Onko teillä kaapeissa aina vierasvarakeksejä?
Kommentit (24)
Ei ole. Kaikki tuttuni tietää, että inhoan yllätysvieraita, ja ilmoittavat, kun ovat tulossa, niin ehdin leipoa.
mulla on kaapeissa aina vaikka mitä herkkuja - oma perhe syö niitä myös, mutta kohtuudella
Ei ole. Saisiko näkkäreistä jotain vierasvaraa?
Ei ole koskaan. Söisin keksit heti, jos niitä olisi. Vieraat yleensä ilmoittavat etukäteen jos ovat tulossa ja jos eivät ilmoita, leivon hetkessä vaikka kääretortun tai teen pannukakkua.
Ei ole, pakkasessa sen sijaan on aina jäätelöä jota voisi tarjolle kahvin kanssa laittaa, tosin eipä yllätysvieraita käytännössä koskaan käy, ja hyvä niin :)
aina löytyy jotain, ollaan itsekin herkkupeppuja koko perhe.. mutta kyllä kulutetaankin.
Kyllä on :) Ja pakkasestakin löytyy vieraiden varalle pullaa tms.
Ei haittaa yllätysvieraat :)
Ei, mutta aina meillä jotain tarjottavaa yllätysvieraillekin löytyy, jos ei muuta niin leipää ja juustoa.
Ei ole meilläkään. Eikä välttämättä löydy mitään tarjottavaa yllätysvieraille jos oikein pahaan saumaan tulevat. Kauppakaan ei ole ihan vieressä.
On aina vähintään 2 laatua ja pakkasessa kahvikakkua tai muffinsseja jotka kuorrutteella saa nopeasti vierasvaraksi. Myös jäätelöä ja suklaata meillä on aina.
On, keksejä kaapissa ja pullaa pakastimessa.
Tosin tällä hetkellä iski himo kekseihin niin saas nähä löytyykö enää huomenna..
Ei, useastakin syystä. Meilläpäin ei ole tapana tehdä yllätysvierailuja, pidetään epäkohteliaana. Ja kun vieraita kutsutaan, tarjotaan jotain parempaa kuin kuivaa keksiä. Meillä ei muutenkaan syödä keksejä tai juoda mehua
Ei... söisin vaan itse. Tosin meille ei yleensä tule mitään "kahvitteluvieraita", jos vieraita tulee niin tarjoilut on sit ennalta sovittuja, ruokaa/viiniä ym.
Aina löytyy jotakin tarjottavaa, pidän siitä huolta. Yleensä on keksipaketti vierasvarana, mutta se voi olla myös esim. pakastepullapussi, jäätelöä, tummaa suklaata, pähkinöitä tms. Pääasia, ettei se ole niin ylivoimaisen houkuttelevaa, etten voi olla syömättä sitä kaapista pois. Esim. sipsejä en voi pitää vierasvarana, enkä karkkia!
mulla on nytkin pakkasessa täytekakkupohja, vispikermaa ja hilloa jääkaapissa, voin vaikka tehdä täytekakun yllätysvieraille. Keksejä on kuutta eri sorttia avaamattomissa pakkauksissa, sen lisäksi niitä vihreitä marsipaanijuttuja joissa on suklaaseen kastetut päät kolme paketillista. Ja kauppaan on alle 5 min kävellen.
On. Ihan vaan siksi, ettei kukaan meistä oikein syö keksejä itse. Muut herkut ei säily kaapeissa.. pullaa löytyy aina myös pakkasesta.
ruokatarpeet vierasvaraksi on oikeastaan aina, mut makeaa harvammin. tykkään kyllä paljon leipoa yms. mutta törkeän pieni pakastin ei paljon anna mahdollisuuksia. itse kun en makeaa juuri syö ja mies tekee niin paljon matkatöitä :/ onneksi yllärivieraita käy harvoin. ja pikavieraat odottaa just sen kahvin saavansa, lapsille maksimissaan mehua/maitoa jos jompaakumpaa löytyy.
Ei ole vierasvaraa. Riippuu tosi paljon vieraista tarvitseeko tarjota mitään. Jos joku kaveri piipahtaa viiden minuutin varoitusajalla, tarjoan vain kahvia. Jos taas esim. anoppi, niin leivon jotain.
Ei ole. Ei käy vieraita eikä itse olla keksi- tai pullaihmisiä.