Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko Kelan mielestä saa olla kahdella hengellä neliöitä asunnossa?

Vierailija
19.06.2013 |

Siis jotta saa asumistukea. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

57. Mulla ja pojalla on 63 eikä saada tuolta ylimenevältä osuudelta asumistukea. Sossu huomioi kuitenkin koko vuokran toimeentulotukea laskiessaan.

Vierailija
2/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän hassu systeemi. Asun kaikkein halvimmassa talossa, mikä paikkakunnallamme on, tässä on kolmiossa halvempi vuokra, kun muissa (kaupunginvuokrataloissa) kaksioissa.

No tuloni ylittättävät asumistuen rajan (noin kahdellakympillä), joten sillä nyt ei sinällään ole väliä, mutta toteamus vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos! ap

Vierailija
4/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2013 klo 22:41"]

Tuo on vähän hassu systeemi. Asun kaikkein halvimmassa talossa, mikä paikkakunnallamme on, tässä on kolmiossa halvempi vuokra, kun muissa (kaupunginvuokrataloissa) kaksioissa.

No tuloni ylittättävät asumistuen rajan (noin kahdellakympillä), joten sillä nyt ei sinällään ole väliä, mutta toteamus vain.

[/quote]Asumistuen määrään vaikuttaa myös talon rakennusvuosi. Uuteen saa paremmin tukea kuin vanhaan, tuli vaan mieleen vaikkei nyt suoraan liity tähän vastaukseen. Ja meilläpäin kunnan asunnot ovat kalliimpia ja vanhempia kuin yksityisten.

Vierailija
5/5 |
19.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jännää on myös se et uusiin taloihin saa enemmän tukea kuin vanhoihin. Ja sekin on jännää et neliöt on tarkkaan määrätty eikä vuokralla ole sen jälkeen merkitystä eli esim. mä  sain nuorena 48neliön kämppään enemmän tukea suhteessa vuokraan kun seuraavaan isompaan asuntoon jonka vuokra oli korkeampi. 

Tuosta on kuitenkin miljoona vuotta aikaa. En tiedä nykypäivän faktoja kun käyn töissä ja maksan itse asumiseni kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan