Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomo kiusaajana. Miten selvitä?

Vierailija
19.06.2013 |

Pomo syrjii ja kiusaa. Taitaa olla myös narsisti. Miten helvetissä saan sen edesvastuuseen teoistaan ja sanomisistaan? Miten selvitä?

Jos olisi rahaa isrtisanoisin itseni, mutta valitettavasti en voi tehdä niin.

Vielä yksi päivä ja sitten alkaa loma...mutta ei se loma mihinkään riitä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pomo on näissä aina vahvoilla

Vierailija
42/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo syrjii ja kiusaa. Taitaa olla myös narsisti. Miten helvetissä saan sen edesvastuuseen teoistaan ja sanomisistaan? Miten selvitä?

Pattitilanne. Mulla samanlainen pomo, kohtelee alaisiaan eriarvoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 12:00"]

Mun miehellä on tällainen "kiusattu" alainen. Työn jälki on surkeaa ja asiakkaat valittavat, mutta kyseinen henkilö ei noudata mitään ohjeita tai kuuntele esimiehen neuvoja. Ne kun ovat "sanallisia loukkauksia", jotka kertovat "vähättelevästä asenteesta". Tietenkin myös oikeaa työpaikkakiusaamista esiintyy, mutta silloin luulisi jotain todisteita löytyvän.

Halleluujaa tälle! Mulla oli kans töissä tällainen tapaus. Asiakkaat ja työkaverit valittivat toiminnastaan, mä esimiehenä pidin päiväkirjaa hänen toimistaan eikä tämä siltikään uskonut mitään kehotuksia tai huomautuksia. Kuulemma minä syrjin häntä. Homma meni siihen etten uskaltanut enää olla kahden hänen kanssaan, vaan raahasin kaikkiin tilanteisiin paikalle todistajan, tai hoidin kommunikaation kirjallisesti. Lopulta irtisanomisen jälkeen hän oli valittanut liittoon mutta nurinhan se valitus meni kun käytiin pomon kanssa kertomassa siellä miten asiat meni.

Tämä hullu ahdistelee mua vieläkin. Olen kuulemma pilannut hänen elämänsä, paitsi että hän tulee vielä nousemaan yläpuolelleni ja mitä kaikkea... Pahinta on että hän ahdistelee ja uhkailee myös miestäni. Että tällainen työpaikkakiusaaja tämä esimies täällä.

Miksi ette tee poliisille ilmoitusta? Vapaa-ajan ahdistelu on helpompi lopettaa kun ei ole välttämätöntä olla missään tekemisessä ihmisen kanssa toisin kuin työpaikalla.

Vierailija
44/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli sama tilanne joskus, en muunmuassa saanut edes avainta työpaikalle, vaikka muut saivat. Ei ollut siis kyse, että olisin ollut jotenkin epäluotettava tms. Kuulemma sattui juuri loppumaan kohdallani, joopajoo. Työpaikalla oli myös seksuaalista ahdistelua, alistamista ja kaikkea muuta "mukavaa". Viimeinen niitti oli, kun pomo suureleisesti ootteli minua työpisteelläni ja oli kertonut kaikille työkavereilleni, että on tulossa läksyttämään minua. Läksyttämisen syy jäi kyllä epäselväksi. Lähdin lätkimään ja olin tyytyväinen, että 3kk karenssilla pääsin pois tuosta kauheasta paikasta.

Vierailija
45/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne.

Vierailija
46/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pomo otti sinut silmätikuksi?

Vierailija
47/50 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupomot on pahimpia. Epäoikeudenmukaisia pätijöitä.

Vierailija
48/50 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työtä. Kiusaava ja lannistava pomo on muiden pomojen suojeluksessa. Mustamaalaa sinut täysin jos yrität jotain

49/50 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialla oli tällainen pomo. Esti HR n ottamasta yhteyttä ja puhui minusta pahaa kun yritin vaihtaa hommia.

Paska keikka. Eipä siinä mitään voinut. Nyt olen muualla ja se kusipää jatkaa hommiaan Nokialla edelleen.

Vierailija
50/50 |
11.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä