita, lähinnä hampaattomia ryppysiä, ellei peräti kuolleita.

Vinkeetä huomata, että sä pääsit myös testaamaan monen rintojakin.

Vierailija
2/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, moni mies on hakenut parempilaatuisen vaimon sieltä. Aasialaiset ovat myös kovin ystävällisiä, päinvastoin kuin suomen vihaiset "naama hevosenvitulla" femakot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:43"]

Turhan yleistävää, puhut aasialaisia ja tarkoitatkin singaporelaisia. Koska suurinosa aasialaisista ei enää viisikymppisissään ole kauniita, lähinnä hampaattomia ryppysiä, ellei peräti kuolleita.

[/quote]

Singaporessa on käytännössä malesialaisia, thaimaalaisia, intialaisia ja kiinalaisia. 

Vierailija
4/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:58"]

[/quote]

Singaporessa on käytännössä malesialaisia, thaimaalaisia, intialaisia ja kiinalaisia. 

[/quote]

Ja kaikilla terhakkaat rinnat?

Vierailija
5/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 01:58"]

[/quote]

[/quote]

Ja kaikilla terhakkaat rinnat?

[/quote] Taitaa itellas roikkua kun noin hyokkaat!

Vierailija
6/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät heidän iät? 

Vierailija
7/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on selvästi mies sillä yksikään nainen ei kuvaile toisia naisia noin esineellistävästi.

AP ei ole myöskään tainnut koskaan käydäkään Singaporessa, sillä asun Aasiassa ja ensinnäkin Singaporessa on Aasian lihavimmat ihmiset. Eivät myöskään ole mitenkään erityisen näköisiä. Toki joitakin todella kauniita tapauksia on myös heidän joukossaan kuten missä tahansa maassa.

Vierailija
8/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo itse kyllä koskaan pitänyt aasialaisia kovinkaan kauniina, vaikka tietenkin poikkeuksiakin on. Totta kyllä on, että ovat kovin ystävällisiä, varsinkin japanilaiset.

Vierailija
9/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset tihkuu seksiä.

Vierailija
10/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä päin - paikkakuntalaiset varmaan tunnistaa, ei haittaa - yksi aasialainen tai aasialaissyntyinen spurgujen kanssa hengaava nainen. Kyllä se viina näkyy kasvoihin heilläkin vaikuttavan ja paikalliset tavat opitaan, kun lähdetään sitä ihanaa suomimiestä karkuun. 

Vierailija
11/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ovat aasialaisten puolella, mutta voit suomalaiswna itsekin vaikuttaa huomattavan paljon oman vartalosi säilymiseen:

Urheile paljon, syö terveellisesti eikä liikaa, juo paljon vettä, hoida ihoasi, nuku hyvät yöunet joka yö, vältä aurinkoa, ole savuton, älä pukeudu perunasäkkiin ja hoida hiuksiasi.

Ei mitään rakettitiedettä, eihän?

Vierailija
12/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkein unohtui: älä käytä alkoholia.

Vierailija
13/33 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aasialaiset ovat tosi hyviä meikkaamaan.

Vierailija
14/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa tehdään todella paljon kauneusleikkauksia. Leikkelemättömät aasialaiset eivät ole kauniita, yleensä päin vastoin. Leikkauksilla haetaan aavistuksen länsimaisempaa ulkonäköä.

Vierailija
15/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan urpo yleistys taas.

Sama kuin sanoisi, että kaikki amerikkalaiset ovat valkeahampaisia, timmejä ja kauniisti pukeutuvia fitnessmalleja upeissa työpaikoissa, kun on käynyt Manhattanilla pari päivää työmatkalla. Ja sitten käy Michiganissa Kalamazoossa (ei mitään pahaa heille, kivoja ihmisiä!) ja huomaa, että oho, ei nää nyt ollutkaan mitään missejä ja heidän mister-puolisoitaan kaikki, vaan ihan tavallisisa ihmisiä.

Aasia on maanosa, valtava sellainen. Miten voi edes tyhmin ykleistää jotain ulkonäköominaisuutta tällaiseen massaan? Yksi valtavan maanosan maista on Kiina, jossa itse olen viettänyt nyt 5 vuotta, vähän eripuolilla maata. Tottakai jossain Shanghaissa tai Pekingissä turistikaduilla voi todeta kuten ap, mutta ei noissakaan kaupungeissa tarvitse mennä kauaksi, kun nuoret vanhentuvat nopeasti karujen elinolosuhteiden takia. Toki jos hoikkuus edustaa kauneutta, moni kiinalainen ja varsinkin köyhä kiinalainen on hoikka, pikemminkin laiha. Mutta sepä kai on nykyinen länsimainen ihanne.

Syrjemmässä porukka riutuu, mutta sitä ei turismi näe. On terhakat rinnat, jos on rintoja ollenkaan.

Vierailija
16/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 03:34"]Mutta kun on nähnyt yhden, on nähnyt kaikki.

[/quote]

Höpsistä. Minulla on kolme singaporelaista ystävää, eivätkä todellakaan ole saman näköisiä.

Vierailija
17/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puoliksi aasialainen enkä kyllä ole erityisen kaunis. Sanoisin että oon ihan tavallinen. Kun olin Japanissa niin sielläkin oli erinäköistä porukkaa, laidasta laitaan. Rumia, kauniita ja jotain siltä väliltä. Enkä mä usko että aasialaiset on parhaita miesten mielestä. Makuja on monia mutta ei aasialaiset oo läheskään kaikkien makuun. Oon huomannut sen.

Eli ei kannata miettiä sitä ap! :)

Vierailija
18/33 |
06.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2013 klo 07:48"]

Urheile paljon, syö terveellisesti eikä liikaa, juo paljon vettä, hoida ihoasi, nuku hyvät yöunet joka yö, vältä aurinkoa, ole savuton, älä pukeudu perunasäkkiin ja hoida hiuksiasi.

[/quote]

Lukuunottamatta kilpaurheilijoita, en ole oikeastaan saanut sellaista kuvaa, että aasialaiset naiset urheilisivat erityisemmin. Aurinkoakin siellä taitaa olla enemmän kuin täällä, eivätkä taida pelätä sitä yhtä hysteerisesti hieman tummemman ihonsa takia. Lisäksi aurinko ja lämpö vaikuttavat siihen, ettei tarvitse 10 kuukautta vuodesta pukeutua toppa-asuihin (jos vaikka perunasäkkiin niitä verrattaisiin). Muistan myös lukeneeni, että musta tukka on keskimäärin paksumpi kuin vaalea, siis yksi hiussuortuva on paksumpi. Helpommin näyttää kauniilta.

Onhan se hieman epäreilua, että aasialaisten ei tarvitse noudattaa niin paljon sääntöjä kuin kalpeiden suomalaisten pysyäkseen nätimpinä.

Vierailija
19/33 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani aasialaiset naiset eivät kyllä ole erityisen kauniita kasvoiltaan. Vartaloiltaan hoikkia, mutta hyvin kurvittomia, litteät peput ja pienet tissit.

Vierailija
20/33 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kuva näyttelijättärestä. Monet etenkin varakkaat aasialaisnaiset näyttävät viehättäviltä, siroilta ja ikäänsä huomattavasti nuoremmilta. Ruokavaliolla ja elintavoilla on tietenkin merkitystä.

Aasialaislapset ovat päässeet länsimaisen ruoan makuun ja tilanne ikävä kyllä näkyy monissa lapsissa ja nuorissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän