Ikishän oli itse 20 v kun sai lapsensa!
"Minä ja ex-mies ollaan kolmekymppisiä", "lapset 10, 5 ja 2".
Millä järjellä mollaa parikymppisiä äitejä, omasta kokemuksesta? :D Hauska täti, jonka järjenjuoksu ei ehkä koskaan selvene meille muille.
Kommentit (23)
Mä luulen, että nykypäivän ikis on joku teinipoika, joka tykkää provoilla. Alunperin tuosta alle 25-vuotiaan kypsyydestä kirjoitteleva on saattanutkin olla aito pakkomielteinen mamma, mutta mulla on sellainen kutina, että joku nykyään pilailee hänen kustannuksella...
Ikis on vihervasuri harmaahiiri, joka jostain syystä nuorena ajautunut parisuhteeseen komean, ehkä yrittäjämiehen kanssa. Nyt mies löytänyt tasoisensa, nuoren sporttikissan ja ikis jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Tää on mun visio.
Ikis saattaa olla myös toi feministikiihkoilija, joka päivällä riiteli sovinistihullun kanssa Einstein-ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:34"]
Lisään vielä että Ikis on kyllä mielenkiintosin tapaus näistä tän palstan hulluista! Se vauvanhoitoa himoitseva aspergeri on toinen, mutta siinä on jo jotain niin ahdistavaa ja pelottavaa blogeineen ja facebook-sivuineen että niistä sen ketjuista tulee jo oikeasti paha mieli.
-10, 14
[/quote]
Mikä blogi? Linkkiä?
Nythän tää menee mielenkiintoiseksi.
No se vähän vaihtelee noita speksejä ettei sitä muka tunnistettaisi. On kyllä säälittävää lukea, kun se nykyään vielä vastailee itselleen niissä ketjuissaan :D
Mä jotenkin toivoin, että kyseessä olis ollut äiti, jonka tytär seurustelee tuon 34-v kanssa. Jos muija tosiaan on reilu 30-v ja pienten lasten äiti niin tilannehan on todella huolestutttava. Ikis ei missään nimessä ole terve ja tarvitsisi apua mt-ongelmiinsa, jotta lapset saisivat turvallisen kasvuympäristön.
Kuka in tuo ikis? Joku bloggariko?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:19"]
Kuka in tuo ikis? Joku bloggariko?
[/quote]
Katkera av-mamma, joka tekee aloituksia, kuinka alle 25v naiset ovat kakaroita ja teinejä. Ikiksen mies lähti nuoremman matkaan ja tämä nuori nainen on raskaanakin nyt ikiksen exälle.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 18:18"]
Mä jotenkin toivoin, että kyseessä olis ollut äiti, jonka tytär seurustelee tuon 34-v kanssa. Jos muija tosiaan on reilu 30-v ja pienten lasten äiti niin tilannehan on todella huolestutttava. Ikis ei missään nimessä ole terve ja tarvitsisi apua mt-ongelmiinsa, jotta lapset saisivat turvallisen kasvuympäristön.
[/quote]
No tosiaankin tarvitsee, mutta minkäs teet?
Minkäs tosiaan teet. Se tahti millä se joinain päivinä aloituksia suoltaa, on jotain ihan käsittämätöntä. Hirvittää seurata noin pakkomielteistä ihmistä.
Oon miettiny jonkin aikaa et onkohan ikis normaalielämässään ihan normaalilta vaikuttava? Siis että antaa pakkomielteensä tulla esiin vaan netissä keskustelupalstoilla, kun kerran sanoikin että neutraalisti suhtautuu kohdatessaan tuon eksänsä uuden vaimon. Ku miettikää, ikis saattaa olla kenen tahansa meistä työkaveri tai lähikaupan kassa, naapuri tai päiväkodin täti... spooky.
Olis niin mahtavaa joskus päästä kuulemaan mitä se saa niistä aloituksista! Tai siis että mitä se miettii sillä hetkellä kun näpyttelee "Kyllä se vaan on niin että alle 25-vuotias..."
hei suostuisko ikis av-haastatteluun täällä??? IKIS!!!! kuuletko??
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 19:49"]
Olis niin mahtavaa joskus päästä kuulemaan mitä se saa niistä aloituksista! Tai siis että mitä se miettii sillä hetkellä kun näpyttelee "Kyllä se vaan on niin että alle 25-vuotias..."
[/quote]
:D Voin kuvitella miten se hakkaa näppäimistöä tukahdutetun raivon vallassa, on taas mies hakenut lapset ja uusi typykkä odottanut autossa :D
No mutta millä logiikalla haukkuu alle 25-vuotiaita lapsellisiksi, jos on kuitenkin itse siinä iässä mennyt niitä lapsia hankkimaan!? Ei varmaan olis kannattanu niin olis ehkä ukkoki jääny..
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:13"]
No mutta millä logiikalla haukkuu alle 25-vuotiaita lapsellisiksi, jos on kuitenkin itse siinä iässä mennyt niitä lapsia hankkimaan!? Ei varmaan olis kannattanu niin olis ehkä ukkoki jääny..
[/quote]
No sepä se, kun ei sillä ole logiikkaa. Se on sairas, pakkomielteinen ihminen. Lueppa joskus niitä ketjujaan :)
Se on muuten laajentanut repertuaariaan, ei enää välttämättä keskity 21- ja 33-vuotiaan väliseen suhteeseen vaan on ottanut mukaan esimerkiksi tän parikymppisten asunnon vuokraamisen. Jauhaa varmaan hetken aikaa siitä, odottaa että palstalle löytää uusia lukijoita ja aloittaa sitten taas tuon ikäeropommituksen. Nythän nuo sen ketjut kuolevat alkuunsa kun ei kukaan enää jaksa niitä kommentoida.
Lisään vielä että Ikis on kyllä mielenkiintosin tapaus näistä tän palstan hulluista! Se vauvanhoitoa himoitseva aspergeri on toinen, mutta siinä on jo jotain niin ahdistavaa ja pelottavaa blogeineen ja facebook-sivuineen että niistä sen ketjuista tulee jo oikeasti paha mieli.
-10, 14
-10, 14
[/quote]
Mitä ketjuja sillä on?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2013 klo 21:37"]
-10, 14
[/quote]
Mitä ketjuja sillä on?
[/quote]
En nyt jaksa alkaa etsimään mutta ne tunnistaa siitä että niissä puhutaan monisanaisesti ja sekavasti terveydenhoitoalan ammattilaisista ja vauvanhoidosta. Viimeisin taidettiin poistaa, tai ainakin lukittiin kun aloittaja lähti ylikierroksille.
Ja nämä Ikiksen ketjuthan ei siis rajoitu vaan tänne vauva.fi- sivustolle vaan se terrorisoi myös esim suomi24- palstoilla. Sekopää akka saastuttaa koko internetin.
Sen mies on ainakin 34v. Ja joskus sanoi heillä olevan neljä lasta. Ehkä tuo neljäs on jomman kumman ensimmäisestä liitosta...?