Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sulla on kuivat ja kärsineet hiukset, katso tänne!

Vierailija
18.06.2013 |

En IKINÄ ole uskonut mihinkään marketin shampoihin, että ne oikeesti voisi korjata kuivat latvat ja muutenki elottomat hiukset niin kokeilin huvikseni tätä hoitosarjaa 

http://292fc373eb1b8428f75b-7f75e5eb51943043279413a54aaa858a.r38.cf3.rackcdn.com/fashion-beauty_03_temp-1349093544-506988a8-620x348.jpg

Tuossa on siis shampoo, hoitoaine, hiusnaamio ja hoitosuihke. Pelkkä hoitosuihkekkin teki älyttömän taikatempun yhdessä päivässä!  Nyt olen käyttänyt tuotteita n. kuukauden ja WAU! Kyllä on tuloksia syntynyt, upeasti! Tekisi ihan mieli suudella tuota, joka on tuon kehittänyt. Käytän itse siis hiusnaamiota aika harvoin, yhden kk aikana käyttänyt nyt 2 kertaa. Ensimmäisenä päivänä tein "Tehohoidon" parturin suosittelemana, eli jätin hiusnaamion, sekä hoitoaineen n. 20 minuutiksi päähän ja annoin kunnolla vaikuttaa, jonka jälkeen vasta pesin pois. Ja päälle vielä suihkutin hoitosuihketta. Ja hiukset sen jälkeen kuin olivat täysin kuivat.... Ihan USKOMATTOMAN upeat tulokset... wau. SUOSITTELEN! 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 09:58"]

Se on silikoni mikä tekee sen hyvän näköisyyden. Ei noi oikeasti mitään hoida, silikoni vaan siloittaa hiukset hyvän näköisiksi. Kokeiltu on tuota sarjaa mutta eri versiota.

[/quote]

Ja lisään vielä että kun pidempään käyttää niin päänahka alka akutisemaan eli ihohuokoset kai tukkeutuivat ja lisäksi silikonikertymä hiuksissa tekee ne rasvaisen näköisiksi ja menee entistä pahemmin päätä myöten. Eli voi käyttää satunnaisesti muttei jatkuvasti, edes yhtä pulloa loppuun. Tämä mun kokemukseni.

Vierailija
42/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:34"]Ei ole onneksi kuivat ja kiillottomat hiukset kun pesen ne kerran viikossa oliiviöljysaippualla. Eipä ole ollut tarvetta hoitotuotearsenaalille, muutaman euron saippua riittää.
[/quote]

Sama täällä. Siihen loppui kaikki hiusongelmani, kun siirryin samaiseen saippuaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi värjättyihin hiuksiinsa oliiviöljynaamion.

Lopputulos: Öljyt eivät lähteneet hiuksista edes monella shampoopesulla, piti mennä kampaajalle jotenkin syväpuhdistuttamaan ne!

Vierailija
44/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa shampoossa SULFAATTEJA???

Se on nimittäin pahin hiusten kuivattaja, se on kun levittäisi tujua saippuaa hiuksiin! Käyttäkää sulfaatittomia shampoita, etenkin jos yritätte kasvattaa hiuksianne.

Vierailija
45/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:26"]

En IKINÄ ole uskonut mihinkään marketin shampoihin, että ne oikeesti voisi korjata kuivat latvat ja muutenki elottomat hiukset niin kokeilin huvikseni tätä hoitosarjaa 

http://292fc373eb1b8428f75b-7f75e5eb51943043279413a54aaa858a.r38.cf3.rackcdn.com/fashion-beauty_03_temp-1349093544-506988a8-620x348.jpg

Tuossa on siis shampoo, hoitoaine, hiusnaamio ja hoitosuihke. Pelkkä hoitosuihkekkin teki älyttömän taikatempun yhdessä päivässä!  Nyt olen käyttänyt tuotteita n. kuukauden ja WAU! Kyllä on tuloksia syntynyt, upeasti! Tekisi ihan mieli suudella tuota, joka on tuon kehittänyt. Käytän itse siis hiusnaamiota aika harvoin, yhden kk aikana käyttänyt nyt 2 kertaa. Ensimmäisenä päivänä tein "Tehohoidon" parturin suosittelemana, eli jätin hiusnaamion, sekä hoitoaineen n. 20 minuutiksi päähän ja annoin kunnolla vaikuttaa, jonka jälkeen vasta pesin pois. Ja päälle vielä suihkutin hoitosuihketta. Ja hiukset sen jälkeen kuin olivat täysin kuivat.... Ihan USKOMATTOMAN upeat tulokset... wau. SUOSITTELEN! 

[/quote]

WAU!! kokeilin samaa sarjaa tyttäreni superpaksuihin pitkiin hiuksiin ja oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Että WAU. Vaikka on siis lapsen terveet ja värjäämättömät hiukset niin WAU - takkunen kuin mikä tämän hoitoaineen jäljiltä.

Ainoa mikä meillä toimii noista markettituotteista on lorealin hiusöljy jota laitetaan pari tippaa pyyhekuiviin hiuksiin.

Vierailija
47/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:08"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:34"]Ei ole onneksi kuivat ja kiillottomat hiukset kun pesen ne kerran viikossa oliiviöljysaippualla. Eipä ole ollut tarvetta hoitotuotearsenaalille, muutaman euron saippua riittää. [/quote] Sama täällä. Siihen loppui kaikki hiusongelmani, kun siirryin samaiseen saippuaan.

[/quote]

Jaa, mulla taas ei toiminut. Ja yritin sentään n. 9 kk käyttää vain sitä, että ei voi yrityksen puutteesta ainakaan syyttää. Hiukset oli aina sellaiset tahmaiset (vaikka tein myös etikkahuuhteluita) ja kokeilun loppua kohden aina vaan kuivemmat ja kuivemmat korput.

Vierailija
48/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/hiukset/2014112018853694_ht.shtml

Iltapulu ei ehkä ole paras mahdollinen lähde, enkä tiedä mikä tuo webMD on...mutta muuten on ihan asiaa.

Vierailija
49/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 10:33"]

http://www.iltalehti.fi/hiukset/2014112018853694_ht.shtml

Iltapulu ei ehkä ole paras mahdollinen lähde, enkä tiedä mikä tuo webMD on...mutta muuten on ihan asiaa.

[/quote]

En vaan tiedä mitä sitten voi tehdä, kun kertakaikkiaan päänahka rasvoittuu päivässä. Olen kyllä ollut pidempään pesemättä, mutta se ei muuta asiaa. Myös iho rasvoittuu minulla hirveästi.

Vierailija
50/57 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo musta Gliss on täynnä silikonia. Epäilemättä tuottaa hetkellisiä tuloksia, vaikutukset ovat kuitenkin pinnallisia ja monilla silikonia sisältävät tuotteet aiheuttavat lopulta vain haittaa (google osaa kertoa enemmän). Saman sarjan violetit tuotteet olivat silikonittomia, olivat mulla useamman vuoden käytössä. Nyt ovat poistuneet myynnistä (ainakin Suomesta). Kehotan kokeilemaan muita hoitokeinoja, kuin silikonia.

Vierailija
51/57 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanamunia ja hunajaa

Vierailija
52/57 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat hiustenhoitotuotteet saa iherbistä :) halvalla. Myös joico on hyvä.

Vierailija
53/57 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arganöljyä sisältävät sulfaatittomat shampoo ja hoitoaine itsellä käytössä ja tukka kiittää. Eikä rasvoitu niin paljon kun ei kuivata päänahkaa ja sitä kautta lisää talineritystä.

Vierailija
54/57 |
29.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 23:24"]Minun hiukset on ns.karvaiset. Eli kiharat ja karkeat . Ei kuivat, mutta sen näköiset. Ei auta kuivien hiusten tuotteet. Öljyhoito on pahin omille hiuksilleni. Henna hyvä, mutta enää ei saa kunnon hennahoitoaineita ilman väriä.
[/quote]

Samma här mutta mulla auttaa hirveästi hiuksen ulkonäköön se että pesen ensin hoitoaineella ja vasta sitten shampoolla.

Vierailija
55/57 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cassia on hennan tapainen, mutta ei värjää, ainakaan paljon. Googlettakaa sitä. Jos hiukset ovat  nk. afrikkalaista tyyppiä skandinaavisen sijaan, niin ehkä kannattaisi vierailla etnisissä kaupoissa? Skandinaavinen hius sisältää vettä, ja sähköistyy siitä syystä kuivassa ilmassa (talvi). Käsittääkseni afrikkalaistyyppinen hius ei sisällä vettä. Eli turha edes pyristellä heikolle skandinaaviselle hiuslaadulle suunnitelluilla tuotteilla.

Vierailija
56/57 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota harjaaminen alhaalta ylös päin. Se vähentää takkuja ensin alhaalta ja sitten ylhäältä, eikä vain isonna takkuja, että alotat ylhäältä harjaamisella. Auttaa myös ettet revi hiuksia niin paljon, eikä niitä lähekkään sitten paljonkaan.

Vierailija
57/57 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mainostaja mene pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä