Jos sulla on kuivat ja kärsineet hiukset, katso tänne!
En IKINÄ ole uskonut mihinkään marketin shampoihin, että ne oikeesti voisi korjata kuivat latvat ja muutenki elottomat hiukset niin kokeilin huvikseni tätä hoitosarjaa
Tuossa on siis shampoo, hoitoaine, hiusnaamio ja hoitosuihke. Pelkkä hoitosuihkekkin teki älyttömän taikatempun yhdessä päivässä! Nyt olen käyttänyt tuotteita n. kuukauden ja WAU! Kyllä on tuloksia syntynyt, upeasti! Tekisi ihan mieli suudella tuota, joka on tuon kehittänyt. Käytän itse siis hiusnaamiota aika harvoin, yhden kk aikana käyttänyt nyt 2 kertaa. Ensimmäisenä päivänä tein "Tehohoidon" parturin suosittelemana, eli jätin hiusnaamion, sekä hoitoaineen n. 20 minuutiksi päähän ja annoin kunnolla vaikuttaa, jonka jälkeen vasta pesin pois. Ja päälle vielä suihkutin hoitosuihketta. Ja hiukset sen jälkeen kuin olivat täysin kuivat.... Ihan USKOMATTOMAN upeat tulokset... wau. SUOSITTELEN!
Kommentit (57)
Apua!!!Millä suoristan liian kiharan permanentin. Minulla on lyhyet hiukset.Nyt ei olis enää varaa suoristuspermikseen.
Onko kellään hyviä vinkkejä? Öljyä oon kokeillu,mutta ei ainakkaan vielä oo kiharat suoristunu.
nim. kipakka
Hei, oletko kokeillut tätä tuotetta?(http://harmonylife.fi/hairbell) Käytän kuukaudessa ja hiukset kasvoivat 3 tuumaa. Mielestäni ehkä jopa jotain täytyy kokea :)
mulla auttoi kiillottomiin hiuksiin se saman sarjan vaaleanpunainen uutuussetti
Ei ole onneksi kuivat ja kiillottomat hiukset kun pesen ne kerran viikossa oliiviöljysaippualla. Eipä ole ollut tarvetta hoitotuotearsenaalille, muutaman euron saippua riittää.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:32"]
mainostaja mene pois
[/quote]
Hahah! ARVASIN, että tämä kommentti on ensimmäisinä! ;) Onneksi olkoon!
ja ei, en ole mainostaja, vaan ihan haluan jakaa oman onnistuneen kokemukseni! :)
Saman sarjan Asia strait, lilat pullot, oli tosi hyvä. Sitä ei enään saa Suomen kaupoista. Täytyy testata toi musta. Ostin just ulkomailta ruskea...coco oil tai joku sellainen, mutta ei ollut yhtä hyvä kuin lila.
Minä käytän oliviiöljyshampoota, saa luontaituotekaupasta. Paras ratkaisu kuiviin hiuksiin :)
Mustapään tuotteet on yleensä ihan paskoja, mutta kokeilen tuota.
Voisitko katsoa sisällysluettelosta sisältääkö tuo silikonia
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 22:50"]
Mikähän on esim. hoitsikan inci?
[/quote]
Todennäköisesti silikonia silikonin perään.
Kuivahiuksisten kannattaisi öljytä hiuksiaan ja lisätä hyviä rasvoja ruokavalioonsa jolloin kasvava hius on parempilaatuista. Terveellisillä elintavoilla voi tiettyyn rajaan asti vaikuttaa hiuksiin.
Kehuit juuri onnettominta heräteostostani, joka lensi roskiin muutaman käyttökerran jälkeen. Hirveetä silikonipaskaa.
Minun hiukset on ns.karvaiset. Eli kiharat ja karkeat . Ei kuivat, mutta sen näköiset. Ei auta kuivien hiusten tuotteet. Öljyhoito on pahin omille hiuksilleni. Henna hyvä, mutta enää ei saa kunnon hennahoitoaineita ilman väriä.
Ei toiminu ainakaa mulla ku joskus koitin. Aikamoista kuraa :(
Aussien tuotteet on tosiaan hintaansa nähden tosi hyviä, mutta nekin kannattaa mielummin ostaa vaikka Feeluniquesta, ovat siellä noin 3-4 euroa halvempia kuin Suomen kaupoissa.
Mulla on vähän kuivat latvat, luonnonkiharissa hiuksissa. Oliiviöljysaippua kokeiltu-> limatukka. Kosteuttavia kokeiltu kasa, viimeisimmäksi Urtekramin hoitis-> limatukka. Kokeiltu ap:n mainostaman merkin million gloss-> limatukka. Tällä hetkellä käytössä joku Avonin oliiviöljysyvähoito, tekee hiuksista nätit mutta vain päiväksi tai kahdeksi. Jos tukka on pesemättä pari kolme päivää, niin latvat alkaa taas hapsottaa. Huoh...
Se on silikoni mikä tekee sen hyvän näköisyyden. Ei noi oikeasti mitään hoida, silikoni vaan siloittaa hiukset hyvän näköisiksi. Kokeiltu on tuota sarjaa mutta eri versiota.
Minulla ei tuo auttanut :( Hiukset kuivaa, kun aavikon heinät :(