samsung tai lg älypuhelimen omistaja, kysymys?
minkälainen puhelimessa on kalenteri? Saako siihen minkälaisen hälytysäänen? Lumiassa hälytysääni on todella lyhyt ja huomaamaton saako toisissa merkeissä jo valmiiksi kuuluvamman tai pidemmän merkkinäänen?
Miten muuten puhelin toimii? Onko jotain "vikaa" mitä kannattaisi miettiä ennen puhelimen ostoa?
Kommentit (7)
Mulla on Samsung S4 ja siinä on ihan hyvät kalenterin hälytysäänet ja hälytysvärinät.
Lisäksi se on synkattu googlen kalenterin kanssa ja toimii oikein oivallisesti.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:32"]
mulla on myös samsung galaxy ace, 4 kk sit ostin ja on IHAN HELVETIN HIDAS JA LAGINEN. aion ostaa itse seuravaaksi LG:n tai iPhonen mutta samsungiin meni usko nyt!!
[/quote]
Sitä se on ku tuuppaa täyteen erilaisia appseja, ne vie muistia. Uudemmissa ei sitä ongelmaa.
Minulla LG ja yksi parhaista puhelimista mitä minulla on ollut! Suosittelen lämpimästi Samsungin ja Nokian vanhana käyttäjänä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 16:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 13:32"]
mulla on myös samsung galaxy ace, 4 kk sit ostin ja on IHAN HELVETIN HIDAS JA LAGINEN. aion ostaa itse seuravaaksi LG:n tai iPhonen mutta samsungiin meni usko nyt!!
[/quote]
Sitä se on ku tuuppaa täyteen erilaisia appseja, ne vie muistia. Uudemmissa ei sitä ongelmaa.
[/quote]
joo mulla on käytössä 8 appsia :)))) että ei pitäs niin paljon muistia viedä!!!!!!!!
Mulla on Samsung Galaxy Ace, ei siis ihan uusimpia älypuhelimia. Mutta tässä ainakin saa kalenterin hälytysäänen vaihdettua ja voimakkuutta säädettyä. Voi vaikka laittaa lempparibiisin tai itse nauhoitetun huudon jotta "MUISTUTUS!".:D
Tää on nyt mulla ollu kaks vuotta ja alkaa olla aika hidas. Välillä pitää tyhjentää muistia. Mutta uudemmissa taitaa tuo muistikin jo alkujaan olla isompi.:) En pahemmin moitteita keksi, seuraava puhelin tulee olemaan myös Samsung.
kiitos... saa lumiassakin ääntä säädettyä mutta hälytys on niin lyhyt ettei sitä ehdi huomata... jos jäisi biisi soimaan joka pitää kuitata niin ei menisi muístutukset ohi.
Taidan itsekin katsella sitten samsungia...
ap