Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ei tarvitse osallistua

Vierailija
19.06.2013 |

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 20:16"]

Minusta se on kyllä ihan itsestääselvyys että jos mies on yhteishuoltajuuden halunnut, niin molemmat osallistuu vauvan hoitoon yhtäläilla.

[/quote]

No, nyt olet huomannut, ettei se olekaan itsestäänselvyys. Meillä minä (olen siis mies) en osallistu lapsen hoitoon, koska kuten sinun miehesi ja lukemattomat muut miehet, en nauti hoivaamisesta tai saa varsinaisen lapsiperhearjen rutiineista iloa. Vaimoni halusi kuitenkin lapsen, enkä halunnut riistää häneltä mahdollisuutta äitiyteen, joten sovimme minun keskittyvän parisuhteen vaalimiseen ja perheen rahalliseen tukemiseen. Työpäivän jälkeen minulla on aikaa mennä ja harrastaa, joten pysyn hyväntuulisena ja erittäin sitoutuneena perheeseemme. Tuntuu hyvältä, kun voin tuoda leipää pöytään ja jättää vaimoni tekemään sitä, mitä hän eniten haluaa ja missä hän on paras.

Tällainen järjestely  toimii loistavasti, koska kaikista miehistä ei kerta kaikkiaan ole nykyisen osallistuvan pehmoisän rooliin, vaikka sitä meille joka tuutista tyrkytetäänkin. Monelle perheelle perinteisempi malli nykyaikaisella parisuhdekäsityksellä maustettuna on selvästi paras vaihtoehto. Ei tarvitse plata 50-luvulle ymmärtääkseen tämän.

Naiset: jos haluatte pitää miehenne ja lastenne isän luonanne, älkää pakottako miehiänne sellaiseen, mikä ei häneltä luonnostaan tule.

(irrotettu toisesta ketjusta)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 09:37"]

Vanhemmuutta on vain kahdenlaista; sellaista jossa ollaan läsnä ja sellaista jossa ei olla. Ei vanhemmuutta voi hoitaa pelkällä rahalla ja sillä että olet myöhemmin hyvä tyyppi. Vanhemmuus on tässä ja nyt. Tai sitten ei.

[/quote]

Mutta kun ap ei olekaan vanhempi. Ap on vaan mies, jonka naisella sattuu olemaan lapsi. Mutta kuinkahan tämän voisi selittää lapselle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän