Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva päivä tulossa :( blää

Vierailija
26.06.2013 |

Pojan kaveri tulossa meille "hoitoon" täksi päiväksi. Hän ei kuulemma voi olla yksin kotona äidin olessa töissä.

No, ei siinä mitään, onpa omalla lapsella seuraa.... mutta mutta... Ajattelin, että mentäis rannalle. Tämä kaveri ei saa mennä rannalle vaikka minä menen mukaan vahtimaan. Siis täh? Hän menee vaan oman äidin kanssa rannalle. No, en  sen enempää urkkinut syystä tämän äidiltä... ihmetyttää vaan. Ollaan sitten meidän pihalla joka on paahteinen ja kuuma kuin uuni.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Siis 10-vuotiaat.

No, kuule, lähde itse käymään uimassa ja laita ne pennut sinne lähikentälle potkimaan palloa. Kyllä ne siellä sen aikaa säilyvät.

Vierailija
2/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ikää lapsilla on 10v.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalle sadetin ja uimahousut päälle, tuon ikäiset saavat siitä jo hetkeksi tekemistä. Jos on pressua tai muuta isoa muovia niin siitä voivat tehdä jotakin vesiliukurataa tms. Ainakin meidän saman ikäinen innostuu vielä kovasti tuollaisista jutuista, anna poikien itse tehdä ja älä mene neuvomaan. Pojat voivat myös grillata teille sapuskat, annat heille vastuuta siitä ja katsot tietenkin vähän perään.

Vierailija
5/5 |
26.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin pieni piha ettei sadetinta voi käyttää eikä sellaista olekaan. Letkuakaan ei ole.

Täytyy sitten mennä läheiselle kentälle potkimaan palloa tai muuta, jos siellä ei siis ole nuorisoa hengailemassa.

Olisi ollut kiva itsekin mennä rannalle, mutta täytyy sitten tyytyä omaan pihaan tai lähikentsuun. No, täytyy katsoa mitä pojat itse haluaa tehdä. No, vastauksen tiedän jo...pelata. Se ei kyllä käy... sadepäivänä kylläkin. Nyt ollaan ulkoa ja piste.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi