Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei luoja minkä dorkan kanssa mää oikeen elän..

Vierailija
26.06.2013 |

Mun miesystävä oli lähettänyt jokin aika sitten kaverilleen jollain kupongilla ilmaisnumeron eräästä aikakausilehdestä. Nyt se kaveri oli saanu sen lehden, ja lähetti mun miesystävälle tekstarin, että tekee siitä rikosilmoituksen kun se lähettelee sille sellaista roskaa kotiin. ARVATKAA MITÄ TOI MIES NYT OLI TEHNYT IHAN PANIIKISSA? Poistanut koneelta kaikkee noloo, että sitten kun ne poliisit tulee sitä täältä kotoota hakemaan niin ne voi pian vaikka ratsata koneenkin. Raukka on ihan paniikissa kun kuvittelee, että poliiseja kiinostaa ihan hirveesti se jos se on postissa lähettäny kaverilleen jonkun hemmetin lehden. . :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mä muistelen että olen lukenut tämän saman jutun täältä joskus kauan sitten jo?

Vierailija
2/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 21:23"]

miten mä muistelen että olen lukenut tämän saman jutun täältä joskus kauan sitten jo?

[/quote]

Minäkin muistan. Pitäiskö huolestua enemmän meistä vai ap:sta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyl mä ap:sta huolestuisin. Joka tapauksessa se ei välitä vaikka sen miehen koneella on kaikkea sellaista mikä kiinnostaisi poliisia jos sattuisivat ratsaamaan.

Vierailija
4/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko tämä Hölmölässä? Ette taida kukaan olla niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
5/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

supo on jo nähnyt kaiken kaikkien koneelta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi